Pewne osoby wiedzą, inne jeszcze nie. Czas podać informację do wszystkich.
Ostatnio sceneria przeszła rozbudowę, która poskutkowała dobudowaniem kolejnej stacji na scenerii. Jest to stacja Złotno Karkonoskie, posiadająca 1 tor główny zasadniczy, oraz 3 tory główne dodatkowe. Sterowanie ruchem odbywa się z nastawni dysponującej "Zo", oraz z nastawni wykonawczej "Zo1", które posiadają urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją kształtową. Od stacji dodatkowo odchodzi bocznica prowadząca do tartaku. Na samej stacji natomiast jest również tor boczny, który służy do obsługi placu ładunkowego. Jak można się po opisie domyśleć, ruch pociągów towarowych będzie prowadzony tylko do tejże stacji. Od Złotna Karkonoskiego do Szklanej Poręby Górnej obowiązuje zakaz ruchu dla pociągów towarowych.
Obecnie sceneria znajduje się w SSS i oczekuje na sprawdzenie układu torowego na nowym posterunku i sieci trakcyjnej. Po ich zatwierdzeniu będzie potrzebny otoczeniowiec, który dobuduje na brakującym odcinku otoczenie. Im szybciej takowa osoba się znajdzie, tym szybciej sceneria powróci do eksploatacji.