Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Deszczów  (Przeczytany 11861 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #45 dnia: 10 Kwietnia 2017, 07:58:13 »
I wstawiłbym R 500 ;) z Vmax 60 na kierunek zwrotny.
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline MaciejakS

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 353
  • Siła reputacji: 405
  • MaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezes
  • Tekst osobisty
    • MaciejakS
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #46 dnia: 10 Kwietnia 2017, 07:59:24 »
Może poczekajmy na stówę :)
Priorytet kolejności instalacji wskaźników pod latarnią sygnałową jest następujący:
W21, W24, W20, W19, W26a lub W26b. ~ Ie117

Offline Matz32

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 932
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #47 dnia: 10 Kwietnia 2017, 09:55:04 »
Nie przesadzajcie ,tamten tor to tylko dodatkowy do towarow a w stacji pierwotnie tych dlugich peronow niebylo przy bocznym. Pozatym wstawianie czegos wieksza to  kompletna przebudowa glowic rozjazdowych i SRK. Zreszta watpie w sens czegos wiekszego niz R500 jak juz. Osobiscie nie podoba mi sie te rozwalenie kazdych scenerii i rycie ukladow bo w nowej wersji doszlo to lub tamto  i trza to na chama wcis. Mi sie tam roznorodnosc stacji w  tym fikcyjnych podoba  a nie owczy ped przerabiac wszytsko na jedno kopyto.
« Ostatnia zmiana: 10 Kwietnia 2017, 09:56:44 wysłana przez Matz32 »
Projekt Linia 32 http://img.td2.info.pl/image/XeI3h
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline guzik32

  • Weteran
  • Wiadomości: 44
  • Siła reputacji: 7
  • guzik32 pracownik torowy
  • "Nie ważne kim jesteś tylko jaki jesteś."
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #48 dnia: 10 Kwietnia 2017, 10:24:32 »
Zrobiłem dzisiaj małą korektę tych tabliczek na stacji głównej oraz przesunąłem drzewa, które wpadały do loka na wyjazdowym. Bo wkradł się błąd i były 2 stacje z tą samą nazwą  8)

Offline shafter

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 546
  • Siła reputacji: 221
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #49 dnia: 10 Kwietnia 2017, 11:39:20 »
Te angliki to właśnie urok tej scenerii ;)
Paru asów nastawnika tam już wyleciało, nie umiejąc odczytać sygnału pomarańczowe mrugające + pomarańczowe + zielony pas :D

Online Marcin_S

  • Zarząd
  • Global Moderator
  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 474
  • Siła reputacji: 372
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją. Albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #50 dnia: 10 Kwietnia 2017, 11:59:21 »
No to teraz coś od serca..
Znalazłem tyle błędów, że nie mam pojęcia od czego zacząć. Oczywiście tylko w kwestii infrastruktury i sygnalizacji, bo otoczenie wydaje się być ok. No to w miarę po kolei:

- ToN i ToO: W11a co 200m i tylko 2szt,
- droga hamowania od tarcz do semaforów N i O 1500m,
- ToN jednokomorowy
- semafory N i O: odległość między wskaźnikami W5, a semaforami 90m,
- semafor L po lewej, brak semafora dla toru prawego,
- semafory A i B:  odległość między wskaźnikami W5, a semaforami 130m,
- ToA i ToB: droga hamowania do semaforów A i B 1500m,
- wskaźniki W11a do ToA i ToB co 200m i jeszcze 4szt,
- ToR i ToP droga hamowania do semaforów R i P 1200m,
- wskaźniki W11a do ToR i ToP są na odległościach: 126m, 214m, 307m, 414m, oczywiście znów 4szt,
- przejazd za semaforami R i P w ogóle nie oznaczony,
- za semaforami R i P brak wskaźników W5,
- semafor Z po lewej,
- za semaforami A1 i A2 brak wskaźników W5,
- brak możliwości w ogóle manewrów na stacji od semaforów R i P do A1 i A2 to po cholerę jest..? (§3 pkt 5 instrukcji R1)
- semafor A2 z W15,
- wskaźniki W27a nie uprzedzone wskaźnikiem W8
- semafory B2 i C2 z W24 i W15,
- ToB1 i ToB2: droga hamowania 883m,
- wskaźniki W11a przed ToB1 i ToB2: 103m, 266m, 482m,
- ToC1 i ToC2: droga hamowania 1200m
- brak wskaźników W11a przed ToC1 i ToC2,
- braki wskaźników W4, W6a, a jak są to w złej odległości,
- niepoprawne ustawienia W16, drogi hamowania,
- brak rezonatorów SHP
Sieć trakcyjna to jest jakiś żart, nieodpowiednie wysięgniki, słupy w skrajni, brak odciągów, nakładające się na siebie sieci na szlaku, na jednym ze szlaków jeden tor ma dwa przewody jezdne, drugi tylko jeden, nawet już nie chciałem mierzyć odległości pomiędzy słupami.
Nie wiem czy to wszystko podejrzewam, że coś jeszcze by się znalazło, gdyż tego tego jest, że nie trudno się pogubić.

