W praktyce każde przejście ma osobne naprężanie, z kotwą stałą po jednej stronie (bo sekcja jest krótsza 600m). W podanym przypadku powinny być trzy osobne sekcje naprężania. Najlepiej mieć film z przejazdu w kabinie albo ostatnim wagonie.Na którymś filmie widziałem takiego "fifraka" przez cztery rozjazdy - tak, jakby u mnie 1-2-3-4 - ale ok, poprawię na 3 sekcje.
No ładnie to wygląda. Potrzebujesz kogoś do otoczenia? Ja mógłbym zrobić. Jak się zdecydujesz, to zapraszam ma priv.Na razie sam się jeszcze trochę pobawię. Jak będę miał dość, może się odezwę :)
Mam kilka spraw do ogarnięcia w Chełmie, teraz na urlopie prawdopodobnie muszę się tym zająć, pisz PW co konkretnie nie wiesz jak wygląda, podskoczę może i udokumentuję.Najbardziej przydałoby mi się to, czego znaleźć nie mogę. Mam na myśli cabview lub coś w tym stylu z przejazdu Zawadówka - Chełm Wschodni. Sprawa nierealna, niestety :( Największe problemy mam z siecią trakcyjną, łącznie ze wskaźnikami We, których jeszcze nie dotknąłem. W innych sprawach ratuję się mapami i trochę pamięcią, choć już 18 lat tam nie urzęduję.
Tak na szybko film mizernej jakości z przejazdu:
W 0:07 widać bramkę z dwoma naprężaczami po lewej, lepsze zdjęcie tu:
https://semaforek.kolej.org.pl/wiki/images/4/4f/Chelm10.JPG
Czyli przynajmniej zakończenie drutu znad rozjazdów 11, 9, 8 swoje osobne kotwienie stałe (na następnej bramce), a drugi naprężacz tego słupa jest do przejścia po rozjazdach 4 i 3, a moim zdaniem idzie też dalej na 2 i 1.
Tak, wiem, wszyscy są zajęci nową wersją symulatora. I słusznie, bo jest naprawdę w porządku!
Ale może ktoś znający techniczne szczegóły mi podpowie, jak rozwiązać mój problemik.
Uruchamiam sobie tryb dla jednego gracza, tworzę scenariusz, w którym wyjeżdżam ze scenerii jednym szlakiem, a wracam na nią drugim. Idę dalej; semafor wyjazdowy się podaje i jadę. Na podg. semafory też prawidłowo się podają. Ale kiedy wyjadę ze scenerii i wjeżdżam z drugiej strony, semafor już się nie podaje, bo wirtualny dyżurny odmawia współpracy. Próbowałem też dodać scenerię pośrednią, ale efekt jest ten sam. Może coś ze szlakami namieszałem? Podpowiedzcie, proszę.
Dzięki! Spróbuję później.
Dodano: 17 Czerwca 2018, 20:56:52
W porządku :)
Mam następny mały kłopocik; z SCS tym razem. Jest sobie nast. fragment stacji (oparta na rzeczywistej, co przypomnę):
(https://img.ttsk.ngo/images/2018/06/17/tm2-4.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/vVm2V)
Chciałbym podać manewr na F3 za tarczę Tm2. Ale po drodze jest Tm4 i psuje sprawę :/
Pytanie brzmi: czy jest jakiś sposób na wyświetlenie sygnału zezwalającego do tarczy Tm2?
Próbowałem opcję "Przez...", ale w powyższej sytuacji nie działa - została zapewne zrobiona wyłącznie do wariantów.
oparta na rzeczywistej, co przypomnę
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/23/1.md.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/Zbw0P) | (https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/23/2.md.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/ZbRif) |
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/23/3.md.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/Zb3wZ) | (https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/23/4.md.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/Zbgpe) |
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/23/5.md.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/Zbsa3) | (https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/23/6.md.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/ZbPYt) |
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/23/7.md.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/Zbc1r) |