Otwocko Otwocko [Ot] Sceneria jest luźną inspiracją realnej stacji w Otwocku. Na stacji znajdują się dwa tory zakończone kozłem przeznaczone do obsługi ruchu pasażerskiego przez jednostki EZT na które wjazd możliwy jest jedynie od strony szlaku Wa. (każdy tor ma po dwie krawędzie peronowe, długość 200m). Oprócz nich ruch pasażerski obsługiwany jest również po zewnętrznych stronach peronów 1 i 3. (325m). Natomiast dla ruchu towarowego przeznaczone są dwa tory dodatkowe o długości ok. 600m. W obrębie stacji znajduje się również mała lokomotywownia, aktualnie używana sporadycznie oraz dwa tory odstawcze dla jednostek EZT.
Sterowanie z nastawni "Ot" poprzez pulpit SCS.
Szlaki zewnętrzne: Nazwa | Liczba torów | Elektryfikacja | Prędkość maksymalna | Blokada liniowa | Długość | ETCS |
Wa | dwutorowy | zelektryfikowany | 120 km/h | Eap94 | 2963m | brak |
Pi | dwutorowy | zelektryfikowany | 80 km/h | Eap94 | 2054m | brak |
Spawny:EZT1 - Tm6, zelektryfikowany, 165m
EZT2 - Tm7, zelektryfikowany, 165m
ALL - sem. M, zelektryfikowany, 500m
SPAL - Tm9, niezelektryfikowany, 235m
Długości użyteczne torów: • 6 - 620m
• 4 - 635m
• 2 - od sem. H 590m, od sem. O 560m
• 1 - od sem. P 530m, od sem. E 770m
• 21,22 - 200m
Do manewrów:
• Tm20 do Tm22 - 220m
• Tm20 do W5 - 475m
• Tm4 do W5 - 200m
• Tm8 do W5 - 315m
Uwaga: ze względu na uzależnienie przejazdu 26.317 w przebiegach na szlak Wa, możliwe jest w niektórych sytuacjach nawet ok. 30s oczekiwanie na podanie się semafora (czas do zamknięcia się przejazdu). Proszę zwrócić na to uwagę podczas planowania wyjazdów.
Autorzy:SZyMeX - układ torowy, oznakowanie, otoczenie
emik - pulpit SCS, poprawki/dostosowanie izolacji
Trichlor, Marcin_S - sieć trakcyjna, poprawki
Podziękowania dla wszystkich z SSS za wychwycenie i pomoc w wyeliminowaniu błędów.
Kilka screenów:
Sceneria ogólnodostępna od poziomu
2.
Sceneria wpisana do SWDR4 z numerem
d7aa1ff1Download:https://up.td2.info.pl/d/0213f40e18a44579a3c8/