Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Przemęt  (Przeczytany 17184 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aseru

  • Weteran
  • Wiadomości: 73
  • Siła reputacji: 95
  • Aseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezes
  • Byle do Piątku
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #15 dnia: 13 Marca 2017, 15:20:39 »
- edit

numer scenerii: cb573163

Offline KomandosKamil

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 75
  • Siła reputacji: 119
  • KomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezes
  • Przyszły Maszynista
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Marca 2017, 19:48:14 »
Izolacja coś jest nie tak  :-\ dziś dyżurowałem i nie wiem jakim cudem zwrotnica się nie przedstawiła i czołòwka

Offline Goro

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Siła reputacji: 88
  • Goro prezesGoro prezesGoro prezesGoro prezesGoro prezesGoro prezesGoro prezesGoro prezesGoro prezesGoro prezesGoro prezesGoro prezes
    • Kanał na YouTube
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #17 dnia: 14 Marca 2017, 20:56:29 »
Potwierdzam
Poznań

Offline Aseru

  • Weteran
  • Wiadomości: 73
  • Siła reputacji: 95
  • Aseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezes
  • Byle do Piątku
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #18 dnia: 14 Marca 2017, 21:11:13 »
Są problem z izolacjami napisałem w pierwszym poście, z jakiego toru zostały wyprawiony pociąg ? Pierwszy raz zdarzyła się taka sytuacja. I jak jest to możliwe że DR nie zauważył że pociąg wyjechał mu na tor lewy gdzie szlak do Bucza ma prawie 3 km ?
« Ostatnia zmiana: 14 Marca 2017, 21:15:55 wysłana przez Aseru »

Offline KomandosKamil

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 75
  • Siła reputacji: 119
  • KomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezes
  • Przyszły Maszynista
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #19 dnia: 14 Marca 2017, 21:18:09 »
Są problem z izolacjami napisałem w pierwszym poście, z jakiego toru zostały wyprawiony pociąg ? Pierwszy raz zdarzyła się taka sytuacja. I jak jest to możliwe że DR nie zauważył że pociąg wyjechał mu na tor lewy gdzie szlak do Bucza ma prawie 3 km ?

Z PB do WL

Offline Aseru

  • Weteran
  • Wiadomości: 73
  • Siła reputacji: 95
  • Aseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezes
  • Byle do Piątku
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #20 dnia: 14 Marca 2017, 21:51:16 »
Za dużo mi to nie mówi  ???

Offline KomandosKamil

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 75
  • Siła reputacji: 119
  • KomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezes
  • Przyszły Maszynista
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #21 dnia: 14 Marca 2017, 22:00:44 »
Za dużo mi to nie mówi  ???

Pociąg przyjechał torem lewym z szlaku PB zmieniłem go na prawy ale zwrotka się nie zmieniła i otóż moje pytanie czemu pomimo tego wypadku i bez w24 maszynista kontynuował jazde!?

Offline Paweł

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 67
  • Siła reputacji: 9
  • Paweł pracownik torowy
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #22 dnia: 14 Marca 2017, 22:49:58 »
Błąd w odcinkach izolowanych nie jest przyczyną niewłaściwego ustawienia przebiegu. O które zwrotnice chodzi? Masz screen pulpitu lub zapis logów?

Offline IC_MajorWcislo

  • Weteran
  • Wiadomości: 40
  • Siła reputacji: 146
  • IC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezes
  • Samozwańczy Major
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #23 dnia: 15 Marca 2017, 11:57:16 »
Spędziłem dziesiątki godzin na tej scenerii i nie potwierdzam takiego problemu.
ArmA 3 Roleplay Community

Offline Aseru

  • Weteran
  • Wiadomości: 73
  • Siła reputacji: 95
  • Aseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezes
  • Byle do Piątku
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #24 dnia: 15 Marca 2017, 14:00:46 »
W takim razie najprawdopodobniej był to stety albo niestety błąd DR. Jeśli sytuacja się powtórzy proszę o informacje  ;)

Offline UAZownik

  • Konstruktor
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa VI
  • *
  • Wiadomości: 460
  • Siła reputacji: 276
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
    • www.nastawnicownia.pl
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #25 dnia: 15 Marca 2017, 16:37:52 »
Restartowałeś .scsa? Odświeżałeś stan izolacji?
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline guzik32

  • Weteran
  • Wiadomości: 44
  • Siła reputacji: 7
  • guzik32 pracownik torowy
  • "Nie ważne kim jesteś tylko jaki jesteś."
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #26 dnia: 02 Kwietnia 2017, 11:45:12 »
Plik SCS nie działa, izolacje są nieprawidłowe.

Potwierdzam, dzisiaj chciałem to potestować na us i identyczny problem miałem. Restarty i odświeżanie nic nie pomogło.

Offline MrKarakan

  • Weteran
  • Wiadomości: 27
  • Siła reputacji: 188
  • MrKarakan prezesMrKarakan prezesMrKarakan prezesMrKarakan prezesMrKarakan prezesMrKarakan prezesMrKarakan prezesMrKarakan prezesMrKarakan prezesMrKarakan prezesMrKarakan prezesMrKarakan prezes
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #27 dnia: 02 Kwietnia 2017, 19:01:12 »
W tym temacie są 2 pliki scs - ten drugi działa ;)

Offline Marcin_S

  • Zarząd
  • Global Moderator
  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 474
  • Siła reputacji: 372
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją. Albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #28 dnia: 19 Kwietnia 2017, 22:29:53 »
Akurat byłem przejazdem. Posterunek odstępowy Bucz. Semafory trójkomorowe.. z białą komorą?..
Autoryzacje: EU06, EU07(4E,303E,303Eb), ET41, ET42, ET22(201E,201El), SM42(6D, 6Dg), SP42, SM48/TEM2, ST44, ST44/M62Ko, ST48.

- PKP Cargo S.A. ZT Warszawa Odolany -

Offline Lokol

  • Developer
  • Weteran
  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 146
  • Siła reputacji: 38
  • Lokol toromistrzLokol toromistrzLokol toromistrzLokol toromistrzLokol toromistrzLokol toromistrzLokol toromistrz
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #29 dnia: 21 Kwietnia 2017, 17:10:58 »
Mógłbyś wytłumaczyć, dlaczego nie można umieszczać białej komory, gdy semafor może wskazywać jedynie S1 lub S2? I proszę, nie pisz "Spójrz do Ie-4", bo czytałem tę instrukcję i najwyraźniej czegoś nie zrozumiałem.
http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/7_sygnalizacja.html - nawet tutaj jest przykład takiego semafora.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 17:12:47 wysłana przez Lokol »