Autor Wątek: WiP/Prace w toku: LCS Łowicz (projekt ŁKA)  (Przeczytany 11744 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline badcookie66

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 359
  • Siła reputacji: 116
  • badcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezes
  • Zły, niedobry, zgryźliwy ciastek.
LCS Łowicz (projekt ŁKA)
« dnia: 29 Czerwca 2018, 00:38:25 »
Hej, przedstawiam wam scenerię LCS Łowicz Główny którą z podkładów i schematów przekładam do TD2. Docelowo stacja miała zawierać również Arkadię i Bednary, ale po sugestiach od innych osób podjąłem decyzję o ucięciu scenerii przed Arkadią z powodu wielkości scenerii i prawdopodobnych spadkach FPS.

Ze względu na bliskość posterunków i braku sensownego sterowania dla wielu dyżurnych sceneria mimo posiadania urządzeń mechanicznych scentralizowanych będzie posiadała pulpit i sterowanie SCS. Dla jednej osoby teleportacja pomiędzy nastawniami ŁG, ŁG1, ŁG2, ŁP, ŁP1, PL będzie jedynie przeszkodą. Aby sensownie i efektywnie wykorzystywać przepustowość stacji zdecydowałem się na użycie SCS. W przyszłości jeśli pojawi się funkcja dyżuru w kilka osób na jednej scenerii będzie można myśleć o zmianie na urządzenia mechaniczne scentralizowane.

Sceneria zawiera:
stację Łowicz Główny, Łowicz Przedmieście podg. Placencję. Po zmianach zostały usunięte Bednary i Arkadia.
Sceneria z przedziału czasowego 2015-2017.
Rodzaj scenerii: Realna (w tym momencie uwzględniony już profil pionowy na całej scenerii)

Opis stacji węzłowej Łowicz Główny
Spoiler: pokaż

Łowicz Główny to stacja węzłowa, na której od magistrali E20 odgałęzia się dwutorowy korytarz towarowy CE20, prowadzący przez Skierniewice i Pilawę do Łukowa. Służy on jako obwodnica towarowa i umożliwia znaczne odciążenie węzła warszawskiego. Rozpoczynają się tu także dwie jednotorowe łącznice, umożliwiające przejazd na jednotorową linię z Bednar przez Zgierz do Łodzi Kaliskiej. Jedna umożliwia wjazd na tę linię od strony północnej, a druga - od południa. Stacja w Łowiczu posiada podłużny układ torów - na wjeździe od południa znajduje się najpierw grupa 8 torów towarowych; odgałęzia się tu także bocznica do podstacji trakcyjnej. Odgałęzia się także pierwsza z łącznic do stacji Łowicz Przedmieście. W kolejnej, środkowej głowicy rozjazdowej, odgałęzia się więcej bocznic, choć część z nich została już zlikwidowana. Za tą głowicą znajdują się dwa wysokie, dwukrawędziowe perony. Połączone są one z dworcem oraz zachodnią stroną miasta poprzez przejście nadziemne. Za peronami znajduje się ostatnia z głowic rozjazdowych, na której kończy się linia ze Skierniewic. Odgałęzia się tu także 5 torów postojowych (3 po stronie nieparzystej, 2 po stronie parzystej), które wykorzystywane są przez EZT. Tuż za nimi znajduje się przeprawa nad Bzurą. Przez całą stację obowiązuje prędkość rozkładowa 100 km/h na głównej linii, a kawałek za stacją rośnie ona do 160 km/h. Ruch pociągów na stacji prowadzony jest przez nastawnie "ŁG", "ŁG1" i "ŁG2", które posiadają urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną. Z nastawni "ŁG2 obsługuje się rogatki na przejeździe kolejowym (ulica 3 Maja).


