Autor Wątek: [DO POBRANIA] Trzymałkowice  (Przeczytany 5334 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Upupork

  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Siła reputacji: 132
  • Upupork prezesUpupork prezesUpupork prezesUpupork prezesUpupork prezesUpupork prezesUpupork prezesUpupork prezesUpupork prezesUpupork prezesUpupork prezesUpupork prezes
  • Wykoleiłeś się: tory się skończyły
Trzymałkowice
« dnia: 29 Grudnia 2022, 18:51:59 »
Trzymałkowice



Trzymałkowice [Tm] to niezmodernizowana stacja węzłowa, leżąca na linii jednotorowej, gdzie kończy się jeszcze inna linia jednotorowa - łącznie więc są trzy szlaki, wszystkie zelektryfikowane. Sama stacja jest niewielka, z 5 torami głównymi i 3 peronami jednokrawędziowymi. Znajduje się tu też niewielka szopa i kilka torów bocznych. Pewną ciekawostką jest układ torowy stacji - tory z krawędzią peronową są wyraźnie krótsze od tych bez niej, a bocznica do szopy odchodzi nieco za połową stacji. Ruchem na posterunku kieruje dyżurny ruchu z nastawni Tm wyposażonej w urządzenia przekaźnikowe. Do jego obowiązków należy także obsługa nieuzależnionego(!) przejazdu stacyjnego za pomocą manipulatora znajdującego się w nastawni.



Szlaki zewnętrzne:

   Nazwa      Liczba torów      Elektryfikacja       Prędkość maksymalna      Blokada liniowa        Długość      ETCS   
Ru
jednotorowy
zelektryfikowany
80km/h
półsamoczynna typu EAP
2348m
brak
SM
jednotorowy
zelektryfikowany
80km/h
półsamoczynna typu EAP
2200m
brak
Ko
jednotorowy
zelektryfikowany
80km/h
półsamoczynna typu EAP
2300m
brak

Spawny:
PAS - G, zelektryfikowany, 350m
TOW - E, zelektryfikowany, 650m
SM42 - szopa, niezelektryfikowany, 30m

Ograniczenia:



Autorzy:
Upupork - pomysł, sygnalizatory i droga hamowania, wskaźniki i SHP, układ torowy, profile i przechyłki, otoczenie, kilometraż, SPK, izolacje, miniaturka scenerii
Kvardek - sieć trakcyjna
Centuar1 - sieć i wskaźniki WE

Ponadto podziękowania dla:
Rybson - poprawki sieci trakcyjnej
Hubertq - poprawki sieci trakcyjnej



Minimalny poziom dyżurnego ruchu od którego sceneria jest dostępna do dyżurowania, to poziom 2.

Przypominam, że zgodnie z postanowieniami "Instrukcji o użytkowaniu urządzeń radiołączności pociągowej Ir-5", dyżurny ruchu ma obowiązek odpowiedzi na pytanie maszynisty "co z wjazdem/wyjazdem" itp. (a w przypadku braku podanego semafora maszynista ma obowiązek takie pytanie zadać). Za powitajki typu "nie pytać o wjazd/wyjazd" grozi czarna lista.

Sceneria wpisana do SWDR4 z numerem 07d244c1
hash SPK: BB6C7F7656173A41A5DF75B4A6309AE3CE782A027BAAB20209BD321792C266E1
https://up.td2.info.pl/d/d7d24c17fd9e4d3995e0/

Screeny:
Spoiler: pokaż

stacja, perony



stacja, wyjazd na szlaki Ru i Ko

szlak Ko


szlak Ru

stacja, zarośnięte tory boczne...

stacja, wyjazd na szlak SM

szlak SM




« Ostatnia zmiana: 18 Listopada 2023, 21:14:30 wysłana przez Upupork »
Szli ubogiego brzegiem cienia i nikt nie stwierdził ich istnienia
Widziałem ich, słyszałem ich
Wydałem Parów i Trzymałkowice, otoczeniowałem Mołżę i Chlorkowice. W SSS gnieżdżą się kolejne moje scenerie.