Autor Wątek: Info: Symulator Pulpitu Kostkowego  (Przeczytany 36261 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Atmosferyczny

  • Moderator
  • Wiadomości: 180
  • Siła reputacji: 62
  • Atmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezes
Odp: Symulator Pulpitu Kostkowego
« Odpowiedź #45 dnia: 14 Lipca 2021, 08:44:30 »
Sugestia najważniejsza i najpilniejsza: generator przebiegów na wzór tego w SPE. :D Obecnie zdarza się bardzo dużo błędów we wpisach przebiegów, a to jednak dosyć poważna wada, bo błędny wpis powoduje od razu nieprawidłowy sygnał, utwierdzenie albo nawet ułożenie przebiegu. Taki generator by to wyeliminował ograniczając ingerencje użytkownika do podzielenia przebiegu na sekcje i dostosowania warunków lokalnych np. skróconych dh, kolejności nastawiania itd.

I oto jest generowanie przebiegów w edytorze :D
Kilka ręcznych poprawek po wygenerowaniu i voilà, pulpit gotowy.

Offline artur_com

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 36
  • artur_com toromistrzartur_com toromistrzartur_com toromistrzartur_com toromistrzartur_com toromistrzartur_com toromistrzartur_com toromistrz
Odp: Symulator Pulpitu Kostkowego
« Odpowiedź #46 dnia: 22 Lipca 2021, 13:32:29 »
Uważam że ten Symulator jest świetny, ale brakuje mi jednej rzeczy, dopiero dzisiaj zdałem sobie z tego sprawę.
Brakuje mi możliwości obrotu "KostkaDyżurnyRuchu" w lewo lub w prawo. Jest tylko do góry i do dołu.
A tak poza tym to nie znalazłem żadnych innych problemów.

Offline trainfun09

  • Konstruktor
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 714
  • Siła reputacji: 71
  • trainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezes
  • Gang wesołych kitków
Odp: Symulator Pulpitu Kostkowego
« Odpowiedź #47 dnia: 22 Lipca 2021, 14:54:37 »
Ponieważ układów torowych na pulpitach nie obrazuje się pionowo, tylko poziomo, tak jak to widać z nastawni.
Just be yourself.
Klei się zakopianka od Krakowa po sam Giewont, Majonez Kielecki, Piekło i Dom.

Online chudya

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 419
  • Siła reputacji: 173
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
  • Na moście kolejki w Cisnej...
Odp: Symulator Pulpitu Kostkowego
« Odpowiedź #48 dnia: 22 Lipca 2021, 15:11:09 »
Tak, z tym że niekoniecznie ;) Bo przecież może być więcej nastawni na nastawnicy. Przykład z Chełma:

Artur

W wolnych chwilach bawię się w modelowanie.                          Zacząłem też tworzyć scenerię Chełm, ale wymiękłem :)

Offline artur_com

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 36
  • artur_com toromistrzartur_com toromistrzartur_com toromistrzartur_com toromistrzartur_com toromistrzartur_com toromistrzartur_com toromistrz
Odp: Symulator Pulpitu Kostkowego
« Odpowiedź #49 dnia: 22 Lipca 2021, 16:17:35 »
Też warto się odnieść do SCS, tam można obrócić obiekt w lewo w prawo do dołu i do góry.
Tu też wydaje mi się że mogło by być.

Offline trainfun09

  • Konstruktor
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 714
  • Siła reputacji: 71
  • trainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezes
  • Gang wesołych kitków
Odp: Symulator Pulpitu Kostkowego
« Odpowiedź #50 dnia: 22 Lipca 2021, 17:22:03 »
To że można, nie znaczy że się powinno. Po raz kolejny powtarzam - pulpitów nie obrazuje się pionowo, tylko zgodnie z orientacją układu torowego względem nastawni. Z przykładem chudyego też tak nie do końca, wszak nie jest to ułożenie pionowe.
Just be yourself.
Klei się zakopianka od Krakowa po sam Giewont, Majonez Kielecki, Piekło i Dom.