Autor Wątek: [DO POBRANIA] Zimnice  (Przeczytany 6284 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline niescioreq

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 167
  • Siła reputacji: 356
  • niescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezes
  • Dyżurny ruchu w realu jest cały czas bez limitu.
Zimnice
« dnia: 30 Kwietnia 2023, 17:48:01 »
ZIMNICE



Zimnice [Zm] - Fikcyjna, niewielka stacja przelotowa z trzema torami dodatkowymi i jednym bocznym. Posiada dwa szlaki dwutorowe i jeden jednotorowy prowadzący do Bocznicy Folwark. Na stacji zatrzymują się tylko pociągi osobowe, ponadto pociągi towarowe mogą dokonywać zmiany kierunku jazdy w przypadku jazdy z/do bocznicy. Na szlakach znajdują się dwa przejazdy kolejowo-drogowe kat. B obsługiwane poprzez RASP oraz jeden w stacji - kat. A, za pomocą manipulatora w nastawni. Ponadto na szlaku Op znajduje się po. Złotniki. Obsługa SRK odbywa się z nastawni kontenerowej "Zm" wyposażonej w urządzenia komputerowe.

Spoiler: pokaż



Folwark [Fw] - Bocznica w bliskim sąsiedztwie stacji Zimnice z rozbudowanym układem torowym, która dzieli się na dwie części - zelektryfikowaną grupę zdawczo-odbiorczą i niezelektryfikowaną, sterowaną ręcznie bocznicę z trzema głowicami rozjazdowymi. Oddziela je ok. 2km odcinek toru na którym znajduje się jeden przejazd kolejowo-drogowy kat. D. Grupa jest wyposażona w pięć torów, gdzie na każdy z nich może wjechać pociąg o maksymalnej długości 600m, natomiast na bocznicy znajduje się ponad 20 torów o łącznej długości użytecznej ~11,8km. Sterowanie grupą zdawczo-odbiorczą z nastawni "Fw" posiadającej urządzenia komputerowe.

Spoiler: pokaż



Większy rozmiar schematu po kliknięciu



Szlaki zewnętrzne:

   Nazwa      Liczba torów      Elektryfikacja       Prędkość maksymalna      Blokada liniowa        Długość      ETCS   
Ge
dwutorowy
tak
120km/h
półsamoczynna typu Eap-94
3760m
brak
Op
dwutorowy
tak
120km/h
półsamoczynna typu Eap-94
4125m
brak

Szlaki wewnętrzne:

   Nazwa      Liczba torów      Elektryfikacja       Prędkość maksymalna      Blokada liniowa        Długość      ETCS   
Zm-Fw
jednotorowy
tak
40km/h
półsamoczynna typu Eap-94
100m
brak

Spawny:

   Nazwa      Posterunek      Sygnalizator      Trakcja      Długość   
TOW1
Folwark Gr
X102
E/S
600m
TOW2
Folwark Gr
X105
E/S
600m
LUZ1
Folwark Gr
Tm12
E/S
43m
LUZ2
Folwark B
209
S
20m
LUZ3
Folwark B
207
S
20m
TOW3
Folwark B
206
S
600m

Ograniczenia:
Brak ograniczeń na scenerii

Autorzy:
niescioreq - układ torowy, wskaźniki, SUP, kilometraż, izolacje, SCS
broneq01 - układ torowy
Kb1 - pomoc ze wskaźnikami i kilometrażem, otoczenie
Rybson - pomoc z SCS
Hubertq - sieć trakcyjna

Kilka screenów:
Spoiler: pokaż


Przystanek osobowy Złotniki, widok w stronę lasku Op.


Przejazd kat. B w km. 33,499.


Zimnice perony, widok w kierunku szlaku Op.


Semafory drogowskazowe, kierunek Op.


Semafory wyjazdowe w stronę szlaku Ge i grupy Folwark.


Przejazd kat. B w km. 28,383.


Głowica rozjazdowa Grupy zdawczo-odbiorczej Folwark, po lewo semafory wjazdowe do stacji.


Druga głowica rozjazdowa, widok w kierunku bocznicy, po lewej szlak Ge.


Przejazd kat. D, kierunek bocznica. Obok stary, unieważniony semafor wjazdowy.


Tor prowadzący na bocznicę.


Wjazd na bocznicę.


