Bardzo mi się nie podobają łuki, a przynajmniej te które widać ma screenach. Z góry powiem, że jeżeli masz tam tysiąc pięćset sto dziewięćset promieni i brak krzywych przejściowych to łuki są do zrobienia od nowa. Tak - łuki koszowe istnieją, ale nie takie, a to co prawdopodobnie jest na scenerii jest wynikiem braku stosowania krzywych przejściowych, których właściwości (przesunięcia, długości) wręcz pomagają dobrać promień jeżeli się umie z tego skorzystać. Oczywiście w tym momencie już takie coś nie zostanie przepuszczone w SSS, ze względu na to że jest to błąd rażący - takiego czegoś po prostu nie ma w rzeczywistości, więc już tu przestrzegam wszystkich którzy chcą krzyczeć że krzywe przejściowe nie są wymagane, bo są.
Sama stacja wygląda ok, choć oczywiście w szczegółach diabeł ukryty
. Szkoda również że prezentujesz stację już teraz - metoda "na bloga" prowadzenia wątku ma sens w zasadzie tylko przy dużych sceneriach, przy pojedyńczych stacjach wątek warto zakładać dopiero jak sceneria przejdzie przynajmniej 1 etap, i będą sensowne screeny, nawet z kawałkami otoczenia. Dzięki temu można uniknąć komentarzy takich jak mój.
Oczywiście powodzenia w dalszych pracach i jeszcze raz przestrzegam o łukach