Ankieta

Która wersja głowicy jest lepsza?

Bździno NOWE
18 (75%)
Bżdzino STARE
6 (25%)

Głosów w sumie: 24

Głosowanie skończone: 07 Luty 2018, 17:31:04

Autor Wątek: WiP/Prace w toku: LCS Bździno  (Przeczytany 10380 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ares28

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 249
  • Siła reputacji: 328
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 4968km
  • Trains Routed: 2149
Odp: Bździno
« Odpowiedź #45 dnia: 18 Listopad 2017, 14:54:24 »
@Ares, a nie masz jakiegoś skryptu na pozbycie się calosci trawy? ;D

Pobierz program Sublime Text 3

odpalasz plik sc tym programem
Find -> Replace

w pole "Find What" wpisujemy:
(Misc;;grass.*\R)(Misc;;grass.*\R) Znajduje w pliku wszystkie podwójne wystąpienia linijek zaczynających się od "Misc;;grass".

natomiast w pole "Replace With":
\1 Zamienia je na pojedyncze wystąpienie.

Taka konfiguracja usuwa 50% trawy.
Jak chcesz usunąć całość trawy to w górne pole wpisz tylko raz (Misc;;grass.*\R) a dolne zostaw puste. Analogicznie jak chcesz pozbyć się 1/3 to w górnym wpisujesz 3 razy a w dolnym "\1\2".
« Ostatnia zmiana: 18 Listopad 2017, 15:00:30 wysłana przez Ares28 »

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 323
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Neodokuran Perrini
  • Distance Travelled: 6276km
  • Trains Routed: 2323
Odp: Bździno
« Odpowiedź #46 dnia: 21 Listopad 2017, 14:42:02 »
Z przyjemnością pragnę Was poinformować, że Ryszard za zrobienie kilometrarzu otrzuje autoryzację :)
Projekty [Bździno, Augustów-wstrzymane]; Autoryzacje [Parzęczewo, Herby Nowe]


Offline Stanleyo

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Siła reputacji: 0
  • Stanleyo miłośnik KKZ
  • Analogicznie myślenie Tedekowe
    • Semaforek
  • Distance Travelled: 1051km
  • Trains Routed: 11
Odp: Bździno
« Odpowiedź #47 dnia: 22 Listopad 2017, 21:28:32 »
A tak Żeś narzekał, a że to takie nie ładne i ci nie wyjdzie.A teraz jaka piękna sceneria.
Gratki Neduś  ;D  ;D ;D
Zobaczymy jak będzie się prezentować.
Projekt <<WODZISŁAW ŚLĄSKI>>  0%-Przystosowywany do wersji 0.10.0

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 244
  • Siła reputacji: 124
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją.. albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 2187km
  • Trains Routed: 387
Odp: Bździno
« Odpowiedź #48 dnia: 24 Grudzień 2017, 20:25:49 »
Wesołych jajek, wszystkiego dobrego i ode mnie prezent:

Szlak 9S (od magicznego lasku):
- (już na samym starcie) wskaźniki We8a i We9a zawieszone na izolatorach,
- brak We9b,
- na drugim słupie w magicznym lasku fruwający We9a,
- km. 55,023 wysięgnik krzyżowy na słupie z kotwieniem,
- brak ciągłości przewodów za przęsłem naprężania a pierwszym słupem w kierunku stacji,
- zbędne tablice "Bździno Wita/żegna",
- brak W8 do W27a (8),
- brak W27a w kierunku lasku,
- magiczny lasek zrobiony z odcinków 100m, co skutkuje słupami trakc. co 100m, także na łuku,
- km. 55,135 rezonator SHP, po co?
- km. 55,478 rezonator SHP, po co?
- km. 55,606 W16 w skrajani,
- W16 do W4 - 916m,
- brak W11a do ToA (km. 56,677),
- W8 (5) do W9a - 801m,
- km. 55,918 rezonator SHP, po co?
- fruwający słupek hektometrowy 56,000,
- rezonator SHP na linii z sem. A (p.o. Szwajcarno),
- sem A, głowica na prostym słupie (p.o. Szwajcarno),
- km. 56,344 zbędne krótkie przęsło naprężania w dodatku niepoprawne wysięgniki, przerobić na zwykłe,
- rezonator SHP na linii z sem. B (p.o. Szwajcarno),
- zbędne W11a do sem. B (p.o. Szwajcarno),
- km. 56,609 rezonator SHP w kierunku stacji, po co?
- brak W11a do ToB (km. 57,113),
- brak W11a to ToA (km. 56,965),
- rezonator SHP do ToA - 168m,

