Kronika post #5 - Co dziesięć siudemek to nie jedna
Podczas zapowiadanych ostatnio prac przy linii 97 pojawił się pomysł, aby ten zakres rozszerzyć. I tak przez ostatnie
3 tygodnie,
wspólnymi siłami, ze wsparciem wymienionych niżej osób, udało się doprowadzić prawie całość projektu (poza węzłem krakowskim)
do jednolitego stanu. Stanu, w którym na całym odcinku od Skawiny do Zakopanego rozwieszona jest sieć trakcyjna, przygotowane są urządzenia srk, zabudowana jest w większości infrastruktura peronowa, oświetleniowa, żadna sceneria nie wymyka się spod ostatnich aktualizacji standardów, a całość okraszona jest klasycznie terenem z danych NMT. Dzięki temu przedsięwzięciu jedyne co pozostało do prac, nie licząc oczywiście potrzeby weryfikacji części scenerii przez SSS, to otoczenie które sukcesywnie będzie się pojawiać począwszy od wspomnianych już w poprzednim poście scenerii wchodzących w skład linii 97. Wspomniane trzy tygodnie to nieco wydłużony "
challenge", który zakładał nic innego, jak nieustanną przez ten okres pracę. Dołożyły się do niej następujące osoby (kolejność alfabetyczna):
- EUgenio07
- Kuba6396
- Krzysiek_Polish_Driver
- JAN21
- leon78513
- mat517
- melolo123
- pawebrzoza1
- Stasiu
Przez omawiany okres powstało:
-
85km sieci trakcyjnej. Szczególne podziękowania dla EUgenio07, leon78513, KPD, melolo123;
-
Trzy scenerie ułożone od zera. Szczególne podziękowania dla pawebrzoza1;
-
4 scenerie wyciągnięte z archiwum sprzed kilku lat, dostosowane do wytycznych. Szczególne podziękowania dla EUgenio07, Stasiu, Kuba6396;
-
105km (mierząc po torze) terenu. Szczególne podziękowania dla JAN21 (eu07.pl);
-
5 nieprzespanych nocy;
-
Habufkus Hbf;
Co dalej?
W najbliższą niedzielę (09.07, godzina 18:00-) na naszym serwerze
discord odbędzie się live z dostosowywania pod nowe wytyczne Zakopanego, podczas którego będzie można podyskutować na tematy bardziej, bądź mniej związane z projektem.
Na przełomie lipca i sierpnia planowana jest transmisja na youtube z przejazdu po całości dotychczas wykonanej pracy (najprawdopodobniej jazda służbowym z Wadowic do Krakowa, oraz osobowym z Krakowa do Zakopanego). Zadanie to jest jednak dość skomplikowane logistycznie, oraz wymaga szeregu dalszych prac przy sceneriach. Dlatego brak na ten moment ustalonego terminu. Sukcesywnie prowadzone są prace nad kolejnymi sceneriami. Na dniach, do SSS trafią aktualizacje Makowa Podhalańskiego, Suchej Beskidzkiej oraz Stryszowa. Z linii 97, nad którą obecnie skupiają się prace, w systemie brakuje jedynie Kalwarii Zebrzydowskiej oraz Skawiny. Te scenerie zostaną zgłoszone w stosownym czasie.
Screeny. Tym razem dość dużo, dlatego przygotowałam mini-albumy. Posegregowane są one na poszczególne linie, a nad każdym albumem widnieje symboliczne zdjęcie.
Stacja Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona.
Linia kolejowa 97Przystanek osobowy Rzozów.

Głowica północna stacji Radziszów.

Stacja Radziszów.

Głowica południowa stacji Radziszów.

Semafor wjazdowy stacji Radziszów od strony Leńcz.

Przystanek osobowy Wola Radziszowska.

Stacja Leńcze.

Semafor wjazdowy stacji Leńcze od strony Kalwarii Zebrzydowskiej Lanckorony.

Przystanek osobowy Podolany.

Głowica zachodnia stacji Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona.

Stacja Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona.

Szlak Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona - Stronie.

Szlak Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona - Stronie.

Szlak Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona - Stronie.

Stacja Stronie

Głowica południowa stacji Stronie

Stacja Sucha Beskidzka
Linia kolejowa 98Głowica wschodnia stacji Sucha Beskidzka.

Bocznica Przewozów Regionalnych.

Stacja Sucha Beskidzka.

Szlak Sucha Beskidzka - Maków Podhalański.

Semafor wjazdowy do stacji Maków Podhalański od strony Suchej Beskidzkiej.

Głowica zachodnia stacji Maków Podhalański.

Most nad rzeką Skawa.

Przystanek osobowy Juszczyn.

Stacja Osielec.

Szlak Osielec - Jordanów. Kamieniołom w Osielcu.

Szlak Skawa - Chabówka

Stacja Chabówka
Linia kolejowa 99Stacja Chabówka.

Przystanek osobowy Rabka Zdrój.

Stacja Raba Wyżna.

Stacja Sieniawa.

Przystanek Pyzówka. Przełęcz Sieniawska.

Głowica północna stacji Lasek.

Głowica południowa stacji Lasek.

Most nad rzeką Czarny Dunajec.

Stacja Nowy Targ.

Semafor wjazdowy stacji Szaflary od strony Nowego Targu.

Głowica południowa stacji Szaflary.

Szlak Szaflary - Biały Dunajec.

Głowica północna stacji Poronin.

Głowica południowa stacji Poronin.

Serdecznie dziękuję wszystkim zaangażowanym w projekt na stałe, oraz epizodycznie. Dziękuję także w ogóle za chęć udziału w takiej zabawie na czas. Mimo, że pierwotnie założonych dwóch tygodni nie udało się dobić, to i tak założenia udało się spełnić w sensownym czasie. A wszystko to tylko trwa projekt do przodu, i przybliża do upragnionego końca. Do zobaczenia w następnych postach.