Autor Wątek: [NA AUTORYZACJĘ] Pabianice - projekt ŁKA  (Przeczytany 2008 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline trichlor

  • Moderator
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa XI
  • *
  • Wiadomości: 374
  • Siła reputacji: 653
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
Pabianice - projekt ŁKA
« dnia: 01 Stycznia 2022, 22:48:04 »
Pabianice




Pabianice [Pc] Pabianice to stacja leżąca w 17 kilometrze linii nr 14. Posterunek posiada 5 torów głównych, z czego trzy z nich mają krawędzie peronowe. Ruch pociągów prowadzą na niej dwie nastawnie Pc i Pc1 za pomocą urządzeń mechanicznych scentralizowanych z sygnalizacją świetlną. Na stacji zatrzymują się pociągi osobowe i pospieszne.


Schemat zapożyczony ze strony semaforek.kolej.org.pl

Dobroń [Db] Dobroń to posterunek odstępowy wraz z przystankiem osobowym. Posterunek ten jest przystosowany do prowadzenia ruchu dwukierunkowego. Ruch pociągów prowadzony jest za pomocą urządzeń przekaźnikowych. Nastawnia obsługuje też przejazd kolejowy. Do obsługi podróżnych służą dwa jednokrawędziowe perony (jeden w międzytorzu). Zatrzymują się tutaj pociągi osobowe.


Schemat zapożyczony ze strony semaforek.kolej.org.pl

Kolumna [Kl] Kolumna jest drugim z posterunków odstępowych na szlaku Pabianice - Łask. Przystosowany jest on do ruchu jednokiernkowego. Podobnie jak w Dobroniu nastawnia wyposażona jest w urządzenia przekaźnikowe i obsługuje dodatkowo przejazd kolejowy. Obsługa podróżnych pociągów osobowych odbywa się za pomocą dwóch jednokrawędziowych peronów zlokalizowanych na zewnątrz torów.


Schemat zapożyczony ze strony semaforek.kolej.org.pl

Linie kolejowe przebiegające przez scenerię:
14 Łódź Kaliska - Tuplice, od km 11.500 do km 26.400

Szlaki zewnętrzne:

   Nazwa      Następny posterunek      Numer linii      Liczba torów      Elektryfikacja       Prędkość maksymalna      Blokada liniowa        Długość      ETCS   
Lb
Lublinek
14
dwutorowy
zelektryfikowany
70km/h
półsamoczynna Eap
1900 m
brak
Ls
Łask
14
dwutorowy
zelektryfikowany
70km/h
półsamoczynna Eap
1500 m
brak

Spawny:
TOW1 - semafor K, zelektryfikowany, 650 m
TOW2 - semafor C, zelektryfikowany, 650 m
LOK - semafor E, zelektryfikowany, 35 m
PAS - semafor G, zelektryfikowany, 250 m

Ograniczenia:
brak

Autorzy:
Ares28
trichlor
cebula83

Sceneria jest w fazie testów sterowania, które ze względu na urządzenia jest trudne do powiązania.

//Przeniesiono do właściwego działu.
« Ostatnia zmiana: 15 Kwietnia 2022, 20:23:50 wysłana przez KMSzczecin »
"znafaca" od SPK wg Matz32

Offline kapi2009

  • User
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Siła reputacji: 40
  • kapi2009 starszy dyżurny ruchukapi2009 starszy dyżurny ruchukapi2009 starszy dyżurny ruchukapi2009 starszy dyżurny ruchukapi2009 starszy dyżurny ruchukapi2009 starszy dyżurny ruchukapi2009 starszy dyżurny ruchukapi2009 starszy dyżurny ruchu
  • Mikol, który nie nagrywa pociągów.
    • chrome
Odp: Pabianice - projekt ŁKA
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Stycznia 2022, 20:50:27 »
A od którego mniej więcej LVL będzie ona? Ogólnie to się świetnie zapowiada i życzę więcej sukcesów

Offline autobusiarz

  • Trener
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Redaktor
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 41
  • Siła reputacji: 301
  • autobusiarz prezesautobusiarz prezesautobusiarz prezesautobusiarz prezesautobusiarz prezesautobusiarz prezesautobusiarz prezesautobusiarz prezesautobusiarz prezesautobusiarz prezesautobusiarz prezesautobusiarz prezes
Odp: Pabianice - projekt ŁKA
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Stycznia 2022, 22:27:13 »
Sceneria dopisana do arkusza spawnów.

Z pozdrowieniami, busiarz ;)