Ten drugi peron gdzie się kończy tor to co ? Pociąg wjedzie i potem cofać będzie musiał . Ja bym to poprawił.Czytanie nie boli, napisałem ze otoczenia mało, a skoro tyle zdjęć jest to (chyba) dobrze.
A poco tyle zdjęć nawaliłeś otoczenia a na tory tylko dwa ?
No rzeczywiście, zapomniałem zmienić. Sceneria się nazywała inaczej. Nierealnie krzywa, ponieważ bandziory przyszły i skopały.
Nie ma co pokazywać. Jak skończe większość otoczenia to i tory będą ładnie wyglądać. (jeszcze jest ankieta na temat podkładów)
Dodano: 05 Listopada 2017, 14:01:11
Poprawki pulpitu. (dopasowano do jednego stylu)
-Za semaforami powinna być minimum 1 kratka izolacji oznaczonej symbolem tegoż semafora.Otóż nie dla wyjazdowych jest to izolacja zwrotnicy...
Oprócz tego nei nazywa się semaforów literą "I"nazywa się I, ale wtedy nie może być J ;).
Polecam zapoznać się z:Ale naprawdę linkuj OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY: http://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Wydruk/Wytyczne_techniczne_budowy_urzadzen_sterowania_ruchem_kolejowym_Ie-4__WTB-E10_.pdf (http://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Wydruk/Wytyczne_techniczne_budowy_urzadzen_sterowania_ruchem_kolejowym_Ie-4__WTB-E10_.pdf)
http://kolej.krb.com.pl/wtbe10/rozdz2.htm
oraz:
http://kolej.krb.com.pl/wtbe10/rozdz3.htm
Ares Źle, źle i jeszcze raz źle...Cytuj-Za semaforami powinna być minimum 1 kratka izolacji oznaczonej symbolem tegoż semafora.Otóż nie dla wyjazdowych jest to izolacja zwrotnicy...
CytujOprócz tego nei nazywa się semaforów literą "I"nazywa się I, ale wtedy nie może być J ;).
CytujPolecam zapoznać się z:Ale naprawdę linkuj OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY: http://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Wydruk/Wytyczne_techniczne_budowy_urzadzen_sterowania_ruchem_kolejowym_Ie-4__WTB-E10_.pdf (http://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Wydruk/Wytyczne_techniczne_budowy_urzadzen_sterowania_ruchem_kolejowym_Ie-4__WTB-E10_.pdf)
http://kolej.krb.com.pl/wtbe10/rozdz2.htm
oraz:
http://kolej.krb.com.pl/wtbe10/rozdz3.htm
Przecież nie zgłupieje, chyba że jeden przerżnie stój, a drugi będzie akurat wyjeżdżał i rozpruje rozjazd.Przykład takiego rozwiązania? KAŻDY pulpit ULFRIGA.Ares Źle, źle i jeszcze raz źle...Cytuj-Za semaforami powinna być minimum 1 kratka izolacji oznaczonej symbolem tegoż semafora.Otóż nie dla wyjazdowych jest to izolacja zwrotnicy...
Musi. Masz dwa semafory wyjazdowe, za którymi jest tylko jedna, ta sama izolacja zwrotnicy. W sytuacji jak przed obydwoma stoją pociągi to jak podasz któremuś z nich przebieg, scs zgłupieje bo nie będzie wiedział spod którego wyjechał pociąg i będą się cyrki z numerem pociągu.
Magik zaczął robić Mrozy a Matzu nie musiał zmieniać nazwy.