Jak macie jakieś informacje piszczcie przydarzą się np o prędkościach oraz o graniczeniach na szlakach i w stacji.
Może robiliście jakieś zdjęcia bądź filmiki ciekawsze niż te co wyszukuje mi w google i na YT to też podsyłajcie.
Filmy (posortowane chronologicznie od najnowszego do starszych):
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnDpmKOC677_cEHzuPwrxcIWhM25gbdpzZ informacji na semaforku, schematów, oraz filmów wynika, że na stacji stosowane są urządzenia mechanicze. Rozjazdy 6, 7, 10, 11 w okręgu Kb1 oraz 23, 24, 25, 26, 27 i 28 należące do nastawni Kb posiadają napędy zwrotnicowe JEA 29. Na filmach sprzed 2018 roku zarówno tory szlakowe jak i stacyjne wykonano metodą klasyczną, a więc słychac stukot i widac łubki. Na filmach z 2018 roku wyremontowane tory szlakowe oraz główne zasadnicze wykonano metodą bezstykową. Chociaż ze zdjęć na to nie wygląda, to bocznica do portu w Kołobrzegu jest przejezdna i kursują po niej pociągi, jednak wymaga to asysty pilota oraz policji do zatrzymania ruchu w centrum miasta, gdyż w wielu miejscach tor przebiega po drodze. Szlak na Goleniów jest spalinowy, a drut pociągnięto tylko pod W5, aby umozliwić na niego manewry pojazdów elektrycznych.