Planuję budowę realnej stacji Reda, już mam przygotowane aktualne podkłady satelitarne, lecz jest jeden problem: tarcza ostrzegawcza semafora wjazdowego A znajduje się ok. km 33,4, więc szlak musiałby się zaczynać w km 33,2. Problem polega na tym, że tuż za tarczą ostrzegawczą ToA znajdują się tarcze ostrzegawcze odnoszące się do semaforów wjazdowych stacji Rumia. Więc widzę obecnie 3 możliwości:
- Nie wstawianie tam tarcz ostrzegawczych, może jakoś przez SSS przejdzie jako realna i później, gdyby ktoś, albo ja robił stację w Rumi, rozwiązałby/m ten problem tak samo;
- Budowa Redy i Rumi w jednej scenerii, tylko wtedy ruch, by musiałby być prowadzony z 4 nastawni (dysponujących: Rd i Rm, oraz wykonawczych: Rd i Rm1), które posiadają urządzenia mechaniczne;
- Poddać się i ew. zająć się inną stacją (planowałem zrobić jeszcze Sobolew, ale Sobolew odpada, bo on jest częścią LCS Dęblin)
I jeszcze jedno pytanie nie na temat: Czy 56-kilometrowy LCS (chodzi o Lublin Główny, za który może zabiorę się w przyszłości) zmieściłby się w TD2?
//Poprawiono tytuł wątku oraz przeniesiono go do pasującego działu. ~KMS