Autor Wątek: Solved/Rozwiązane: Wyprawianie długiego pociągu na Głębce  (Przeczytany 3945 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Argeos

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 253
  • Siła reputacji: 176
  • Argeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezes
  • Zablokuj blok początkowy.
Wyprawianie długiego pociągu na Głębce
« dnia: 22 Stycznia 2020, 14:02:54 »
Z góry zaznaczam, że nie jest to skarga, a jednie próba uzyskania pomocy, dlatego też nie będę wymieniał nicków. Proszę uważnie przeczytać:

Wczoraj dyżurny na stacji Głębce odmówił przyjęcia pociągu ode mnie z Jordanowa ze względu na długość ok. 240m. Zasugerowałem na stacji poprzedniej (Jordanowo) obcięcie składu, ale maszynista napisał (powołując się na autorytet, że naprawdę jest mechanikiem):
Cytuj
Nie będzie żadnego obcinania. Procedura SMS punkt 14.1 dot. składów dłuższych niż krawędź peronowa.
Ze względu na wyrywkową (tak uważam) znajomość przepisów i straszenie skargą byłem zdesperowany, by wyprawić pociąg, który Głębce ostatecznie przyjęły po ok 5 minutach nalegania na chacie SWDR4.

Pytanie zatem, kto miał rację: maszynista czy ISEDR na stacji Głębce? Zachęcam do dyskusji.

Mowa oczywiście o realiach symulatora
« Ostatnia zmiana: 27 Marca 2020, 14:25:55 wysłana przez Ares28 »
Wieczna eLka w edytorze scenerii. Robię schematy oraz SCSy, chcesz? To priv.

W pociągach ASMR zapewnia sam przejazd. W samolotach - cała otoczka i procedury lotniskowe.

Offline Meril

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 189
  • Siła reputacji: 309
  • Meril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezes
  • Banujcie wszystkich, Bóg pozna swoich.
Odp: Wyprawianie długiego pociągu na Głębce
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Stycznia 2020, 14:53:00 »
Dyżurny z Głębiec nie powinien przyjmować tego pociągu. Tu wcale problemem nie jest długość peronu, tylko długość użyteczna torów na stacji. W rzeczywistości, taki pociąg nie zostałby tam wytrasowany. Więc realiach symulatora, powinien zostać skrócony na stacji wcześniej.

Offline HakcMe

  • User
  • Wiadomości: 22
  • Siła reputacji: 55
  • HakcMe dyrektorHakcMe dyrektorHakcMe dyrektorHakcMe dyrektorHakcMe dyrektorHakcMe dyrektorHakcMe dyrektorHakcMe dyrektorHakcMe dyrektorHakcMe dyrektorHakcMe dyrektor
Odp: Wyprawianie długiego pociągu na Głębce
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Stycznia 2020, 18:26:25 »
Byłem wczoraj przy tej sytuacji, kiedy Głębce odmówiły przyjęcia składu dłuższego niż 200m.

Mechanik powołał się na procedurę wjazdu pociągu dłuższego niż krawędź peronu (czyli sytuacja, kiedy obsługa pociągu musi przypilnować aby pasażerowie nie wysiadali "w krzakach", oraz wcześniejsze poinformowanie, że z wagonów X, X, X muszą przejść do wagonu Y aby opuścić skład).

Z drugiej strony jednak, sceneria jest specyficzna jak dziś widziałem (tylko jeden tor) i po jej podejrzeniu nie wiem czy się po prostu nie robi tam zator przy dłuższych składach, i że DR ze stacji Głębce chciał tej sytuacji uniknąć.

Cytat z opisu scenerii:
Cytuj
Czołowa stacja wzorowana na realnej stacji Wisła Głębce. Do stacji prowadzi szlak 1-torowy. Możliwość obsługi jednocześnie maksymalnie 3 składów o długości nie przekraczającej 200 metrów.

« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2020, 18:28:56 wysłana przez HakcMe »