St. Bździno:
- rezonator SHP na linii z sem. A,
- fruwający W31 przed sem. B (polecam umieścić go na głowicy),
- sem. B po prawej,
- słupki hektometrowe patrząc w kierunku wzrostu kilometrażu linii, parzyste stawiamy po prawej, nieparzyste po lewej. Jeśli mamy nieparzysty, a nie ma jak ustawić go po lewej, to nie stawiamy go w ogóle,
- km. 57,713 W27a ustawić po skrajnych stronach,
- zła widoczność sem. A na łuku, pierwszy sygnalizator powtarzający powinien być już na odległości ~150m od semafora, obecnie ustawiony powinien być jako drugi,
- km. 57,767 W5 po prawej dla toru na szlak 9S,
- km. 57,843 zbędne krótkie przęsło naprężania w dodatku niepoprawne wysięgniki, przerobić na zwykłe,
- zbędny kozioł oporowy na torze obok roz. 2, poustawiane podkłady i D1 wystarczą,
- między roz. 3 i 4 nie używa się podwójnych przewodów jezdnych,
- roz. 3 sieć trakc. wychodzi poza skrajnie,
- sem. B2 zbędny. Wyjazd z tej bocznicy daj na tarczę i osłoń dodatkowo wykolejnicą,
- roz. 100 zmienić na ręczny,
- brak poduszki ziemnej na końcu toru za roz. 106 i 303,
- Tm1, Tm4, Tm5, Tm6, Tm28 zbyt blisko rozjazdów,
- Tm1, Tm2, Tm3, Tm4, Tm5, Tm6, Tm22, Tm23, Tm24, Tm25, Tm26, w skrajni,
- Tm2, Tm29 zmienić na niski,
- Wszystkie tarcze karzełkowe ustaw na wysokości 0.15,
- bramki sieci trakcyjnej co 80m,
- wysięgnik krzyżowy (roz. 9),
- sem. C, D, F, G, H i I za nisko górna zielona latarnia na głowicy,
- sem. D i Tm12 po lewej,
- W4 przed sem. C i D,
- Tm15, serio..?
- brak poduszki ziemnej na końcu toru 9,
- sem. J zbyt blisko roz. 11,
- za dużo tych wiat peronowych, a same perony puste,
- oznaczenia sem. K, L, M, N, O, P, R, S odwrotnie.. oznaczamy od prawej do lewej,
- cały ciąg tych semaforów nie potrzebnie są 6-komorowe, wjazdowe zrób 6-komorowe jak już chcesz,
- sem. L i N po lewej,
- roz. 14 wysięgnik krótki, słup/zwis w skrajni toru 3,
- na wysokości roz. 15 wysięgnik krótki słup/zwis w skrajni toru 2,
- na wysokości roz. 16 i 17 "parasol" zbyt długie wysięgniki, sieć poza skrajnią,
- fruwający We4b przed roz. 21 i 24,
- lekko zakopane W17 na głowicy rozjazdowej od roz. 12 do 26,
- za nisko We4a na wysięgniku przy Tm27 + niepoprawny sam wysięgnik,
- niepoprawny wysięgnik przy Tm22,
- wysięgniki krzyżowe przy roz. 22, 23,
- brak zygzakowania sieci trakcyjnej na torze 3a,