Opis stacji węzłowej Łowicz Przedmieście
Spoiler: pokaż

Łowicz Przedmieście to stacja węzłowa, na której zbiega się linia z Bednar oraz łącznice z Łowicza Głównego; przechodzą one tutaj w jednotorową linię do Zgierza. Stacja posiada 5 torów głównych, z których trzy znajdują się przy niskich, jednokrawędziowych peronach. Na stacji znajduje się baza Przedsiębiorstwa Napraw Infrastruktury, które posiada dość rozbudowaną bocznicę. Od strony Domaniewic znajduje się także zespół bocznic, odgałęziających się od toru wyciągowego nr 33. W samej stacji, po stronie nieparzystej, znajdują się trzy tory boczne, zlokalizowane przy placu ładunkowym. Ruch pociągów prowadzony jest przez nastawnie "ŁP" oraz "ŁP1", które posiadają urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną. Ciekawostką są pięciokomorowe semafory wyjazdowe ze stacji w kierunku Domanewic - jest to pozostałość po planowanym uruchomieniu samoczynnej blokady liniowej na tym szlaku. Z nastawni dysponującej obsługuje się również rogatki na przejeździe - drugi przejazd (od strony Domaniewic) obsługiwany jest ze strażnicy przejazdowej.


Opis posterunku Placencja
Spoiler: pokaż

Placencja to posterunek odgałęźny, na którym kończy się łącznica z Arkadii. Umożliwia ona przejazd pociągów z kierunku Sochaczewa do Skierniewic, bez zmiany czoła pociągu na stacji Łowicz Główny. Od 2009 roku jest wykorzystywana m.in. przez niektóre pociągi, omijające modernizowany odcinek Warszawa Włochy - Miedniewice. Posterunek posiada w sumie 5 rozjazdów, z których 4 stanowią trapezowe przejście rozjazdowe, a jeden odgałęzia łącznicę. Ruch pociągów prowadzony jest przez nastawnię "Pl", która posiada urządzenia mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną. W obrębie posterunku znajduje się również zmodernizowany przejazd kolejowy przez 3 tory, obsługiwany z nastawni.


Szlaki zewnętrzne:
Dm (Domaniewice) - 1 tor zelektryfikowany (90km/h)
Jc (Jackowice) - 2 tor zelektryfikowany (160km/h, 1 odstęp SBL)
Bl (Bełchów) - 2 tor zelektryfikowany (40km/h na zasadniczym, 60km/h na torze przeciwnym - zły stan torów)
Lp (Łowicz Przedmieście) - 1 tor zelektryfikowany, wyjazd z Łowicza Przedmieście pomija Łowicz Główny, 30km/h)
Pl (Placencja) - 1 tor zelektryfikowany (60km/h, z Placencji na Arkadię, pomija kompletnie cały Łowicz)
Ak (Arkadia) - 2 tor zelektryfikowany (130km/h, 1 odstęp SBL)

Szlaki wewnętrzne:
Łowicz Główny - Łowicz Przedmieście (1 tor zelektryfikowany, 40km/h)
Łowicz Główny - Placencja (2 tor zelektryfikowany)
Łowicz Przedmieście - Placencja (przez Łowicz Główny 'ŁG1', 40km/h)

Spawny (do przemyślenia):
EZT - Bocznica przy wyjeździe na Jackowice - Łowicz Główny (3x po stronie nieparzystej oraz 2x po stronie parzystej, około 200m, zelektryfikowany)
TOW - Łowicz Główny sem F3, F12 (około 700m, zelektryfikowane), Łowicz Przedmieście Tm7 (około 650m, brak elektryfikacji)
POSP - Łowicz Główny Tm19 (około 600m, zelektryfikowany), Łowicz Przedmieście semafor G6 (około 600m, brak elektryfikacji)

