Train Driver 2
Dział ogólny => Wasza Twórczość => Scenerie => Wątek zaczęty przez: NasWille w 11 Lipca 2020, 13:15:51
-
Sulechów
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/07/11/Sulechow.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/o9zSs)
Sulechów to realna stacja węzłowa na linii 358 między Babimostem a Czerwieńskiem. Ruch pociągów prowadzony jest przez nastawnie "Su1" i "Su2", które posiadają urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją kształtową. Postój handlowy mają tutaj pociągi osobowe i pośpieszne. Od semaforów "F", "H", "M" niemożliwe jest podanie przebiegu pociągowego. Na szlaku "Bm" znajduje się również przystanek osobowy Łęgowo Sulechowskie. Obecnie swój początek ma tu także linia 379 w kierunku Cigacic.
Szlaki:
Bm, Babimost (https://td2.info.pl/scenerie/babimost/) (Zbąszynek) - Zelektryfikowany, jednotorowy, prędkość - 100km/h,
Cz, Czerwieńsk (Gubin) - Zelektryfikowany, jednotorowy, prędkość - 100km/h,
Cg, Cigacice - Niezelektryfikowany, jednotorowy, prędkość - 40km/h.
Długości użyteczne torów:
1 - 695/755m,
2 - 740/714m,
3 - 678/689m,
4 - 717/755m,
6 - 630/737m.
Spawny:
Pod semaforem "G" na wysokości peronu, długość - 150m, dostępny dla pociągów pasażerskich,
Pod semaforem "K" , długość - 250m, dostępny dla pociągów spalinowych, towarowych.
Sceneria wpisana do SWDR4 pod numerem "7f9549b6", dostępna dla wszystkich.
-
Po co cytat, skoro post jest wyżej? ~Meril
Dobra robota :D gratki pozdro /Yelo
-
Na schemacie dołączonym do scenerii mocno brakuje zaznaczonych przebiegów.
Druga sprawa, że SWDR nie uwzględnia czasu potrzebnego na manewry przy jeździe z Babimostu do Cigacic.
Poza tym świetna robota ;)
-
(Tłumaczone z Deepl z języka niemieckiego)
Piękny Scenariusz
Możliwe jest zaznaczenie w planach torowych na sygnalizatorach tych części stacji, które nie posiadają linii napowietrznej.
Byłoby miło, gdyby można było jechać z toru 6 bezpośrednio z sygnałem H do linii BM.
-
(Tłumaczone z Deepl z języka niemieckiego)
Piękny Scenariusz
Możliwe jest zaznaczenie w planach torowych na sygnalizatorach tych części stacji, które nie posiadają linii napowietrznej.
Byłoby miło, gdyby można było jechać z toru 6 bezpośrednio z sygnałem H do linii BM.
Sceneria jest realna, więc nie można wprowadzać takich modyfikacji jak dodatkowe przebiegi.
-
Sceneria została zaktualizowana do najnowszej wersji. Proszę o ponowne pobranie plików. Miłego dyżurowania!
-
Dziś dyżurny tak mi odpowiedział, jak na screenie. To jakiś błąd w symulatorze, scenerii, czy problem z dyżurnym?
(https://img.ttsk.ngo/images/2021/11/11/ss_21_11-11__21.md.png) (https://img.ttsk.ngo/image/TRw7H)
-
Ostatnio na starej wersji tam dyźurowalem. Ale musze stwierdzic, co pisze kolega - brakuje tam mozliwosci podac przebieg na/z niektorych torów.
-
Ani błąd, ani problem z dyżurnym, a realia scenerii, o czym z resztą pisałem w głównym poście. "H" również jest nieczynny. Zapomniałem dopisać, ale można to sprawdzić na schemacie dołączonym do scenerii.
(https://img.ttsk.ngo/images/2021/11/12/Zrzut-ekranu-2021-11-12-175733.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/TRsbn)
-
Druga sprawa, że SWDR nie uwzględnia czasu potrzebnego na manewry przy jeździe z Babimostu do Cigacic.
W takim wypadku można posłużyć się daniem rozkazu szczególnego i wyprawić pociąg w kierunku Cigacic z innego toru.
Z moich drobnych uwag do scenerii (która oczywiście moim zdaniem jest świetna):
- oznaczenie spawnu powinno być: G:PAS, obecnie jest PAS:PAS;
- rozjazd krzyżowy numer 46, bodajże wajchy a/b i c/d są ze sobą zamienione;
- drugie rogatki w kierunku Babimostu są obsługiwane tylko przyciskami lewymi z nastawni, prawe nie są wykorzystywane, ale jak rozumiem nie ma w symulatorze takiej nastawnicy z jedną parą przycisków.
-
Sceneria WYŚMIENITA.
Dziwi tylko brak toru pod drutem dla kończących TME.
Wszystkie tory z drucikiem przechodzą przy peronach.
-
Dlaczego tak jest to trzeba spytać tych, którzy elektryfikowali tę linię (bodajże w 1986). Moim zdaniem dlatego, że towarowych kończących bieg w Sulechowie było tak niewiele, że się to po prostu nie opłacało. Krawędzie peronowe i tak nie były wszystkie używane (obecnie został w użyciu tylko 1 peron), więc w razie czego torów nie brakowało, a wcześniej stacja miała dyżurną manewrówkę, zatem nie było problemu żeby przetoczyć wagony pod rampę czy na inny tor boczny. Zresztą o ile mi wiadomo to rampa była używana tylko przez wojsko (ale mogę się mylić).
-
Prośba z mojej strony aby w nastawni założyć oświetlenie gdyż po zmroku jest troszczę uciążliwe dyżurowanie w ciemnej nastawni
-
A używałeś latarki pod klawiszem F? Jak nie, to bardzo Ci polecam :) .
-
Zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP miejsce pracy musi być odpowiednio oświetlone światłem sztucznym stałym. ;)