Szlak między St. Bździno, a podg. Zwój i sam podg.:
- brak wysięgników krzyżowych na prześle nap. (km. 59,300),
- W5 - sem. U i W - 109m,
- niepoprawny układ latarni na syg. powtarzających SpU i SpW,
- W8 do W27a (4) - 632m,
- brak W8 dla toru nr 1 do W27a (4),
- km 59,359 rezonatory SHP, po co?
- ToU i ToW do sem. U i W - 1010m,
- brak W11a do ToA i ToB,
- brak rezonatorów SHP do ToA i ToB,
- km 60,241, W8 (4) po co?
- niepoprawne wysięgniki przed i za mostem po torze nr 1,
- brak W11a do ToU i ToW,
- sem. A i B w skrajni,
- zamienić nazwy sem. B i A,
- lekko zakopane W17 na podg.,
- brak W6a do przejazdu na km. 60,844,
- brak rezonatorów SHP do sem. E i F

Szlak OG:
- słupki hektometrowe patrząc w kierunku wzrostu kilometrażu linii, parzyste stawiamy po prawej, nieparzyste po lewej,
- km. 0,174 W16 w skrajni,
- W16 do W4 - 1001m,
- brak W11a do ToA,
- brak W11a do sem. E i F,
- km. 1,562 W16 w skrajni
- brak rezonatora SHP do sem. A p.o. Bździno Suskie,
- brak W11a do ToB,
- wskaźniki We8a i We9a zawieszone na izolatorach,
- brak We9b,
- tarcze manewrowe przy wylocie z magicznego lasku...
- magiczny lasek zrobiony z odcinków 100m, co skutkuje słupami trakc. co 100m, także na łuku.

No.. także to tak w skrócie.
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline Ares28

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 249
  • Siła reputacji: 328
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 4968km
  • Trains Routed: 2149
Odp: Bździno
« Odpowiedź #49 dnia: 24 Grudzień 2017, 20:33:44 »
- Wszystkie tarcze karzełkowe ustaw na wysokości 0.15,

Z Rysiem sprawdzaliśmy i 0.15 to za wysoko, jak tor jest na nasypie to będą takie tarcze już lekko lewitowały w powietrzu. Optymalnie jest 0.10.

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 323
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Neodokuran Perrini
  • Distance Travelled: 6276km
  • Trains Routed: 2323
Odp: Bździno
« Odpowiedź #50 dnia: 25 Grudzień 2017, 05:06:48 »
O i ja to rozumiem, dziekuje, biorę sie za poprawki :D
Projekty [Bździno, Augustów-wstrzymane]; Autoryzacje [Parzęczewo, Herby Nowe]


Offline Matz32

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 277
  • Siła reputacji: 815
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 5518km
  • Trains Routed: 7662
Odp: Bździno
« Odpowiedź #51 dnia: 08 Styczeń 2018, 22:06:51 »
 I jak tam poprawki ? ::) 
Buduje sie : Sosnowo i Projekt Linia 139/Aglomeracja Gornoslaska
Moje foty kolejowe https://www.facebook.com/Matz32

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 323
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Neodokuran Perrini
  • Distance Travelled: 6276km
  • Trains Routed: 2323
Odp: Bździno
« Odpowiedź #52 dnia: 09 Styczeń 2018, 13:17:37 »
Zostały mi słupki hektometrowe i w13 i chyba wiem, do kogo sie uśmiechnę :)
Projekty [Bździno, Augustów-wstrzymane]; Autoryzacje [Parzęczewo, Herby Nowe]


Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 323
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Neodokuran Perrini
  • Distance Travelled: 6276km
  • Trains Routed: 2323
Odp: Bździno
« Odpowiedź #53 dnia: 13 Styczeń 2018, 14:41:19 »
Odgrzewamy kotleta, screeny z wersji 0.10.0







