W trakcie pracWazowo Wazowo [Wa/Wa1] Posterunki Wa i Wa1 posiadają urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją przeważnie kształtową, gdzie wszystkie rozjazdy też posiadają napędy elektryczne.
Postępy Prac:Sceneria aktualnie oczekuję na ukończenie otoczenia (MaciejakS jest w tej chwili zamknięty w piwnicy i nie zostanie wypuszczony póki nie skończy) jak i poprawki kilku drobiazgów, tak jak wymiany W17 czy innych obiektów na nowe modele czy poprawki w wpisach do zależności. Sieć jest już dostosowane do aktualnych standardów.
Schematu aktualnie brak
Szlaki zewnętrzne: Nazwa | Liczba torów | Elektryfikacja | Prędkość maksymalna | Blokada liniowa | Długość | ETCS |
Ba | dwutorowy | zelektryfikowany | 100 km/h | półsamoczynna elektromechaniczna jednokierunkowa | 3800 | brak |
Ehs | dwutorowy | niezelektryfikowany | 60 km/h | półsamoczynna elektromechaniczna jednokierunkowa | 2800 | brak |
Gr | dwutorowy | zelektryfikowany | 100 km/h | półsamoczynna elektromechaniczna jednokierunkowa | 4200 | brak |
Odk | dwutorowy | zelektryfikowany | 80 km/h | półsamoczynna elektromechaniczna jednokierunkowa | 4100 | brak |
Spawny:Do ustalenia
Ograniczenia:Do ustalenia
Galeria Screenów:Nastawnia Dysponująca WaNastawnia wykonawcza Wa1Widok spod nastawnia Wa w kierunku peronówp.o. na szlaku BaWidok na most nad rzeką na szlaku BaWidok w kierunku peronów od strony szlaków Ehs/Gr/OdkWidok z obok peronówPeronyPrzejazd drogowo-kolejowy na szlaku EhsWidok z głownicy od strony szlaku Ba w kierunk peronów Autorzy:leon78513MaciejakSKvardekDeathPlanet99