Przebiegi edytuje się dość prosto: Dla odpowiedniego sygnalizatora np. XX_D (gdzie XX to kod posterunku zapowiadawczego), pierwsze okienko to pole "startu", czyli tor, przy którym stoi semafor, np 'XX_It1', . Kolejne pola to izolacje (muszą pokrywać się z tymi "na gruncie" czyli w torach na scenerii, przez które przebiega dany przebieg, np. XX_Iz5 XX_Iz6 XX_ItA. Kolejne okienko to przejazdy, jeżeli są utwierdzane w przebiegach, np. 'P10100'. Kolejne to rozjazdy w przebiegu, np. XX_5ab+ XX_5cd- XX_6+', bo krzyżowe trzeba osobno. Na koniec jest prędkość, semafor następny (ewentualnie) i odcinek docelowy, np. XX_YY (nazwa szlaku).
Natomiast sam chciałbym się dowiedzieć (bo bazuję na innych pulpitach):
1: Do czego służy "sekcja przebiegu", jak się jej używa i jaka a kostka zwalnia ten przebieg? Np. na Wielichowie jest szlakiem wewnętrznym.
2: Jakie są prawidła blokady liniowej i CO DOKŁADNIE należy wpisać w poszczególne pola odpowiednich kostek, żeby blokada działała prawidłowo, zarówno na szlakach zewnętrznych jak i wewnętrznych. I jak ewentualnie to przetestować...
Pozdrawiam