Dodano: 14 Styczeń 2018, 06:41:47


OGŁOSZENIE PARAFIALNE
 Moderatorzy sprawdzający oraz osoby autoryzowane na Bździno (@matz32 oraz @ryszard ) mają udostepniony wgląd do folderu Bździno 0.10.0 na wersję testową (up.td2.info.pl) Pliki będą uaktualniane co tydzień w niedzielę.
« Ostatnia zmiana: 14 Styczeń 2018, 06:52:19 wysłana przez Neodokuran »
Projekty [Bździno, Augustów-wstrzymane]; Autoryzacje [Parzęczewo, Herby Nowe]


Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 323
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Neodokuran Perrini
  • Distance Travelled: 6276km
  • Trains Routed: 2323
Odp: Bździno
« Odpowiedź #54 dnia: 31 Styczeń 2018, 17:32:52 »
Zapraszam do ankiety, która głowica jest lepsza? (Krzywa przejściowa)

BŹDZINO STARE


BŹDZINO NOWE
Projekty [Bździno, Augustów-wstrzymane]; Autoryzacje [Parzęczewo, Herby Nowe]


Online Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 350
  • Siła reputacji: 563
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 18688km
  • Trains Routed: 5006
Odp: Bździno
« Odpowiedź #55 dnia: 31 Styczeń 2018, 17:35:59 »
To niższe ma klimat i może manewrować na tor ten całkiem po lewej :)
Ino nie znam tego układu i czy tam są szlaki do jazdy czy tory boczne.
Jak będą 2 pociągi jechać to będzie któryś musiał przepuszczać.
« Ostatnia zmiana: 31 Styczeń 2018, 18:44:03 wysłana przez Drozda32 »

Offline Ares28

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 249
  • Siła reputacji: 328
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 4968km
  • Trains Routed: 2149
Odp: Bździno
« Odpowiedź #56 dnia: 31 Styczeń 2018, 23:04:40 »
Zapraszam do ankiety, która głowica jest lepsza? (Krzywa przejściowa)

Krzywa przejściowa to jest na łukach...

A co do samego układu torowego to lepsza opcja pierwsza ze względu na możliwość podania większej ilości przebiegów. Niepotrzebne tworzenie wąskiego gardła - a jest miejsce na poprowadzenie tego toru. Poza tym takie żeberko raczej nie ma żadnego uzasadnienia, no bo co by miało ochraniać?

PS. Znikł Ci napęd przy rozjeździe po lewej  ???

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 323
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Neodokuran Perrini
  • Distance Travelled: 6276km
  • Trains Routed: 2323
Odp: Bździno
« Odpowiedź #57 dnia: 01 Luty 2018, 05:23:19 »
Uwazam tak jak Drozda, bo niby tworzenie waskiego gardła, ale w ten sposób mozna z toru 1 podać wygodny manewr, nie zajmujac toru 1 szlakowego. Ja nie patrzylem na to jak na zeberko ochronne, bardziej jak zeberko dla luzaka, ktire bedzie zabezpieczone wykolejnicą (dodatkowy spawn). Już nie wspominając że Bździno jest przygotowane do zakonczen przebiegow krotkich pociagow pośpiesznych, ale nadal miało ne mieć nie wiadomo jakiej przepustowosci.
« Ostatnia zmiana: 01 Luty 2018, 05:26:27 wysłana przez Neodokuran »
Projekty [Bździno, Augustów-wstrzymane]; Autoryzacje [Parzęczewo, Herby Nowe]


Online Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 350
  • Siła reputacji: 563
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 18688km
  • Trains Routed: 5006
Odp: Bździno
« Odpowiedź #58 dnia: 01 Luty 2018, 08:15:46 »
Przy okazji nie będzie to kolejna przelotówka bo będzie trzeba tam 40 jechać :)

Online Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 941
  • Siła reputacji: 310
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 11703km
  • Trains Routed: 3678
Odp: Bździno
« Odpowiedź #59 dnia: 01 Luty 2018, 11:21:05 »
A jakby zrobić ten tor co wychodziłby od żeberka w swoistej przebudowie?
Wypadkowa TD2.