Witam wszystkich,
chciałbym wam przedstawić scenerię mojego autorstwa, którą nazwałem Międzyrzecze Podlaskie. Jest to sceneria wzorowana na prawdziwej stacji aczkolwiek różni się kilkoma cecami od orginału.
Szlaki,
Jest to stacja pośrednia. Posiada 2 szlaki
szlak Lu, 2 tory, blokada półsamoczynna PBL, zelektryfikowany, Vmax 120, pasażerskie pociągi i towarowe,
szlak Cht, 2 tory, blokada półsamoczynna PBL, zelektryfikowany, Vmax 120, pasażerskie pociągi i towarowe.
Przejazdy kolejowo-drogowe,
dwa stacyjne w km 148.456 i km 150.050
oraz szlakowy w km 145.900
ograniczenia prędkości,
stałe do 100 km/h od km 149.935 do km 150.060 z powodu mniejszego promienia łuku od wymaganego
spowny,
,,posp''- pod semaforem wyjazdowym G5, pod siecią trakcyjną, dł. 600m dla pociągów pasażerskich
,,tow'' - pod semaforem wyjazdowym S4, pod siecią trakcyjną, dł. 720m dla pociągów towarowych
,,Tm6''- pod tarczą manewrową Tm6 na torze osłanianym wykolejnicą, niezelektryfikowany, dł. 300.
tory stacyjne,
1a przy peronie, dł. 380m,
1b dł. 350m,
2b przy peronie, dł. 310m,
2d dł. 760m,
3 przy peronie, dł. 380m,
4 dł. 760m,
5 dł. 720m.
Wszystkie tory są dwukierunkowe.
Wyjazdy z pod semaforów L3, H4, S4 z zasadniczym połorzeniem rozjazdów są chronione kozłami oporowymi.
Stacja posiada dwie bocznice. Na jedną można się dostać spod semafora G5, a na drugą spod T5. na tej drugiej znajdują się puste węglarki EAOS gotowe do odbioru przez spalinowóz oraz budynek, do którego dyżurny może się przetelepotrować w celu obsługi bocznicy.
Na stacji w peronach zatrzymują się pociągi osobowe, osobowe przyspieszone, pospieszne i ekspresowe.
Cała stacja sterowana jest urządzeniami komputerowymi (SCS).
Sceneria jeszcze nie jest wpisana do SWDR. W zamyśle bedzie ona dostępna dla wszystkich.
Zakazuje wprowadzania zmian do scenerii jaki i pulpitu SCS.
Życze miłej obsługi Międzyrzecza Podlaskiego