Jedziemy z kolejną scenerią. Znalezione błędy w infrastrukturze i sygnalizacji. Sprawdzenie zaczęto od strony szlaku GS.
- za długi "wyjazd" przez co automatycznie umieszczana sieć trakcyjna na łuku wstawiła niewłaściwe wysięgniki,
- przęsła sieci trakcyjnej,
- wskaźniki We na przęsłach,
- brak W11p przed tarczami ostrzegawczymi przejazdowymi,
- braki W6a
- ToA i ToB droga hamowania do semaforów 1180m,
- TOP'y droga hamowania pd strony stacji 756m, od strony wyjazdu GS 700m,
- przęsła sieci co 1750m,
- za semaforami A i B W5 120m
- słupy trakcyjne w skrajni,
- dziwaczny tym głowicy rozjazdowej na torach odstawczych,
- nie odpowiednie wysięgniki do prowadzenia sieci,
- tarcze manewrowe na torach postojowych zbyt daleko od głowicy rozjazdowej,
- na szlaku RB, droga hamowania ToC a semafor 525m
- za semaforem C podwójnie ustawiony W5
- brak wskaźników W17
- w st. Stary Lasek semafory po lewej stronie D1, D7, E2, E3
- W4 po niewłaściwych stronach,
- za semaforami G, F W5 184m,
- odstępy SBL co 1200m
- odległość między We1 a We2 350m
- dość niefortunne ustawienie We2 przy odstępie SBL,
- w st. Glutkowo za semaforami A i B W5 184m
- w st. Glutkowo semafory po lewej stronie C1, C3, C7, D5, D2, D4,
- za semaforami E i F W5 528m
- na początku wyjazdu Sn wskaźniki W11a nie odnoszące się do niczego,
- ToE i ToF wskaźniki W11a co 110m, 224m, 330m.
Podsumowując, odnośnie sygnalizacji jest trochę bólów mniejszych i większych, jak np ponad pół kilometra między W5 a wjazdowymi, ale przede wszystkim sieć trakcyjna do solidnej poprawy. Skrajnia, wysięgniki, przęsła..