Stan prac:
SCS: 99% działa, mimo że parę rzeczy do poprawki jeśli chodzi o wygląd
Układ torowy: 100% (zaakceptowany)
                    - torowisko i rozjazdy - 100% (zaakceptowane)
                    - przechyłki na łukach - 100%
Izolacja: 100%
Sieć trakcyjna: 100% (zaakceptowana)
Sygnalizacja: 100% (zaakceptowane)
Kilometraż: 80% (do poprawek i zrobienia szlaku LP)
Otoczenie: 1% (namiastka stacji Łowicza Głównego i wiadukt w Placencji)
Wskaźniki: 100% (zaakceptowane)
Przejazdy i ToP: 100%, zrobione i przetestowane

Screeny:
Spoiler: pokaż


Łowicz Główny - Łowicz Przedmieście

Łowicz Przedmieście (kierunek Łowicz Główny/Placencja/Arkadia)

Łowicz Przedmieście wyjazd w kierunku Domaniewic

Łowicz Przedmieście (w kierunku szlaku LP, Arkadia)

Łowicz Główny ŁG1 wyjazd w kierunku Placencji

Wyjazd w kierunku Arkadii

Wiadukt w Placencji na linii kolejowej nr. 15

Placencja

Łowicz Główny ŁG1, grupa towarowa

Stacja - Łowicz Główny

Bocznice EZT, kierunek Jackowice


Schematy:






Autorzy:
Badcookie66: układ torowy, profil pionowy, sieć trakcyjna, sygnalizacja, kilometraż, wskaźniki, izolacje i scs, część otoczenia
Otoczeniem zajmuje się inna osoba

Ogromne podziękowania dla Trichlora za udostępnienie izolacji, podpowiedzi i wszystko inne ;)
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2018, 16:17:41 wysłana przez badcookie66 »

Offline QazMati

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Siła reputacji: 362
  • QazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezes
  • Kocham burze <3
Odp: LCS Łowicz Główny
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Czerwca 2018, 00:42:20 »
Screeeeny!

Ten 3-tor brzmi bardzo dobrze, ogólnie to wszystko brzmi bardzo dobrze :D
Oby z tego powstało "coś" konkretnego :D

Offline mentorious

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 286
  • Siła reputacji: 267
  • mentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezes
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Czerwca 2018, 10:54:57 »
Rewelacja, w koncu cos fajnego, trzymam kciuki.

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Czerwca 2018, 11:17:14 »
SCS do poprawki:
 - zwrotnice nie mogą bezpośrednio sąsiadować z sygnalizatorami (J8, F12 Łowicz),
 - sygnalizatory z odcinkami skośnymi odcinkami skośnymi też nie (C na bednarach, D10, D12, D4, G2 na łowiczu, Tm35, Tm36, Tm26 też, H),
 - połącz odcinki na szlaku Placencja - Łowicz,
 - Tm14k do przeniesienia przed semafor M, Tm12k za odcinek izolowany,
 - dziwne położenie zasadnicze rozjazdu nr 7  w Bednarach.

Polecam przeczytać dokumentacje SCS (w załączniku).
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline gravition

  • Weteran
  • Wiadomości: 324
  • Siła reputacji: 65
  • gravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezes
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Czerwca 2018, 12:36:01 »
Dla tak dużej stacji zalecałbym rozbicie tego na kilka pulpitów

Offline trichlor

  • Moderator
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa XI
  • *
  • Wiadomości: 374
  • Siła reputacji: 653
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Czerwca 2018, 12:57:41 »
oho i mamy wysyp wujków i cioć "dobra rada" ...


gdyby każdy początkujący jak ciastek zrobił tyle błędów na tak rozległej scenerii do zespół onkologów TD2 nie miałby tylu siwych włosów
« Ostatnia zmiana: 29 Czerwca 2018, 12:59:47 wysłana przez trichlor »
"znafaca" od SPK wg Matz32

Offline gravition

  • Weteran
  • Wiadomości: 324
  • Siła reputacji: 65
  • gravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezes
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Czerwca 2018, 12:59:55 »
Na pewno lepiej jest napisać radę, którą autor MOŻE a NIE MUSI wziąć pod uwagę, niż pisanie takich zbędnych i głupich postów jak ten powyżej.

Offline badcookie66

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 359
  • Siła reputacji: 116
  • badcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezes
  • Zły, niedobry, zgryźliwy ciastek.
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Czerwca 2018, 15:14:25 »
Rewelacja, w koncu cos fajnego, trzymam kciuki.
Dzięki, oby wszystko poszło prawidłowo :)

SCS do poprawki:
 - zwrotnice nie mogą bezpośrednio sąsiadować z sygnalizatorami (J8, F12 Łowicz),
 - sygnalizatory z odcinkami skośnymi odcinkami skośnymi też nie (C na bednarach, D10, D12, D4, G2 na łowiczu, Tm35, Tm36, Tm26 też, H),
 - połącz odcinki na szlaku Placencja - Łowicz,
 - Tm14k do przeniesienia przed semafor M, Tm12k za odcinek izolowany,
 - dziwne położenie zasadnicze rozjazdu nr 7  w Bednarach.

Polecam przeczytać dokumentacje SCS (w załączniku).
Dzięki za info, poprawki właśnie są w trakcie wprowadzania. Powiedz mi co przeszkadza Tm14k, że musi być pod semaforem M a np. Tm1k już przed X nie, chyba, że to niedopatrzenie i oba powinny być przed semaforami? Dlaczego? Co do semafora M sprawa przedstawia się tak, że przed nim samym jest przejazd kolejowy (jeszcze nieuwzględniony), a  przed samym przejazdem w kierunku Przedmieścia jest W5 stąd moje pytanie co tam jest nie tak? Bo z logicznego punktu widzenia Tm14k powinien być przed samym przejazdem skoro i W5 przed nim się znajduje
PS. odcinek Placencja - Łowicz jest połączony, wygląda tak bo jest tam "wiadukt".

oho i mamy wysyp wujków i cioć "dobra rada" ...


gdyby każdy początkujący jak ciastek zrobił tyle błędów na tak rozległej scenerii do zespół onkologów TD2 nie miałby tylu siwych włosów

Jesli ciastek miał styczność z maszyną, a ma, i jesli kiedykolwiek chociaz troszkę próbował robic w raintestedzie, to mysle, że robota w tedeku to pikuś
Coś tam miałem styczności i robiłem w raintestedzie, nie mniej proszę o wyrozumiałość bo nie dawno nie wiedziałem jak w edytorze TD2 poruszać się myszą a w SCS zwrotnice wklikiwałem 4 razy w jeden punkt :D Całość składa się z ponad 380 podkładów 100x100m tak więc miałem co robić, być może dołożyłem sobie pracy, bo można było w jednym pliku ale co tam ;)
« Ostatnia zmiana: 29 Czerwca 2018, 15:24:13 wysłana przez badcookie66 »

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 933
  • Siła reputacji: 728
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Czerwca 2018, 15:18:00 »
Nie myślałeś może czy by nie zrobić sterowania za pomocą pulpitu kostkowego i z podziałem na 2-3 dyżurnych?

Offline badcookie66

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 359
  • Siła reputacji: 116
  • badcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezes
  • Zły, niedobry, zgryźliwy ciastek.
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Czerwca 2018, 15:19:26 »
Nie myślałeś może czy by nie zrobić sterowania za pomocą pulpitu kostkowego i z podziałem na 2-3 dyżurnych?
Tu trzeba uderzać do trichlora lub kogoś kto ten pulpit ogarnia, ja na razie potrafię i to nie do końca ogarnąć SCS. Jeśli jest ktoś kto się podejmie napisania nie widzę problemu.

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 933
  • Siła reputacji: 728
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Czerwca 2018, 15:35:43 »
Jeśli jest ktoś kto się podejmie napisania nie widzę problemu.

Jak sceneria będzie już w bardziej zaawansowanym stadium i będzie miała sprawdzony i zaakceptowany układ torowy i sygnalizacje to mogę takowe spróbować wykonać.  ;)

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Czerwca 2018, 15:41:59 »
Zasadniczo każdy przebieg powinien kończyć się za ostatnim odcinkiem izolowanym, albo przed semaforem wjazdowym (dla przebiegów manewrowych). CO do przejazdu to nic nei szkodzi g odla bezpieczeństwa zamykać i dla manewrów ;), albo dodać kratkę z izolacją między semaforem i Tmxxk na której umieścimy przejazd.
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline badcookie66

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 359
  • Siła reputacji: 116
  • badcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezes
  • Zły, niedobry, zgryźliwy ciastek.
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #12 dnia: 03 Lipca 2018, 23:27:56 »
Zasadniczo każdy przebieg powinien kończyć się za ostatnim odcinkiem izolowanym, albo przed semaforem wjazdowym (dla przebiegów manewrowych). CO do przejazdu to nic nei szkodzi g odla bezpieczeństwa zamykać i dla manewrów ;), albo dodać kratkę z izolacją między semaforem i Tmxxk na której umieścimy przejazd.
Kacper dzięki za info, poprawki już naniesione. :)
Poniżej kilka screenów z aktualnego stanu prac tj. Sieć trakcyjna w Bednarach, nie kompletna ale pomału do przodu ;)




Oraz poprawiony SCS z działającymi SBL pomiędzy Bednarami i Arkadią oraz na szlakach wjazdowych Sow (Sochaczew), Jc (Jackowice). Zastanawiam się jeszcze nad przejazdami, co by niektóre zrobić po prostu "martwe" bo np. na szlaku w stronę Jackowic są 3 przejazdy stosunkowo blisko siebie. Podobnie jest na SBL między Arkadią a Bednarami.
PS. przejazd w Arkadii niestety musi być ustawiony na 4 tory mimo, że w rzeczywistości przejazd jest 3 torowy, tutaj jest kwestia czujników na torach. Chyba, że ma ktoś ma jakieś rozwiązanie jak to obejść to z chęcią przemyślę.
Jeśli chodzi o dzielenie pulpitu na ekrany, to pomyślimy w przyszłości.
Szczególne podziękowania dla Wiedenki za przejrzenie SCS i wskazanie błędów.


Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 933
  • Siła reputacji: 728
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #13 dnia: 03 Lipca 2018, 23:57:35 »
Po co za rozjazdem 11 jest nieizolowany fragment toru o nazwie 13a? I tak nic sie na tym odcinku raczej nie zmieści, to tylko zwykłe żeberko ochronne  :) Ładniej bedzie wyglądac jak dasz w tym miejscu kratkę izolacji od zwrotnicy i żeberko kontrolowane.

I odnosze wrażenie że rozjazd 71 w łowiczu głównym powinien kierować na żeberko aby zapobiec zbiegnięciu taboru na tory stacyjne, główne zasadnicze dla l. 11.

Offline Marcin_S

  • Zarząd
  • Global Moderator
  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 474
  • Siła reputacji: 372
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją. Albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
Odp: LCS Łowicz Główny (projekt ŁKA)
« Odpowiedź #14 dnia: 04 Lipca 2018, 09:01:00 »
No całkiem ciekawie się zapowiada. Niech ktoś strzeli jeszcze Błonie, Teresin i Sochaczew i będzie można z Odolanami stałą blokadę robić. :D
Jak tam temat dedyków wygląda? Lipa już z samym Łowiczem Gł. bo już od jakiegoś czasu jest rozbebeszony i robią kolejną bezpłciową stację.
Autoryzacje: EU06, EU07(4E,303E,303Eb), ET41, ET42, ET22(201E,201El), SM42(6D, 6Dg), SP42, SM48/TEM2, ST44, ST44/M62Ko, ST48.

- PKP Cargo S.A. ZT Warszawa Odolany -