Autor Wątek: [DO POBRANIA] Żerniki  (Przeczytany 10457 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline niescioreq

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 97
  • Siła reputacji: 308
  • niescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezes
  • Dyżurny ruchu w realu jest cały czas bez limitu.
Żerniki
« dnia: 14 Maja 2021, 09:07:29 »
ŻERNIKI




Żerniki [Żn] to fikcyjna (inspirowana układem torowym Św. Katarzyny, lk 132) stacja węzłowa/przelotowa. Stacja posiada trzy tory i dwa perony jednokrawędziowe.
Na stacji zatrzymują się tylko pociągi osobowe. Ruch prowadzony z nastawni posiadającej urządzenia komputerowe (SCS).

Rzut pulpitów:
Spoiler: pokaż




Szlaki zewnętrzne:

   Nazwa      Liczba torów      Elektryfikacja       Prędkość maksymalna      Blokada liniowa        Długość      ETCS   
Ol
dwutorowy
tak
160km/h
samoczynna, 4-stawna typu Eac
7485m
brak
WB
dwutorowy
tak
120km/h
półsamoczynna typu Eap-94
4485m
brak
WBT
dwutorowy
tak
60km/h
półsamoczynna typu Eap-94
4273m
brak

Spawny:

TOW1 - C, zelektryfikowany, 480m
TOW2 - G, zelektryfikowany, 480m

Ograniczenia:

Brak ograniczeń na scenerii

Autorzy:
misiu8761 - otoczenie, poprawki układu torowego
trainfun09 - poprawki otoczenia w rejonie stacji i przystanku osobowego
Eugenio, Krzysiek_Polish_Driver - sieć trakcyjna
niescioreq - SCS, izolacje, kosmetyczne poprawki otoczenia
Rybson - kilometraż
Stasiu - SUP

Kilka screenów:
Spoiler: pokaż

Wjazd ze szlaku WBT do stacji.


Głowica rozjazdowa od strony szlaków WB i WBT.


Stacja, semafory wyjazdowe w stronę WB i WBT.


Głowica rozjazdowa ze strony szlaku Ol.


Przejazd szlakowy i po. Żerniki Małe, widok w kierunku Żernik.


Przystanek osobowy, widok w kierunku lasku, szl. Ol.


Sceneria dostępna dla wszystkich z poziomem DR 2 wzwyż. Brak tarcz manewrowych, manewry prowadzone na sygnały ręczne!
Przejazd stacyjny sterowany przez manipulator umieszczony po prawej stronie pulpitu kostkowego. Przed podaniem przebiegu do semaforów K, L, M, A należy zamknąć przejazd z powodu braku drogi ochronnej!
Pamiętaj również o zamknięciu przejazdu podczas wykonywania manewrów od strony szlaków WB i WBT!
SSP obsługiwane poprzez RASP!
Arkusz z długościami torów i przejazdami

Sceneria wpisana do SWDR4 z numerem 2ce779ed

« Ostatnia zmiana: 24 Czerwca 2022, 15:16:25 wysłana przez niescioreq »
Żerniki - wydane. Druga się tworzy. Pomagałem przy Nakle, Kleszczowie i Perzowie

ISEDR PKP PLK S.A. ZLK OPOLE

Offline marbas83

  • Global Moderator
  • Weteran
  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Siła reputacji: 588
  • marbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezesmarbas83 prezes
Odp: Żerniki
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Marca 2022, 21:30:30 »
Wątek wyczyszczony na prośbę autora.

Offline niescioreq

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 97
  • Siła reputacji: 308
  • niescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezes
  • Dyżurny ruchu w realu jest cały czas bez limitu.
Odp: Żerniki
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Kwietnia 2022, 19:32:44 »
Nowa wersja = nowe wydanie, zmiany...

Mało istotne rzeczy, zrobione "przy okazji":
- wymieniono SHP, EORy i ukresy na nowe modele,
- zmodyfikowano w małym stopniu otoczenie: dodano kilka nowych rzeczy, m.in. wózek WM-5 w pobliżu przejazdu w stacji oraz poprawiono podsypki w niektórych miejscach bo był rak potężny, wymieniono rogatki na Kombudowskie,
- wydłużenie toru 3a o kilkadziesiąt metrów,

Teraz coś z większych:
- SSP usunięto z SCS, od teraz będzie obsługiwany przez RASP,
- przejazd stacyjny obsługiwany poprzez manipulator znajdujący się po prawej stronie pulpitu kostkowego w nastawni; brak możliwości zamknięcia z poziomu SCS,
- poprawki wpisu do SWDR, pociągi nie powinny już nadrabiać na "odstępach" SBL,
- przebudowany SCS,
- zmiana poziomu dyżurowania z 3 na 2

Zmiany w SCS:
- poprawiono wyświetlanie sdh,
- wygląd bardziej "ebiscreenowy" (w tym wizualne zobrazowanie SBL, zgapione z pulpitu Malborka),
- grafiki (Transmisja Ebi Screen - Ebi Lock, zasilanie itp) odwzorowane najlepiej jak się da z pulpitu z mojej stacji na której pracuję,
- wszystkie rozjazdy zostały rozsprzężone, trzeba będzie pojedynczo "przewracać" (btw. ktoś to robi?)

Nowość: Przed podaniem semaforów drogowskazowych oraz wjazdowego "A" należy wcześniej zamknąć przejazd z powodu braku drogi ochronnej.

Za pomoc w części w/w rzeczy bardzo dziękuję Aresowi, Krzysiowi292, Stasiowi oraz Kb1.
Zmodyfikowany SCS oraz RASP można zobaczyć na screenie w pierwszym poście po rozwinięciu "Rzutów pulpitów"

To ten.. miłego dyżurowania czy coś.
Hash aktualny w pierwszym poście, pliki również
Żerniki - wydane. Druga się tworzy. Pomagałem przy Nakle, Kleszczowie i Perzowie

ISEDR PKP PLK S.A. ZLK OPOLE

Offline niescioreq

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 97
  • Siła reputacji: 308
  • niescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezes
  • Dyżurny ruchu w realu jest cały czas bez limitu.
Odp: Żerniki
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Czerwca 2022, 15:12:42 »
/04.06.2022

Miałem chwilę wolnego czasu to zrobiłem uproszczony Arkusz z długościami torów i przejazdami. Z pewnością przyda się w przypadku pociągów z dłuższym pt lub konieczności podyktowania rozkazu "O" na przejazd.

Link dodano również w pierwszym poście.
Żerniki - wydane. Druga się tworzy. Pomagałem przy Nakle, Kleszczowie i Perzowie

ISEDR PKP PLK S.A. ZLK OPOLE