Zajrzyj do instrukcji Ie-4 (WTB-E10), gdzie w paragrafie piątym, pt. "Ogólne zasady ustawiania sygnalizatorów" jest wszystko opisane łącznie z obrazkowymi przykładami.
Wskaźnik W15 owszem, stosuje się ale wymaga to uzasadnienia techniczno-ruchowego (punkt 6. w/w paragrafu) , a na Twoim screenie wygląda to raczej jak widzimisię i ogólnie jest to bez sensu.
Na takim wielo-torze postaw wszystkie semafory z prawej strony toru, za wyjątkiem semafora skrajnie lewego. Pokazuje to w/w instrukcja na obrazku 2.4 - "po zewnętrznej stronie (szlaku), przy torach skrajnych i po prawej stronie przy torach nieskrajnych, patrząc w kierunku jazdy".
Poza tym, odchylenie skrajnie prawego semafora jest pozbawione sensu - jeśli już to semafor odchyla się do torowiska, a nie od niego - dla uzyskania lepszej widoczności przez konstrukcje sieci trakcyjnej (słupy/bramki).