INFO O SCENERII
Naszemu zespołowi zleciłem dogłębną analizę nazw naszych scenerii. Raport powinien zostać do mnie dostarczony na dniach. Zgodnie z tym raportem będziemy zmieniać nazwy scenerii.
Może pokuszę się na pewną ocenę..To dopiero zajawka. Jeszcze nawet nie skończyłem, cały czas pracuję nad otoczeniem.
Generalnie na żadnym z pokazanych screenów nie można zobaczyć ani źdźbła trawy, jakiegoś krzaka czy czegokolwiek z roślinności poza trzema, może czterema rodzajami drzew, gdzie w dodatku na pierwszym planie lądują te z nie najlepszą teksturą. Polećmy jednak po kolei:
Na pierwszym zdjęciu postawiłeś znak mówiący o wyjeździe z terenu zabudowanego. Ja jednak przed nim nie widzę nawet jednej chatki.. Drzewa wszędzie te same, w dodatku parę z nich zdaje się być nie obróconych, jakbyś zapomniał włączyć tą opcję..
Drugi screen - sam tartak ujdzie, ale znowu, ani jednego krzaka, trawy, kwiatów, nic tylko pustka. Za płotem aż jedno drzewo... a potem ni stąd ni zowąd ściana lasu. Nie wygląda to dobrze.
Screen numer trzy - o roślinności już nawet nie wspomnę, chociaż tu mam aż cztery (!) rodzaje drzew. Jest postęp. Oprócz tego znak, który nie ukrywajmy, nie prezentuje się zbyt dobrze a tym bardziej realnie, w dodatku zapewne nie będzie go widać z poziomu maszynisty (chociaż przy tak ubogim otoczeniu...)
No i ostatni - ehh... te same drzewa zlewające się w jedną plamę.. w oddali jakiś inny rodzaj. Oczywiście jak na całej scenerii nie ujrzymy tu nawet jednej kępki trawy.
Podsumowując, otoczenie strasznie ubogie, sprawia wrażenie robionego na szybko i nieprzemyślanego. Dodaj trochę traw, krzaków, ogólnie rzecz biorąc roślinności. Zacznij korzystać z większej ilości rodzai drzew i stawiaj je na przemiennie, a nie "w rzędach" jak teraz (screen 4 - pierwszy plan jeden model, w głębi zaczyna się pojawiać drugi a w tle trzeci). Dodaj profil pionowy, jakieś pagórki, nasypy itp. Póki co jest niestety pusto, nudno i monotonnie..