Nazwa | Liczba torów | Elektryfikacja | Prędkość maksymalna | Blokada liniowa | Długość | ETCS |
Sk | dwutorowy | zelektryfikowany | 100 km/h | półsamoczynna typu Eap | 2342 | brak |
Pl | dwutorowy | zelektryfikowany | 80 km/h | półsamoczynna typu Eap | 2192 | brak |
Nazwa | Liczba torów | Elektryfikacja | Prędkość maksymalna | Blokada liniowa | Długość | ETCS |
We-Mo | jednotorowy | zelektryfikowany | 80 km/h | półsamoczynna typu C | 1652 | brak |
Nazwa posterunku lub szlaku | od km | do km | nr toru | przyczyna ograniczenia | prędkość (km/h) w kierunku parzystym | prędkość (km/h) w kierunku nieparzystym |
Wełtawa | 62,579 | 62,612 | 2 | Zły stan rozjazdu | 50 | 50 |
Wełtawa | 62,672 | 63,115 | 6 | Zły stan toru | 30 | 30 |
Wełtawa | 63,667 | 63,713 | 1 | Zły stan rozjazdu | 60 | 60 |
Wełtawa-Most | 65,033 | 65,456 | 1 | Zły stan mostownic | 40 | 40 |
Będzie to interesujący szczegół, który często nie jest brany pod uwagę przez twórców scenerii.