Pierwszy dyżur na scenerii zakończony pozytywnie. Sceneria ma swój klimat jeśli chodzi o otoczenie i charakterystykę stacji. Moim zdaniem klimat trochę psuje pulpit scs za pomocą którego odbywa się sterowanie scenerią. Przy dosyć sporym ruchu spawny niestety trzeba zamknąć, ale nie ze względu na zbyt duży ruch na scenerii lecz przez bardzo zapchane szlaki przez co jak się chce stworzyć nowy rozkład to odjazd wychodzi za godzinę, a czasem nawet dłużej.
Ps. W wątku masz długości użyteczne torów nie parzystych a na scs są to tory parzyste.
Witam, chcę wyrazić opinię na temat tej scenerii, a więc sceneria jest bardzo urokliwa ze względu na ilość spawnów oraz dwóch dużych stacji Ciechany i Pawonki. Na plus zasługuje to, że mimo jednego szlaku jest dość spory ruch ze względu, że jest trakcja oraz że są generowane obloty na ciechanach dla pociągów pośpiesznych. Jedyne do czego bym się przyczepił to to, że przy spawnie Tm3 gdzie respią się pociągi pasażerskie na pulpicie SCS'a nie widać jego numeru, że stoi przy Tm3. Też minusem tej scenerii jest to, że przy zajętym spawnie Tm3 i zajętości dwóch peronów na stacji Ciechany lub nawet jednym niemożliwe jest robienie oblotów gdyż np pociąg czeka na odjazd np 30min i blokuje tor aby lokomotywa mogła robić oblot. Sugestią mą jeśli można by było dodać jeszcze rozjazd, aby była możliwość podania manewru i lokomotywa mogła spokojnie zrobić oblot przy zajętości 2-óch krawędzi peronowych. Oczywiście można pisać rozkaz dla EZT ze spawnu Tm2 i nie wstawiać EZT w peron i uniknąć zakorkowania toru peronowego. Kolejnym minusem jest to, że budki dyżurnego są usytuowane zbyt wysoko i czasami człowiek może się pogubić. Ogólnie warto odbyć dyżur na tej scenerii bo mimo jednego toru sceneria jest bardzo urokliwa. Fajnie byłoby dodanie w przyszłości sławny dla spalinowozu samego lub z wagonami na oddalonej kilkanascie metrów bocznicy obok stacji Pawonki. Tyle ode mnie kawał dobrej roboty 👌
Witam, chcę wyrazić opinię na temat tej scenerii, a więc sceneria jest bardzo urokliwa ze względu na ilość spawnów oraz dwóch dużych stacji Ciechany i Pawonki. Na plus zasługuje to, że mimo jednego szlaku jest dość spory ruch ze względu, że jest trakcja oraz że są generowane obloty na ciechanach dla pociągów pośpiesznych. Jedyne do czego bym się przyczepił to to, że przy spawnie Tm3 gdzie respią się pociągi pasażerskie na pulpicie SCS'a nie widać jego numeru, że stoi przy Tm3. Też minusem tej scenerii jest to, że przy zajętym spawnie Tm3 i zajętości dwóch peronów na stacji Ciechany lub nawet jednym niemożliwe jest robienie oblotów gdyż np pociąg czeka na odjazd np 30min i blokuje tor aby lokomotywa mogła robić oblot. Sugestią mą jeśli można by było dodać jeszcze rozjazd, aby była możliwość podania manewru i lokomotywa mogła spokojnie zrobić oblot przy zajętości 2-óch krawędzi peronowych. Oczywiście można pisać rozkaz dla EZT ze spawnu Tm2 i nie wstawiać EZT w peron i uniknąć zakorkowania toru peronowego. Kolejnym minusem jest to, że budki dyżurnego są usytuowane zbyt wysoko i czasami człowiek może się pogubić. Ogólnie warto odbyć dyżur na tej scenerii bo mimo jednego toru sceneria jest bardzo urokliwa. Fajnie byłoby dodanie w przyszłości sławny dla spalinowozu samego lub z wagonami na oddalonej kilkanascie metrów bocznicy obok stacji Pawonki. Tyle ode mnie kawał dobrej roboty 👌
Startować EZT na pasażerskim bez krawędzi...?