Autor Wątek: Info: Sulechów  (Przeczytany 5011 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline NasWille

  • Konstruktor
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Siła reputacji: 105
  • NasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezes
Sulechów
« dnia: 11 Lipca 2020, 13:15:51 »
Sulechów



Sulechów to realna stacja węzłowa na linii 358 między Babimostem a Czerwieńskiem. Ruch pociągów prowadzony jest przez nastawnie "Su1" i "Su2", które posiadają urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją kształtową. Postój handlowy mają tutaj pociągi osobowe i pośpieszne. Od semaforów "F", "H", "M" niemożliwe jest podanie przebiegu pociągowego. Na szlaku "Bm" znajduje się również przystanek osobowy Łęgowo Sulechowskie. Obecnie swój początek ma tu także linia 379 w kierunku Cigacic.

Szlaki:
   Bm, Babimost (Zbąszynek) - Zelektryfikowany, jednotorowy, prędkość - 100km/h,
   Cz, Czerwieńsk (Gubin) - Zelektryfikowany, jednotorowy, prędkość - 100km/h,
   Cg, Cigacice - Niezelektryfikowany, jednotorowy, prędkość - 40km/h.

Długości użyteczne torów:
   1 - 695/755m,
   2 - 740/714m,
   3 - 678/689m,
   4 - 717/755m,
   6 - 630/737m.

Spawny:
   Pod semaforem "G" na wysokości peronu, długość - 150m, dostępny dla pociągów pasażerskich,
   Pod semaforem "K" , długość - 250m, dostępny dla pociągów spalinowych, towarowych.

Sceneria wpisana do SWDR4 pod numerem "7f9549b6", dostępna dla wszystkich.



« Ostatnia zmiana: 28 Maja 2021, 15:51:43 wysłana przez NasWille »

Offline YeloPL

  • User
  • Wiadomości: 21
  • Siła reputacji: 175
  • YeloPL prezesYeloPL prezesYeloPL prezesYeloPL prezesYeloPL prezesYeloPL prezesYeloPL prezesYeloPL prezesYeloPL prezesYeloPL prezesYeloPL prezesYeloPL prezes
  • i tak nikt tego nie czyta
Odp: Sulechów
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Lipca 2020, 22:28:34 »
Po co cytat, skoro post jest wyżej? ~Meril

Dobra robota :D gratki pozdro /Yelo
« Ostatnia zmiana: 12 Lipca 2020, 16:13:11 wysłana przez Meril »

Offline UAZownik

  • Konstruktor
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 461
  • Siła reputacji: 257
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
    • www.nastawnicownia.pl
Odp: Sulechów
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Lipca 2020, 17:04:54 »
Na schemacie dołączonym do scenerii mocno brakuje zaznaczonych przebiegów.

Druga sprawa, że SWDR nie uwzględnia czasu potrzebnego na manewry przy jeździe z Babimostu do Cigacic.

Poza tym świetna robota ;)
« Ostatnia zmiana: 12 Lipca 2020, 17:15:42 wysłana przez UAZownik »
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline Seternulon

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Siła reputacji: 21
  • Seternulon dróżnik przejazdowySeternulon dróżnik przejazdowySeternulon dróżnik przejazdowySeternulon dróżnik przejazdowy
Odp: Sulechów
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Lipca 2020, 08:22:19 »
(Tłumaczone z Deepl z języka niemieckiego)

Piękny Scenariusz

Możliwe jest zaznaczenie w planach torowych na sygnalizatorach tych części stacji, które nie posiadają linii napowietrznej.

Byłoby miło, gdyby można było jechać z toru 6 bezpośrednio z sygnałem H do linii BM.

Offline trainfun09

  • Konstruktor
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 681
  • Siła reputacji: 69
  • trainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezes
  • Gang wesołych kitków
Odp: Sulechów
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Lipca 2020, 11:40:27 »
(Tłumaczone z Deepl z języka niemieckiego)

Piękny Scenariusz

Możliwe jest zaznaczenie w planach torowych na sygnalizatorach tych części stacji, które nie posiadają linii napowietrznej.

Byłoby miło, gdyby można było jechać z toru 6 bezpośrednio z sygnałem H do linii BM.
Sceneria jest realna, więc nie można wprowadzać takich modyfikacji jak dodatkowe przebiegi.
Just be yourself.
Klei się zakopianka od Krakowa po sam Giewont, Majonez Kielecki, Piekło i Dom.

Offline NasWille

  • Konstruktor
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Siła reputacji: 105
  • NasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezesNasWille prezes
Odp: Sulechów
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Listopada 2020, 19:31:36 »
Sceneria została zaktualizowana do najnowszej wersji. Proszę o ponowne pobranie plików. Miłego dyżurowania!