Parów Parów [Pw] to stacja przelotowa położona na zmodernizowanej i zelektryfikowanej linii dwutorowej. Miejscem pracy tutejszego dyżurnego jest nastawnia Pw, a do dyspozycji ma on urządzenia komputerowe. Zatrzymują się tu pociągi osobowe, osobowe przyspieszone i pospieszne.
Szlaki zewnętrzne: Nazwa | Liczba torów | Elektryfikacja | Prędkość maksymalna | Blokada liniowa | Długość | ETCS |
KG | dwutorowy | zelektryfikowany | 140km/h | półsamoczynna typu Eap | 3580m | brak |
Ru | dwutorowy | zelektryfikowany | 140km/h | półsamoczynna typu Eap | 3250m | brak |
Spawny:ALL - tm8, tor 7, zelektryfikowany, 500m
Ograniczenia:brak ograniczeń stałych i doraźnych na scenerii
Autorzy:Upupork -
pomysł, sygnalizatory i droga hamowania, wskaźniki i SHP, układ torowy, profile i przechyłki, otoczenie, kilometraż, SCS, izolacje, nowa miniaturkaCentuar1 -
sieć i wskaźniki WePonadto podziękowania dla:
Ares28 - poprawki układu torowego
Hubertq - poprawki sieci trakcyjnej
dominikyt8 - stara miniaturka scenerii
emik - aktualizacja SCSSceneria jest dostępna dla wszystkich, którzy w trybie maszynisty przejechali przynajmniej 401 kilometrów.
Przypominam, że zgodnie z postanowieniami "Instrukcji o użytkowaniu urządzeń radiołączności pociągowej Ir-5", dyżurny ruchu ma obowiązek odpowiedzi na pytanie maszynisty "co z wjazdem/wyjazdem" itp. (a w przypadku braku podanego semafora maszynista ma obowiązek takie pytanie zadać). Za powitajki typu "nie pytać o wjazd/wyjazd" grozi czarna lista.Sceneria wpisana do SWDR4 z numerem
6bcc35d8hash pulpitu SCS to ca486fbeed212e60ac12862e38b4a9a6195fe77f6bc480530857acdf73e1fa3chttps://up.td2.info.pl/d/c4393def6ec74ec19bc7/Screeny: