Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Konigsgrad  (Przeczytany 3768 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hanahmon

  • Weteran
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 42
  • hanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchu
Konigsgrad
« dnia: 15 Kwietnia 2017, 19:46:41 »
Konigsgrad - Mała fikcyjna stacja gdzieś w zachodniej części Polski gdzie ostały się jeszcze poniemieckie nazwy. Stacja z postojem tylko dla pociągów osobowych. 2 tory główne, tor 3 mijanka dla pociągów towarowych o długości maksymalnej 550m. Brak ograniczeń prędkości na szlaku, jeden przejazd kategorii C. Polecana początkującym dyżurnym
Szlaki:
Ak - szlak jednotorowy, zelektryfikowany v-max 80km/h
Hk - szlak jednotorowy, zelektryfikowany v-max 80km/h
Spawny:
Tm1 - Pociągi osobowe i towarowe do długości max 240m
Tm4 - Tylko EZT

Zakaz przerabiania i wydawania bez zgody autora.
« Ostatnia zmiana: 28 Lipca 2017, 14:10:27 wysłana przez Ulfrig »
Nie o to chodzi, by złapać króliczka, lecz gonić go...

Offline sebalorek

  • Weteran
  • Wiadomości: 50
  • Siła reputacji: 41
  • sebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchu
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Kwietnia 2017, 00:27:12 »
Dlaczego na szlaku Ak (mniej więcej w okolicach ToA) pokazuje, że "Przekraczasz prędkość" nawet jak miałem tam chyba 47 km/h. Ograniczenia tam z tego co widziałem nie ma żadnego.

Offline hanahmon

  • Weteran
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 42
  • hanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchu
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Kwietnia 2017, 00:39:28 »
Chyba raczej chodzi Ci o to że semafor H pokazuje przekroczenie sygnału S1 i podaje prędkość z jaką jest przekroczony. Nie wiem czemu aktualnie to tak wygląda, wiem że nie tylko na tej scenerii jest z tym problem.
Nie o to chodzi, by złapać króliczka, lecz gonić go...

Offline sebalorek

  • Weteran
  • Wiadomości: 50
  • Siła reputacji: 41
  • sebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchusebalorek starszy dyżurny ruchu
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Kwietnia 2017, 00:41:55 »
Nie nie, z H nie wiem, bo nie wjeżdżałem od tej strony. Chodzi o prędkość drogową na szlaku Ak w okolicach ToA. Jak jechałem ok. 50 km/h prędkość pokazywała się na czerwono i komunikat na czerwono "Przekraczasz prędkość". To nie było związanie z żadnym semaforem. Tak jakby ten odcinek toru miał wpisaną mniejszą prędkość niż 80. Sprawdź to.

Offline hanahmon

  • Weteran
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 42
  • hanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchu
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Kwietnia 2017, 00:52:44 »
Poprawiony błąd z wyświetlaniem nadmiernej prędkości przy ToA, dodane dźwięki łączeń łubkowych.

Dodano: 16 Kwietnia 2017, 09:27:10


Stacja wprowadzona do SWDR, życzę miłych dyżurów!

Dodano: 16 Kwietnia 2017, 17:32:32


Lekka modyfikacja pulpitu SCS, lepsza wizualizacja peronów oraz P.O Ballau.
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2017, 17:32:32 wysłana przez hanahmon »
Nie o to chodzi, by złapać króliczka, lecz gonić go...

Offline hanahmon

  • Weteran
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 42
  • hanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchu
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Czerwca 2017, 21:01:34 »
Po długim czasie funkcjonowania Konigsgradu jako małej stacji lokalnej dzięki zarządzonym przetargu stacja Konigsgrad zostanie rozbudowana, rozbudowane zostaną perony oraz dodane zostaną 2 tory dodatkowe, dodatkowo szlak prowadzący przez przystanek osobowy Ballau zostanie rozbudowany do 2toru, prędkość na nowym szlaku wynosić ma w założeniach przetargu dla pociągów osobowych v-max 120km/h, dla towarowych 100 km/h, szlak wschodni również zostanie rozbudowany i dostosowany do prędkości handlowych rzędu 100km/h i 80km/h dla pociągów towarowych, prace ruszyły!
Nie o to chodzi, by złapać króliczka, lecz gonić go...

Offline ISEDR_GCA

  • Sponsor
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 401
  • Siła reputacji: 664
  • ISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezes
  • WARS S.A. Oddział Północ
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Czerwca 2017, 23:25:49 »
Stara wersja też będzie dostępna po wydaniu nowej?

Offline hanahmon

  • Weteran
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 42
  • hanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchu
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Czerwca 2017, 23:38:10 »
Oczywiście.
Nie o to chodzi, by złapać króliczka, lecz gonić go...

Offline UAZownik

  • Konstruktor
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa VI
  • *
  • Wiadomości: 460
  • Siła reputacji: 276
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
    • www.nastawnicownia.pl
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #8 dnia: 22 Czerwca 2017, 12:13:25 »
Skoro stara wersja będzie w użytku, a także żeby zapobiec powielania błędów w nowej odsłonie pozwoliłem sobie zajrzeć na scenerię.

- droga hamowania 834m i 827m pomiędzy W16 a W4 przystanku Ballau, 846m między ToA a A. Powinna wynosić ona 700m tak, jak między ToH i H,
- semafor C oraz E powinny stać po prawej stronie, szerokość międzytorza na to pozwala i nie ma ku temu przeciwwskazań,
- brakuje W17 w ukresach,
- błędnie dobrane wysięgniki w okolicach rozjazdu 12 i odejścia toru 3,
- długość toru 3 to 600m, u Ciebie jego długość użyteczna wynosi ledwo 310m - toż to jawne marnotrawienie układu torowego. Semafory B i G ustaw 50m od ukresu, a zyskasz dodatkowe 200m na przyjęcie pociągów,
- obniż bramki do wysokości 0.2m, teraz zwisy trzymają się ledwo na włosku - zwis mocowany jest w dwóch miejscach, nie w jednym,
- semafor D można przesunąć spokojnie 50 i więcej metrów bliżej rozjazdu. W tym przypadku, gdy masz żeberko na wprost, miejscem niebezpiecznym będzie (tu powinna być) wykolejnica na żeberku lub kozioł,
- błędnie ponazywane rozjazdy - 2a i 2b to byłyby zwrotnice w rozjeździe krzyżowym pojedynczym. Ty masz tu dwa osobne rozjazdy - więc powinny nazywać się 2 i 3, to samo z 13a i 13b. W dodatku stacja wygląda mi na jednookręgową (nie ma drugiej nastawni), więc numeracja powinna być ciągła (1,2,3,4,5,6).

Nie są to jakieś duże uchybienia, sceneria nie będzie sprawiać kłopotów w normalnym użytkowaniu. Dobrze jest jednak poprawić te niuanse, by wszystko było jak należy ;)
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline hanahmon

  • Weteran
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 42
  • hanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchu
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #9 dnia: 22 Czerwca 2017, 23:02:49 »
Skoro stara wersja będzie w użytku, a także żeby zapobiec powielania błędów w nowej odsłonie pozwoliłem sobie zajrzeć na scenerię.

- droga hamowania 834m i 827m pomiędzy W16 a W4 przystanku Ballau, 846m między ToA a A. Powinna wynosić ona 700m tak, jak między ToH i H,
- semafor C oraz E powinny stać po prawej stronie, szerokość międzytorza na to pozwala i nie ma ku temu przeciwwskazań,
- brakuje W17 w ukresach,
- błędnie dobrane wysięgniki w okolicach rozjazdu 12 i odejścia toru 3,
- długość toru 3 to 600m, u Ciebie jego długość użyteczna wynosi ledwo 310m - toż to jawne marnotrawienie układu torowego. Semafory B i G ustaw 50m od ukresu, a zyskasz dodatkowe 200m na przyjęcie pociągów,
- obniż bramki do wysokości 0.2m, teraz zwisy trzymają się ledwo na włosku - zwis mocowany jest w dwóch miejscach, nie w jednym,
- semafor D można przesunąć spokojnie 50 i więcej metrów bliżej rozjazdu. W tym przypadku, gdy masz żeberko na wprost, miejscem niebezpiecznym będzie (tu powinna być) wykolejnica na żeberku lub kozioł,
- błędnie ponazywane rozjazdy - 2a i 2b to byłyby zwrotnice w rozjeździe krzyżowym pojedynczym. Ty masz tu dwa osobne rozjazdy - więc powinny nazywać się 2 i 3, to samo z 13a i 13b. W dodatku stacja wygląda mi na jednookręgową (nie ma drugiej nastawni), więc numeracja powinna być ciągła (1,2,3,4,5,6).

Nie są to jakieś duże uchybienia, sceneria nie będzie sprawiać kłopotów w normalnym użytkowaniu. Dobrze jest jednak poprawić te niuanse, by wszystko było jak należy ;)

Dzięki wielkie za wskazania błędów, przy okazji grzebania w edytorze nad nową to poprawię starą ;)
Nie o to chodzi, by złapać króliczka, lecz gonić go...

Offline hanahmon

  • Weteran
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 42
  • hanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchu
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #10 dnia: 06 Lipca 2017, 22:38:52 »
Troszeczkę screenów z przebudowy i modernizacji stacji. Dodatkowo w praniu został dodany nowy szlak niezelektryfikowany z prędkością szlakową 80km/h. (Jeśli chodzi o ten dodatkowy szlak, troszeczkę zainspirowałem się Sławnem, z resztą na większej stacji nie wypada żeby umieszczać tylko dwa szlaki, jak dojdzie jakaś ciekawa spalinówka to będzie czym po tym jeździć)

Dodano: 06 Lipca 2017, 22:39:08


« Ostatnia zmiana: 06 Lipca 2017, 22:41:33 wysłana przez hanahmon »
Nie o to chodzi, by złapać króliczka, lecz gonić go...

Offline ISEDR_GCA

  • Sponsor
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 401
  • Siła reputacji: 664
  • ISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezes
  • WARS S.A. Oddział Północ
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #11 dnia: 07 Lipca 2017, 00:24:55 »
Wygląda to dobrze, ale te perony, co użyłeś w kolejnej wersji znikną z wiadomych przyczyn ::)  Jak dla mnie te tablice z nazwą stacji ustawione na szerokość peronu wyglądają źle :P (ale to tylko moja opinia)

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #12 dnia: 07 Lipca 2017, 07:31:30 »
Ryszard ma racje co do tych tablic ;). Po to sie ej stawia równolegle do torów, żeby ludzie wagonach mogli zobaczyć, gdzie są.
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline chudya

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 506
  • Siła reputacji: 254
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #13 dnia: 07 Lipca 2017, 08:21:47 »
Jak by to nie wyglądało, to czasem są tak stawiane (Chełm na przykład).

Offline trainfun09

  • Sponsor
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 858
  • Siła reputacji: 105
  • trainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezes
  • Zobacz mój podpis
Odp: Konigsgrad
« Odpowiedź #14 dnia: 07 Lipca 2017, 09:05:26 »
Ka bym zrobił tak jak w moim mieście: ustw te tablice pod kątem.
Kliknij to!
Just be yourself.
Klei się zakopianka od Krakowa po sam Giewont, Majonez Kielecki, Piekło i Dom. Krab Bałtycki/Kalwaryjski/Oscypkowy/Aglomeracyjny/Sandomierski/Sędziszowski/Jeleniogórski oraz niebieski.