Podsumowując, co do otoczenia to nie mam większych zastrzeżeń, ale co do infrastruktury i sygnalizacji.. Jeden wielki joke. Radzę solidnie zapoznać się z instrukcjami E1, R1, WTB-E10 i wtedy wszystko poprawić, a jeśli nie ogarniasz tego, niech ktoś inny to poprawi, bo to co wymieniłem to wszystko są błędy. Moim zdaniem, przez obecny stan infrastruktury jak i sygnalizacji definitywnie nie dopuściłbym tego do eksploatacji.
Autoryzacje: EU06, EU07(4E,303E,303Eb), ET41, ET42, ET22(201E,201El), SM42(6D, 6Dg), SP42, SM48/TEM2, ST44, ST44/M62Ko, ST48.

- PKP Cargo S.A. ZT Warszawa Odolany -

Offline guzik32

  • Weteran
  • Wiadomości: 44
  • Siła reputacji: 7
  • guzik32 pracownik torowy
  • "Nie ważne kim jesteś tylko jaki jesteś."
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #51 dnia: 10 Kwietnia 2017, 12:29:28 »
Mam jednak nadzieje, że będą poprawki. Ja się na tym nie znam i nie jestem autorem stacji. Ale szkoda by było żeby cała praca nad otoczeniem poszła na marne. Bo to nie daję większej motywacji do pracy nad kolejnym otoczeniem, a wręcz zniechęca. Bo 3 dni siedziałem w edytorze.

Offline gravition

  • Weteran
  • Wiadomości: 324
  • Siła reputacji: 65
  • gravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezes
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #52 dnia: 10 Kwietnia 2017, 12:31:26 »
Mam jednak nadzieje, że będą poprawki. Ja się na tym nie znam i nie jestem autorem stacji. Ale szkoda by było żeby cała praca nad otoczeniem poszła na marne. Bo to nie daję większej motywacji do pracy nad kolejnym otoczeniem, a wręcz zniechęca. Bo 3 dni siedziałem w edytorze.
Spoko nie przejmuj się, otoczenie jest jak najbardziej na propsie, a te błędy powyżej to w większości kosmetyka, mogę to dzisiaj ogarnąć przy piwku i przy okazji izolki do scsa porobię odpowiednie

Online Marcin_S

  • Zarząd
  • Global Moderator
  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 474
  • Siła reputacji: 372
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją. Albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #53 dnia: 10 Kwietnia 2017, 12:40:26 »
No skoro to Tylko "kosmetyka" i ogarniesz to dzisiaj, nie wspominając o sieci trakcyjnej na prawie całej scenerii, to luz. Czekamy na elekty.
Autoryzacje: EU06, EU07(4E,303E,303Eb), ET41, ET42, ET22(201E,201El), SM42(6D, 6Dg), SP42, SM48/TEM2, ST44, ST44/M62Ko, ST48.

- PKP Cargo S.A. ZT Warszawa Odolany -

Offline Matz32

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 932
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #54 dnia: 10 Kwietnia 2017, 13:15:59 »
Marcin S zes wyjechal jak filip z konopi  ;D Wiekszosc tych bledow jest znana i wiadomo ze sa do poprawy kolega guzik32 poki co walnal lepsze otoczenie to moze KTOS reszta choc jak do teraz nikt tego niezrobil. Tak co drog hamowanie jest troche burdel ale  do predkosci 150km/h  kiedys bylo wiecej niz 1300m wiec jak dla mnie  1500m np moze byc tak samo czepiactwo sie co do w8 do w27 - po pierwsze niema w8 do 150km/h po drugie  jedni znakowali kiedys szlakowa na mapce na wyjazdach ze stacji drudzy  na wjazdach na scenerii a nie ktorzy wcale bo niby jest rj i info na forum.
« Ostatnia zmiana: 10 Kwietnia 2017, 19:20:01 wysłana przez Matz32 »
Projekt Linia 32 http://img.td2.info.pl/image/XeI3h
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline UAZownik

  • Konstruktor
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa VI
  • *
  • Wiadomości: 460
  • Siła reputacji: 276
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
    • www.nastawnicownia.pl
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #55 dnia: 10 Kwietnia 2017, 13:35:27 »
Tak co drog hamowanie jest troche burdel ale  do predkosci 150km/h  kiedys bylo wiecej niz 1300m wiec jak dla mnie  1500m np moze byc

Nie ma na kolei ,,jak dla mnie". Tak, jak przepisy każą, albo wcale. Ewentualnie można zastosować dawną drogę hamowania dla 160km/h - czyli 1600m, a nie wymyślać swoje.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Online Marcin_S

  • Zarząd
  • Global Moderator
  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 474
  • Siła reputacji: 372
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją. Albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #56 dnia: 10 Kwietnia 2017, 14:30:09 »
Wiekszosc tych bledow jest znana i wiadomo ze sa do poprawy kolega guzik32 poki co walnal lepsze otoczenie.
No to ciekawe priorytety. Porównać to można do pomalowania samochodu na <zmoderowano> kolorek, nie patrząc i nie interesujac się stanem silnika.