Tory zdawcze i kanał rewizyjny.


Bocznica, środkowa głowica rozjazdowa i przejazd kolejowo-drogowy.


Druga część bocznicy.


Głowica rozjazdowa na końcu bocznicy, z tyłu tor wyciągowy.


Podstawowe informacje dla Dyżurnych Ruchu:
Spoiler: pokaż
  • W Zimnicach mogą tylko kończyć wszystkie niepasażerskie. Na Folwarku mogą natomiast zaczynać i kończyć pociągi towarowe. Pasażerskie na Zimnicach nie zaczynają ani nie kończą z powodu braku torów do tego przystosowanych,
  • Wszelkie jazdy z Folwarku na bocznicę i odwrotnie odbywają się na sygnały manewrowe po uprzednim uzgodnieniu jazdy,
  • Rozjazdy w torach głównych, tj. 3/4, 5/6 i 26/27 z prędkością do 50km/h, pozostałe do 40km/h,
  • Przebieg C->M utwierdza w przebiegu rozjazd nr 24, przebieg S->E utwierdza rozjazd nr 9 - w związku z powyższym niemożliwe jest podanie wjazdu/wyjazdu z/na tor nr 3 z przeciwnej strony i odwrotnie,
  • W przypadku jazdy Zimnice<->Folwark zastosowana została kolejność nastawiania, tj. podczas jazdy z Folwarku do Zimnic najpierw należy podać wjazd na Zimnicach, następnie wyjazd na Folwarku. W przypadku jazdy w drugą stronę najpierw wjazd na Folwarku, potem wyjazd na Zimnicach.

Więcej szczegółowych informacji w paczce ze scenerią w pliku Pomocnik.url.


Sceneria wpisana do SWDR4 z numerem 01a7c3c3 i jest dostępna dla wszystkich od 3 poziomu DR.

Poprawny skrót posterunku to Zm/Fw

>POBIERANIE<
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2024, 18:11:20 wysłana przez niescioreq »
Żerniki - ogólnodostępna || Zimnice - ogólnodostępna || Nakło - ogólnodostępna || LCS Kleszczów - ogólnodostępna.

ISEDR PKP PLK S.A.

Offline niescioreq

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 167
  • Siła reputacji: 356
  • niescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezes
  • Dyżurny ruchu w realu jest cały czas bez limitu.
Odp: Zimnice
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Czerwca 2023, 15:02:40 »
W dniu dzisiejszym sceneria została wpisana do SWDR4.
Sceneria pozostanie na WL do czasu wyłapania ew. błędów i niedoskonałości które zostaną poprawione przy aktualizacji do najnowszej wersji. Później się zobaczy.
Ponadto proszę nie męczyć na prywatnych wiadomościach o autoryzację.

// Aktualizacja 29.06.2023:
Sceneria dostosowana do wersji Ypsilion.

Autoryzowani:
Spoiler: pokaż
- niescioreq
- Kb1
- Rybson
- Hubertq
- broneq01

- Sacus
- Nyynek

- Monteusz
- NewKamilk4show
- Torti
- upupork
- kierownik_z_ulicy
- Jolopl
- Mr_Mechanik
- Kryszakos
- kapiok
- matejko820
- Gemeral
- Pepsi2026
- matseb
- newmikus2k
- kolejowa_pasja
- nieaktywny
- NasWille
« Ostatnia zmiana: 29 Czerwca 2023, 18:11:20 wysłana przez niescioreq »
Żerniki - ogólnodostępna || Zimnice - ogólnodostępna || Nakło - ogólnodostępna || LCS Kleszczów - ogólnodostępna.

ISEDR PKP PLK S.A.

Offline niescioreq

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 167
  • Siła reputacji: 356
  • niescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezes
  • Dyżurny ruchu w realu jest cały czas bez limitu.
Odp: Zimnice
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Lipca 2023, 19:34:12 »
W dniu dzisiejszym, po kilku naniesionych poprawkach i testach sceneria zostaje upubliczniona dla wszystkich od 3 poziomu dyżurnego ruchu. Pliki do pobrania znajdują się w pierwszym poście.

