Train Driver 2
Dział pomocy => Pomoc merytoryczna => Tryb mechanika / Dyżurnego ruchu => Wątek zaczęty przez: MishutkAviation w 05 Października 2020, 18:36:15
-
Dzień dobry,
ostatnio dyżurowałem trochę w Torzynie, gdzie pierwszy raz spotkałem się z SBL-ką. I tutaj mam pytanie, ponieważ do łączenia scenerii nadal jest tu używany SWDR i standardowy panel PBL - czy można SBL używać tak, iż na przykład w przypadku wjazdu pociągu kiedy mamy pierwszy odstęp blokady wolny, to możemy wpuścić "pociąg za pociąg", czy należy jak w PBL czekać, aż pociąg wjedzie za sem. wjazdowy?
Może to głupie pytanie, ale wolę się upewnić, niż potem zbierać skargi ;)
Pozdrawiam,
MishutkAviation
-
Dzień dobry,
ostatnio dyżurowałem trochę w Torzynie, gdzie pierwszy raz spotkałem się z SBL-ką. I tutaj mam pytanie, ponieważ do łączenia scenerii nadal jest tu używany SWDR i standardowy panel PBL - czy można SBL używać tak, iż na przykład w przypadku wjazdu pociągu kiedy mamy pierwszy odstęp blokady wolny, to możemy wpuścić "pociąg za pociąg", czy należy jak w PBL czekać, aż pociąg wjedzie za sem. wjazdowy?
Może to głupie pytanie, ale wolę się upewnić, niż potem zbierać skargi ;)
Pozdrawiam,
MishutkAviation
Samoczynna blokada liniowa w głównym założeniu ma na celu zwiększenie przepustowości na szlaku, więc jak najbardziej. Gdy zwolni ci się pierwszy odstęp na scenerii (od strony magicznego lasku) możesz brać nastepny pociąg.
-
Okej- chciałem się właśnie upewnić, także już wszystko wiem, można zamykać - dzięki!
-
Co nie oznacza że pchanie do oporu jest zawsze usprawiedliwione - SWDR przy generowaniu czasów traktuje SBL tak samo jak PBL
-
Obecnie, w myśl zaleceń dostępnych TUTAJ (https://td2.info.pl/rj/swdr4-instrukcja-obslugi-blokad-liniowych-typu-eap-94), SBL traktujemy jak PBL.