I też jedni tak, drudzy tak, trzeci wcale.. Co to za jakieś wybory?
Zwolnienia prędkości należy odpowiednio osygnalizować i koniec, a nie jaki mi się widzi, a może na forum napiszę, a może w WRJ, albo w ogóle nic nie napiszę.

Użycie wulgaryzmu - REGULAMIN FORUM § 3, pkt. 3.4.2. +10% do konta.
//UAZownik
« Ostatnia zmiana: 10 Kwietnia 2017, 17:29:57 wysłana przez UAZownik »
Autoryzacje: EU06, EU07(4E,303E,303Eb), ET41, ET42, ET22(201E,201El), SM42(6D, 6Dg), SP42, SM48/TEM2, ST44, ST44/M62Ko, ST48.

- PKP Cargo S.A. ZT Warszawa Odolany -

Offline UAZownik

  • Konstruktor
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa VI
  • *
  • Wiadomości: 460
  • Siła reputacji: 276
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
    • www.nastawnicownia.pl
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #57 dnia: 10 Kwietnia 2017, 14:49:27 »
Jeszcze jedna sprawa - dopisując punkcik na listę Marcina.

Horrendalnie długie i całkowicie niepotrzebne perony na grupie towarowej, nie wiem kto i po co je tam wstawił, ale są według mnie do wywalenia w pierwszej kolejności. Peron 400m to już dużo, dłuższe spotyka się tylko na sporych węzłach - a tu mamy 670m peronu z obu stron grupy, do tego irracjonalnie usytuowanego na kompletnym wygwizdowie. Perony na głowicy w zupełności wystarczą, tak, jak w rzeczywistych Pierzyskach.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline hulek

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 297
  • Siła reputacji: 92
  • hulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezes
  • jak bydzie to bydzie, nie bydzie to bydzie później
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #58 dnia: 10 Kwietnia 2017, 17:11:13 »
Wiekszosc tych bledow jest znana i wiadomo ze sa do poprawy kolega guzik32 poki co walnal lepsze otoczenie.
No to ciekawe priorytety. Porównać to można do pomalowania samochodu na zajebisty kolorek, nie patrząc i nie interesujac się stanem silnika.

I też jedni tak, drudzy tak, trzeci wcale.. Co to za jakieś wybory?
Zwolnienia prędkości należy odpowiednio osygnalizować i koniec, a nie jaki mi się widzi, a może na forum napiszę, a może w WRJ, albo w ogóle nic nie napiszę.
Uzywanie wulgaryzmu. Fajnie ze ja dostalem za to bana na SB, a tu moj post na temat tego wulgaryzmu zostal usuniety no niezle. Widac regulamin jest przestrzegany  :-\. I jeszcze moj post jest w koszu cytuje " Zwłaszcza za tak bezsensowne i nic nie wnoszące posty jak ten.
//UAZownik " szczyt chamstwa. Jak mamy przestrzegac regulaminu to go przestrzegajmy. I jesli ten post zostanie usuniety, to trzeba byc naprawde prostym czlowiekiem. Regulamin jest dla wszytkich a nie dla pojedynczych osob  ???
W gębie Ferrero w kieszeni ZERO

Panie to się robi samo: Nic juz nie buduję. Bo po co :*

🚑 Rafałek pił ? ... No trochę pił... To za karę PAWULONIK 💉

Offline UAZownik

  • Konstruktor
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa VI
  • *
  • Wiadomości: 460
  • Siła reputacji: 276
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
    • www.nastawnicownia.pl
Odp: Deszczów
« Odpowiedź #59 dnia: 10 Kwietnia 2017, 17:26:18 »
Uzywanie wulgaryzmu. Fajnie ze ja dostalem za to bana na SB, a tu moj post na temat tego wulgaryzmu zostal usuniety no niezle. Widac regulamin jest przestrzegany  :-\. I jeszcze moj post jest w koszu cytuje " Zwłaszcza za tak bezsensowne i nic nie wnoszące posty jak ten.
//UAZownik " szczyt chamstwa. Jak mamy przestrzegac regulaminu to go przestrzegajmy. I jesli ten post zostanie usuniety, to trzeba byc naprawde prostym czlowiekiem. Regulamin jest dla wszytkich a nie dla pojedynczych osob  ???

Widzisz wulgaryzm, to masz przycisk zgłoś, a nie piszesz bezsensowne posty nie wnoszące nic do tematu i jeszcze kręcisz tutaj wielkie oburzenie z tego powodu. Post nie został usunięty, tylko przeniesiony do kosza - tam, gdzie jego miejsce, na podstawie § 3 Regulaminu forum, pkt. 3.14. Masz rację, użycie wulgaryzmu w poście wyżej, i Twoje offtopy zaraz zostaną nagrodzone punktami.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.