Informacje dla Dyżurnych Ruchu:
  • W Zimnicach mogą tylko kończyć wszystkie niepasażerskie. Na Folwarku mogą natomiast zaczynać i kończyć pociągi towarowe. Pasażerskie na Zimnicach nie zaczynają ani nie kończą z powodu braku torów do tego przystosowanych,
  • Wszelkie jazdy z Folwarku na bocznicę i odwrotnie odbywają się na sygnały manewrowe po uprzednim uzgodnieniu jazdy,
  • Rozjazdy w torach głównych, tj. 3/4, 5/6 i 26/27 z prędkością do 50km/h, pozostałe do 40km/h,
  • Przebieg C->M utwierdza w przebiegu rozjazd nr 24, przebieg S->E utwierdza rozjazd nr 9 - w związku z powyższym niemożliwe jest podanie wjazdu/wyjazdu z/na tor nr 3 z przeciwnej strony i odwrotnie,
  • W przypadku jazdy Zimnice<->Folwark zastosowana została kolejność nastawiania, tj. podczas jazdy z Folwarku do Zimnic najpierw należy podać wjazd na Zimnicach, następnie wyjazd na Folwarku. W przypadku jazdy w drugą stronę najpierw wjazd na Folwarku, potem wyjazd na Zimnicach.

Więcej szczegółowych informacji w paczce ze scenerią w pliczkach Zimnice.pdf i Folwark.pdf


Miłego dyżurowania :)
Żerniki - ogólnodostępna || Zimnice - ogólnodostępna || Nakło - ogólnodostępna || LCS Kleszczów - ogólnodostępna.

ISEDR PKP PLK S.A.

Offline niescioreq

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 167
  • Siła reputacji: 356
  • niescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezes
  • Dyżurny ruchu w realu jest cały czas bez limitu.
Odp: Zimnice
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Października 2023, 00:40:35 »
Aktualizacja do wersji Epoka a w niej:
- wymienione sygnalizatory na EHA obsługiwane z Folwarku; sygnalizatory Z są teraz 4-komorowe i przed przejazdem od strony bocznicy stoi unieważniony semafor Y (na prefabie powtarzacza zatem nie będzie wykazywać przejechania Stój),
- kosmetyczne poprawki dot. sieci trakcyjnej,
- podmienione wersje bramek na poprawne.

Ponadto znikają pdfy Zimnice i Folwark. Za nie pojawił się skrót url [Pomocnik] do Arkusza Google gdzie jest to zrobione bardziej czytelnie i w jednym miejscu.
Dodatkowo, w związku z problemami wejścia na scenerię gdy jest za dużo wagonów tymczasowo zostaje usunięty plik autoexec (było w nim 193 wagony). Po zażegnaniu problemu plik oczywiście wróci. Wszystkie tory w drugiej części bocznicy mają przy każdym torze ukryte Tmki zatem nie ma problemu z ewentualnym respieniem na życzenie/żądanie maszynisty.

Zaktualizowane pliki do pobrania w pierwszym poście. Aktualny hash: 4c3b4f55
Miłego dyżurowania :)
« Ostatnia zmiana: 25 Października 2023, 00:42:20 wysłana przez niescioreq »
Żerniki - ogólnodostępna || Zimnice - ogólnodostępna || Nakło - ogólnodostępna || LCS Kleszczów - ogólnodostępna.

ISEDR PKP PLK S.A.

Offline niescioreq

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 167
  • Siła reputacji: 356
  • niescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezes
  • Dyżurny ruchu w realu jest cały czas bez limitu.
Odp: Zimnice
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Stycznia 2024, 18:10:52 »
Sceneria została zaktualizowana do wersji FPS:
- wymieniono wykolejnice na nowe modele,
- doświetlono nastawnię w Folwarku,
- wybudowano rampę przy torze nr 8 w Zimnicach,
- dodano nowe elementy otoczenia i usunięto nieistniejące,
- wymieniono ręczne napędy na bocznicy w Folwarku,
- ustawiono skrót posterunku: Zm/Fw,
- inne, mniejsze poprawki pod względem wizualnym.

W związku z naprawieniem błędu ze sprzęgami przywrócono plik autoexec.cm

Aktualny hash: 01a7c3c3

Pliki do pobrania w pierwszym poście.
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2024, 18:12:28 wysłana przez niescioreq »
Żerniki - ogólnodostępna || Zimnice - ogólnodostępna || Nakło - ogólnodostępna || LCS Kleszczów - ogólnodostępna.

ISEDR PKP PLK S.A.