Autor Wątek: Issue/Problem: Przejazd kolejowy (jednostronnie?) uzależniony.  (Przeczytany 3433 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hanahmon

  • Weteran
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 42
  • hanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchu
Przejazd kolejowy (jednostronnie?) uzależniony.
« dnia: 20 Stycznia 2020, 14:32:42 »
Mamy takiego delikwenta, brak tarczy ostrzegawczej przejazdowej przed przejazdem od strony szlaku, przejazd znajduje się przed semaforem wjazdowym. W jaki sposób można to odzwierciedlić? Konieczny jest SCS ze względu na to iż taki sposób sterowania urządzeniami kierowania ruchem kolejowym na tej stacji występuje. Jest jakaś inna opcja niż pozostawić go "martwym"?
 
(1:02:19)
Nie o to chodzi, by złapać króliczka, lecz gonić go...

Offline Ares28

  • Moderator
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 933
  • Siła reputacji: 728
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Przejazd kolejowy (jednostronnie?) uzależniony.
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Stycznia 2020, 15:36:12 »
Scs umożliwia takie działanie przejazdu. Proszę się przyjrzeć jak to zostało zrobione na SCS do Gdańska. Chodzi o przejazd przy po Gdańsk Orunia.

Offline hanahmon

  • Weteran
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 42
  • hanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchu
Odp: Przejazd kolejowy (jednostronnie?) uzależniony.
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Stycznia 2020, 16:17:49 »
Scs umożliwia takie działanie przejazdu. Proszę się przyjrzeć jak to zostało zrobione na SCS do Gdańska. Chodzi o przejazd przy po Gdańsk Orunia.

A można jakby to powiedzieć, wytłumaczyć w stylu nie podobnym do wypowiedzi na forum "elektroda"?

Mamy tą Gdańską Orunię, okej, wpisane TOP-y, a jak zrobić to w przypadku braku topów z jeden strony i semaforów z drugiej?
W jakiej odległości powinny być umieszczone axle countery? Cokolwiek?

Nie o to chodzi, by złapać króliczka, lecz gonić go...

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: Przejazd kolejowy (jednostronnie?) uzależniony.
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Stycznia 2020, 16:26:26 »
Za funkcję o której mówisz odpowiada sekcja pod TOP'ami:
"wł. p/przeb. (np. "B,C-*", "*-Ak".

Fragment dokumentacji:
Cytuj
wł. p/przeb. 1/2/3/4 P/N - gdy przy jeździe po danym torze i kierunku zamykanie ma być uruchamiane przez przebieg: nazwa przebiegu w formacie "<sygnP>-<sygnK>", gdzie <sygnP> - nazwa unikalna semafora początkowego, <sygnK> - nazwa unikalna semafora lub punktu końcowego; możliwe podanie zamiast nazw jednego semafora wielu nazw rozdzielonych przecinkami, gdy przejazd ma być uruchamiany wybranymi kilkoma przebiegami od/do danego punktu, lub symbolu *, gdy początkiem albo końcem przebiegu może być dowolny semafor - np. "B-Ak", "B,C-Ak", "*-Ak", "B,C-*"; dla braku powiązania należy pozostawić puste pole.
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline Ares28

  • Moderator
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 933
  • Siła reputacji: 728
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Przejazd kolejowy (jednostronnie?) uzależniony.
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Stycznia 2020, 16:46:51 »
Scs umożliwia takie działanie przejazdu. Proszę się przyjrzeć jak to zostało zrobione na SCS do Gdańska. Chodzi o przejazd przy po Gdańsk Orunia.
A można jakby to powiedzieć, wytłumaczyć w stylu nie podobnym do wypowiedzi na forum "elektroda"?

Pytałeś czy istnieje możliwość żeby ten przejazd ożywić, czy trzeba go zostawić na stałe zamknięty i dostałeś odpowiedź na to pytanie. Natomiast jak to wykonać to inna bajka, i nie będę się w tej kwestii wypowiadać, gdyż nie ja jestem autorem poprawek do Gdańska, które ożywiły przejazd na Orunii.

Z kolei analizując podany przez Ciebie screen można dojść do wniosku, że wpisane są tylko ToPy z jednej strony, a identyfikatory w zakładce "wł.p/przeb" wyglądają na punkt końcowy przebiegu który ma wzbudzać zamknięcie się przejazdu. Jednakże są to tylko moje domysły.
« Ostatnia zmiana: 20 Stycznia 2020, 16:51:44 wysłana przez Ares28 »