Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Glutkowo  (Przeczytany 2216 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Retrato1989

  • Zasłużony
  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Siła reputacji: 22
  • Retrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowy
  • Kiedyś to było...
  • Distance Travelled: 2628 km
  • Trains Routed: 691
Odp: Glutkowo
« Odpowiedź #15 dnia: 12 Kwiecień 2017, 16:39:37 »
W najbliższym czasie przeprowadzę modernizację i poprawie drogi hamowania. Narazie usunąłem wykolejnice 36 o której zapomniałem, oraz poprawiłem rozjazdy i łuki w lasku. Zgłaszajcie prosze jeśli coś jeszcze jest do poprawy, będę to sukcesywnie poprawiał.
NON VEXA ME ZBISCO! TU ALIQUANDO QUALES DENTES LUCIUM HABERE VIDISTI?! CEPIT ET MANUS SECATUR!

Offline Retrato1989

  • Zasłużony
  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Siła reputacji: 22
  • Retrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowy
  • Kiedyś to było...
  • Distance Travelled: 2628 km
  • Trains Routed: 691
Odp: Glutkowo
« Odpowiedź #16 dnia: 23 Kwiecień 2017, 10:56:17 »
W ostatnim czasie sceneria przeszła modernizacje głównie pod kątem dróg hamowania, oznakowania i kilometrażu. Mam nadzieję, że zdążyła Wam już przypaść do gustu, ponieważ zastanawiam się nad dalszym jej rozbudowaniem. Jeżeli sceneria przejdzie pozytywną weryfikację pod kątem bezpieczeństwa zacznę poprawiać sieć trakcyjną oraz uzupełniać otoczenie.
NON VEXA ME ZBISCO! TU ALIQUANDO QUALES DENTES LUCIUM HABERE VIDISTI?! CEPIT ET MANUS SECATUR!

Offline Retrato1989

  • Zasłużony
  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Siła reputacji: 22
  • Retrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowy
  • Kiedyś to było...
  • Distance Travelled: 2628 km
  • Trains Routed: 691
Odp: Glutkowo
« Odpowiedź #17 dnia: 27 Kwiecień 2017, 14:35:52 »
Przez ostatnie kilka dni prowadziłem rozbudowę Glutkowa. Muszę przyznać, że poniosła mnie fantazja, dlatego sceneria została powiększona o kilka nowych rzeczy.
Szlaki:
Dawny szlak Sn został przedłużony. Zbudowano posterunek odgałęźny Sosnowo. Zbiegają się tu szlaki z Glutkowa i szlak z grupy towarowej z Suchego Lasku (o tym szlaku później). Na szlaku z Glutkowa przed posterunkiem odgałęźnym znajduje sie przystanek osobowy. Z Sosnowa odchodzą 2 nowe szlaki osobowo - towarowe. Dwutorowy do Klerykowa oraz jednotorowy do Strzyżowa.
Zbudowano nowy szlak dwutorowy z grupy towarowej w Suchym Lasku do Sosnowa. Na szlaku znajduje sie kilka wiaduktów oraz mijanka o długości ok. 600 metrów. Szlakiem tum można kierować pociągi towarowe z pominięciem Glutkowa, a także wyjątkowo inne pociągi nie wymagające postoju w Glutkowie. Szlak nie posiada przystanków osobowych.
Samoczynna Blokada Liniowa na szlaku z Suchego Lasku do Glutkowa została zmieniona. Odstępy ponownie wynoszą 1000 metrów. Blokada pozostała czterostawna.
Posterunki:
Jak już wspomniałem powstał nowy posterunek odgałęźny Sosnowo.
Glutkowo bez zmian. Planuje dobudować tu nowe żeberko i spawn. Rozważam też nowy peron. Zmianie ulegnie prędkość w obrębie stacji oraz wiadukt przy wyjeździe na szlak do Suchego Lasku.
Suchy Lasek - peron i tory 1 oraz 2 bez większych zmian. Zmianie uległa głowica od strony szlaku GS. Posiada teraz 2 rozjazdy krzyżowe i przejście krzyżowe między grupą towarową a bocznicami w lasku. Największą nową atrakcją (podejrzewam że wzbudzi też ona najwięcej kontrowersji) jest całkowita przebudowa grupy towarowej. Posiada ona teraz 8 torów stacyjnych o długości około 600 metrów. Będzie można tu przyjmować pociągi towarowe i zestawiać tu długie składy. Układ głowic jest dość skomplikowany, dlatego trzeba uważać na który tor przyjmujemy lub zestawiamy. Tory 3-9 obsługują składy do i z Glutkowa, a 11-17 do i z Sosnowa. Wjazd i wyjazd na szlaki GS, RB oraz na bocznice i z bocznicy w lasku odbywać sie może dowolnym torem grupy towarowej.    Szlak GS jest szlakiem towarowym i obsługiwany jest tylko przez grupę towarową.

Dalsze etapy prac:
Wstawienie sygnalizacji i oznakowania na nowych szlakach, ponowne nazwanie odcinków izolowanych i zwrotnic. Stworzenie nowych pulpitów SCS. Usunięcie błędów w otoczenie powstałych w wyniku zmian w układzie torowym (np. latające drzewa lub trawy). Poprawa lub tymczasowa likwidacja sieci trakcyjnej w zmodernizowanych głowicach i torach. Budowa sieci trakcyjnej na nowych odcinkach. Poprawa lub budowa nowej sieci trakcyjnej na istniejących odcinkach. Uzupełnienie otoczenia.

Równocześnie do czasu zakończenia modernizacji i testów wydam poprawioną wersję sprzed modernizacji.

Poniżej zamieszczam schemat roboczy.
« Ostatnia zmiana: 27 Kwiecień 2017, 17:13:51 wysłana przez Retrato1989 »
NON VEXA ME ZBISCO! TU ALIQUANDO QUALES DENTES LUCIUM HABERE VIDISTI?! CEPIT ET MANUS SECATUR!