Train Driver 2

Aplikacje => SPK => Wątek zaczęty przez: StaryWyjadacz w 15 Października 2018, 22:29:25

Tytuł: Objaśnienia skrótów na pulpicie.
Wiadomość wysłana przez: StaryWyjadacz w 15 Października 2018, 22:29:25
Witam!
Jakoż iż wiele L zaczynających przygodę z nastawnią przygotowałem objaśnienia skrótów.
zA- zwolnienie A(drogi przebiegu za semaforem A)
Kr-Kasowanie rozprucia(Podany jest również numer rozjazdu)
SzA-Sygnał zastępczy A(sygnał zastępczy na semaforze A)
Iz1-Izolacja zwrotnicy 1 (kiedy wjeżdżający/lub wyjeżdzający  nie zwolni nam izolacji a mamy potrzebę przełożyć rozjazd to używamy razem z przyciskiem rozjazdu przycisku Iz(+numer roz.)
zgm-zwolnienie utwierdzenia drogi przebiegu poprzez podanie sygnału na tarczy manewrowej/semaforze.
A1/2- przykładowa nazwa semafora
NP-niewłaściwy przyjazd
NO-niewłaściwy odjazd
oN-odłączone napięcie nastawcze
wN-włączone napięcie nastawcze
Myślę że jest to przystępnie napisane i pomoże niektórym szukającym odpowiedzi :)
Tytuł: Odp: Objaśnienia skrótów na pulpicie.
Wiadomość wysłana przez: Dulson w 16 Października 2018, 09:25:00
Dopisz, że napięcie nastawcze :)
Tytuł: Odp: Objaśnienia skrótów na pulpicie.
Wiadomość wysłana przez: Aderian94 w 16 Października 2018, 22:36:45
Iz nie służy do likwidacji zajętości na rozjeździe. Umożliwia przełożenie zwrotnicy wykazującej zajętość. A zajętość może spaść, ale nie musi. To już jest zależne od tego, jak jest przyczyna. Iz się używa razem z przyciskiem od danego rozjazdu.
Tytuł: Odp: Objaśnienia skrótów na pulpicie.
Wiadomość wysłana przez: StaryWyjadacz w 17 Października 2018, 20:12:02
A widzisz ciotka dyzurna ruchu zdjęła izolacje z rozjazdu i dopiero przełożyła więc myslałem że tak jest już poprawiam :)
A z napięciem wydawało mi się to tak oczywiste że nie ująłem :)
Tytuł: Odp: Objaśnienia skrótów na pulpicie.
Wiadomość wysłana przez: trichlor w 18 Października 2018, 19:41:34
Witam!
Jakoż iż wiele L zaczynających przygodę z nastawnią przygotowałem objaśnienia skrótów.
zA- zwolnienie A(drogi przebiegu za semaforem A) - BZDURA
Kr-Kasowanie rozprucia(Podany jest również numer rozjazdu)
SzA-Sygnał zastępczy A(sygnał zastępczy na semaforze A)
Iz1-Izolacja zwrotnicy 1 (kiedy wjeżdżający/lub wyjeżdzający  nie zwolni nam izolacji a mamy potrzebę przełożyć rozjazd to używamy razem z przyciskiem rozjazdu przycisku Iz(+numer roz.)
zgm-zwolnienie utwierdzenia drogi przebiegu poprzez podanie sygnału na tarczy manewrowej/semaforze. - BZDURA
A1/2- przykładowa nazwa semafora
NP-niewłaściwy przyjazd
NO-niewłaściwy odjazd
oN-odłączone napięcie nastawcze
wN-włączone napięcie nastawcze
Myślę że jest to przystępnie napisane i pomoże niektórym szukającym odpowiedzi :)

Już widzę, jak po informacji że Kr to kasowanie rozprucia "L" wie o co chodzi.

Jak się bierzesz za pisanie to najpierw zrób porządny research i przemyśl co chcesz napisać, aby miało to jakąkolwiek wartość, niż tylko przepisywanie z ISDR. Mnichem średniowiecznym chcesz zostać?

Chlorek