Train Driver 2
Dział pomocy => Pomoc merytoryczna => Tryb mechanika / Dyżurnego ruchu => Wątek zaczęty przez: Tymut w 10 Czerwca 2020, 17:42:23
-
Cześć! Chciałbym zapytać z jakim wyprzedzeniem czasowym powinienem zakładać blokadę liniową z kolejną scenerią przed odjazdem pociągu z mojej stacji ?
-
Cześć! Chciałbym zapytać z jakim wyprzedzeniem czasowym powinienem zakładać blokadę liniową z kolejną scenerią przed odjazdem pociągu z mojej stacji ?
max 5 minut
-
Ja jestem zdania, że 2-3 minuty są idealne
-
Rezerwa na obsługę urządzeń przewidziana w rozkładzie jazdy wynosi 2 minuty, chociaż osobiście uważam że to i tak dość duży zapas.
-
2 minuty jest wystarczająco bo jak załozysz na 5 przed to następna stacja sie może pieklić
-
Jeśli wysyłasz planowy to na co ma się pieklić? No chyba, że jest jakiś zdolny co w 5 minut złałoży blokadę i przyjmie pociąg, który w 4 minuty przejedzie z jednej stacji do drugiej (mowimy o PBL). Osobiście zakładam 3 minuty przed planem aby podać wyjazd minutę przed planem, ale nie mam nic przeciwko jak ktoś wcześniej zablokuje.
-
Osobiście zakładam blokadę kiedy dany pociąg wiedzie na scenerie - aby podać wyjazd z planem.
-
Rezerwa na obsługę urządzeń przewidziana w rozkładzie jazdy wynosi 2 minuty, chociaż osobiście uważam że to i tak dość duży zapas.
Czy w związku z tym są jakieś plany, aby zmniejszyć rezerwę np. do 1 minuty? Chyba powinno to wówczas wpłynąć na poprawę przepustowości na sieci TD2, czy mam rację? :)
-
Przepustowości to raczej nie zmieni, w ciągu tej minuty różnicy i tak nikt więcej nie wjedzie na dany szlak ;)
-
Poza tym po coś ta rezerwa jest. Płynny ruch to nie to samo co nabijanie pociągów ile wlezie po 3 na jednym torze, jak niektórzy "dyżurni" robią ;-)