Przedstawiam wam scenerię realną, stacji Bąk.
Bąk to stacja węzłowa, położona na Magistrali Węglowej. Do głównej linii, biegnącej z Lipowej Tucholskiej do Kościerzyny dochodzi tutaj jednotorowy szlak z Czerska. Stacja ma jednak swoje czasy świetności już dawno za sobą. Czynna jest obecnie tylko nastawnia dysponująca "Bk" w budynku dworca. Posiada ona urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją kształtową. Przez długi czas nastawnia wykonawcza od strony Kościerzyny była zamknięta a rozjazdy w jej okręgu przestawiane ręcznie przez dyżurnego ruchu, dojeżdżającego w jej rejon na rowerze z nastawni "Bk", zaś wyjazdy pociągów w jej rejonie odbywały się tylko na sygnał zastępczy. Bąk posiada 3 perony jednokrawędziowe. W drugiej połowie roku 2010 doszło do przebudowy północnej głowicy rozjazdowej. Zabudowane zostały semafory świetlne, a rozjazdy w dawnym okręgu wykonawczym wyposażono w napędy elektryczne. Do stwierdzania końca pociągu od strony Kościerzyny służy kamera TVU. Obecnie pociągi pasażerskie nie kursują, ostatni odjechał 30 września 2018 roku, była to Arriva relacji Kościerzyna - Bydgoszcz Główna. Posterunek jest otwarty od poniedziałku do Piątku od 8 do 16 i obsługuje kilka pociągów towarowych tygodniowo. Obecnie zbliża się modernizacja, stacja zostanie zamknięta z początkiem czerwca 2020 roku, po modernizacji będzie sterowana zdalnie z LCS Kościerzyna, zostaną zabudowane dwa nowe wysokie perony, z czego jeden wyspowy oraz zostanie zelektryfikowana razem z całością linii 201. Obecny szlak Bąk - Kościerzyna podzielony zostanie na dwa za sprawą odbudowy mijanki w Olpuchu Wdzydze.
Sceneria przeszła etap 1 sprawdzania i obecnie prowadzone są prace przy otoczeniu, kilka screenów przedstawiam poniżej: