Po co za rozjazdem 11 jest nieizolowany fragment toru o nazwie 13a? I tak nic sie na tym odcinku raczej nie zmieści, to tylko zwykłe żeberko ochronne Ładniej bedzie wyglądac jak dasz w tym miejscu kratkę izolacji od zwrotnicy i żeberko kontrolowane.
I odnosze wrażenie że rozjazd 71 w łowiczu głównym powinien kierować na żeberko aby zapobiec zbiegnięciu taboru na tory stacyjne, główne zasadnicze dla l. 11.
Zgodnie z Twoją podpowiedzią usunąłem 13a(który defacto nazywać się powinien 3a) i zastąpiłem go izolacją ze zwrotnicy oraz kontrolowane żeberko. Dokładnie tak samo zrobiłem z rozjazdem 7 w bednarach i kawałkiem 4a. Poprawiłem też rozjazd 71, rzeczywiście umknęło mi to i teraz podaje na żeberko.
Nadal scs jest chaotyczny, w schematach pulpitu trzeba dążyć by grupy semaforów były obok siebie
Dla porównania screeny pulpitu made by wiedenka do stacji przekazanej do @matz & ryszard
Dodano: 04 Lipca 2018, 07:12:37
wszystkie zwrotnice musza być ułożone jak na schemacie z semaforka. Sa to faktyczne stany zasadnicze.
Neodokuran co do pulpitu to pisałem go sam, wiem, że jest co najmniej kilka osób które będą w stanie zaprojektować lepiej czy czytelniej. Na tą chwilę jest to działający SCS który przy testach pozwoli mi na sprawdzenie semaforów, rozjazdów i ogólnego testu scenerii. Nie wykluczam też opcji nowego pulpitu SCS. Ares tutaj proponował również SPK, co też będzie mogło mieć zastosowanie. Do czasu sprawdzania scenerii będę posługiwał się tym pulpitem, ale nie omieszkam poprosić kogoś o poprawę czytelności czy podzielenie pulpitu na 2/3 ekrany.
W tym momencie ze schematu przeniosłem wszystkie stany zasadnicze rozjazdów i powinno być już ok.
No całkiem ciekawie się zapowiada. Niech ktoś strzeli jeszcze Błonie, Teresin i Sochaczew i będzie można z Odolanami stałą blokadę robić.
Jak tam temat dedyków wygląda? Lipa już z samym Łowiczem Gł. bo już od jakiegoś czasu jest rozbebeszony i robią kolejną bezpłciową stację.
W takim razie ktoś niech się bierze za Błonie i resztę.
Ciekawie to będzie jak zrobię sieć trakcyjną i otoczenie. Co do dedyków, niestety ich nie ma. Samo przejście nad torowiskiem w peronach Łowicza improwizowałem, zobaczymy jak wszystko potoczy się dalej.
Co do przyszłości, to jeśli go ukończą w miarę realnym czasie, to będzie można się pokusić o dwie wersje Łowicza, starą do 2016/17 roku oraz nową.