- Brak wskaźników W5,
- szlakowa vmax=50km/h, tarcze ostrzegawcze od semafora masz 806m od sygnalizatorów wjazdowych a dla szlakowej 41-60km/h droga hamowania wynosi 500m,
- drzewa obrotowe za blisko torów, tak de facto ustawienie na całej dlugości tych samych nie wygląda dobrze,
- zyg - zagowanie sieci na łukach,
- brak przechyłek na łukach,
- brak wskaźnika w27 na wjazdach na scenerię, za to na wyjeździe ze stacji stoją w8. Jak nie zmienia się szlakowa w27 stawiamy tylko przy wjeździe z lasku,
- złe wieszaki pod wysięgniki,
- za wyjazdowymi ze stacji wstawiłeś niepotrzebne sygnalizatory,
- rezonatory SHP przy wyjazdowych,
- generalnie sieć trakcyjna do zrobienia na nowo, na łukach są zbyt małe albo zbyt duże odległości wysięgników, na odcinku prostym tak samo są za małe odległości,
- nazewnictwo sygnalizatorów, po drugie nie stosuje się zbyt często litery "I",
- brak wskaźników w17,
- źle nazwane tarcze ostrzegawcze.
Po moim sprawdzeniu to chyba tyle.