Zgierz Kontrewers
Zgierz Kontrewers [JŁ] to mijanka, położona na 22. kilometrze linii. Posiada dwa tory główne, z których jeden jest głównym zasadniczym, natomiast drugi - dodatkowym. Obydwa tory są dość długie - mają po prawie 1000 metrów długości. Uzupełnieniem układu torowego jest żeberko ochronne, znajdujące się od strony Chociszewa. Do obsługi podróżnych służyły dwa niskie, jednokrawędziowe perony, w 2012 roku przebudowane na nowe o wysokości 55 cm. Ponieważ stacja znajduje się w granicach administracyjnych Zgierza, w ramach realizacji prac związanych z uruchomieniem Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej dokonano zmiany jej nazwy - od rozkładu jazdy 2013/2014 nosi ona nazwę "Zgierz Kontrewers" - zrezygnowano z wcześniej obowiązującej nazwy "Jedlicze Łódzkie". Sterowanie za pomocą urządzeń przekaźnikowych z sygnalizacją świetlną.
Linie kolejowe przebiegające przez scenerię:
16 Łódź Widzew - Kutno, od km 16.500 do km 27.800
Szlaki zewnętrzne: Nazwa | Następny posterunek | Numer linii | Liczba torów | Elektryfikacja | Prędkość maksymalna | Blokada liniowa | Długość | ETCS |
Zg | Zgierz | 16 | jednotorowy | zelektryfikowany | 70km/h | półsamoczynna typu Eap | 4600m | brak |
Ch | Chociszew | 16 | jednotorowy | zelektryfikowany | 70km/h | półsamoczynna typu Eap | 5100m | brak |
Spawny:EZT - semafor D, zelektryfikowany, 180m
TOW - semafor P, zelektryfikowany, 700m
Ograniczenia:brak
Autorzy:badcookie66trichlorkacperek754Sceneria dostępna w
paczce całościowej symulatora od poziomu
L.
Sceneria wpisana do SWDR4 z numerem
a638e58dSchematy oraz opisy posterunków zapożyczone ze strony
semaforek.kolej.org.pl.
//Dostosowano do szablonu. ~KMS