Hello! I would like to present the scenery I am now working at the moment, with the help of a few other people.
Abzw./Podg. Lippe (ELPE). This junction post is located in between the stations of Haltern (See) and Marl-Sinsen. The line here, which is going through, is the so called "Rollbahn" VzG2200 Wanne-Eickel - Hamburg. The diverging line on this post is the VzG-line 2252 Abzw. Lippe - Gelsenkirchen Buer Nord. The VzG2200 is a important route, which takes regional, long distance and freight trains. VzG2252 is primarely used by the SKM-line S9 of the Rhein-Ruhr-SKM network and by several freight trains. Thus we have follwing lines:
EHLT (Haltern): VzG 2200 - vMax 140 - bidirectional SBL - 2 tracks
EMSI (Marl-Sinsen): VzG 2200 - vMax 140 - bidirectnional SBL - 2 tracks
EGBN (Gelsenkirchen-Buer Nord): VzG 2252 - vMax 100 - 1 track
Until 1998 this junction was controlled from a seperat panel in the station of Haltern a. See, so there was and is no signal box in Lippe. But for operational purposes I put a fictional box "Lf" (Lippe, Fahrdienstleiter/Lippe, dyzurny ruchu) on the scenery. Since 1998 Abzw. Lippe is controlled by the new electronical interlocking in Dülmen.
(
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?17,5819302)
Witam! Chciałbym zaprezentować scenerię, nad którą obecnie pracuję, przy pomocy paru osób.
Tłumaczenie na język polski by Rakowiec_Pomorski:
Posterunek odgałęźny Lippe (kod posterunku: ELPE). Ten posterunek jest położony między stacjami Haltern (See) oraz Marl-Sinsen. Główna linia przechodząca przez posterunek - nazywana żargonowo "Rollbahn" - to linia nr 2200 z Wanne-Eickel do Hamburga. Linią odchodzącą w bok jest linia nr 2252 do Gelsenkirchen. Linia nr 2200 to ważna linia kolejowa, uczęszczana przez pociągi regionalne, dalekobieżne oraz towarowe. Linia nr 2252 jest głównie używana przez pociągi podmiejskie linii S9 spółki Ren-Ruhra SKM oraz niektóre pociągi towarowe. Szlaki zewnętrzne są następujące:
EHLT (Haltern): Linia 2200 - Vmax 140 km/h - dwukierunkowa SBL - dwutor
EMSI (Marl-Sinsen): Linia 2200 - Vmax 140km/h - dwukierunkowa SBL - dwutor
EGBN (Gelsenkirchen): Linia 2252 - Vmax 100 km/h - brak SBL - jednotor
Przed 1998 rokiem ten posterunek był sterowany z nastawni w Haltern, a zatem nie istniała żadna nastawnia w Lippe. Od 1998 roku posterunek jest sterowany z Lokalnego Centrum Sterowania w Dülmen. Jednakże z powodów technicznych na scenerii zostanie umiejscowiona na scenerii fikcyjna nastawnia "Lf" (Lippe).
(
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?17,5819302 - niem.)