(https://img.ttsk.ngo/images/2021/09/04/Rajcza.png)
Rajcza jest realną scenerią na linii kolejowej 139 Katowice-Zwardoń. Jest jedną z większych stacji pomiędzy Żywcem a Zwardoniem. Posiada 3 tory główne, z czego 2 znajdują się przy dwukrawędziowym, wysokim peronie. Oprócz tego istnieje kilka torów bocznych, m.in do dwóch ramp i placów ładunkowych oraz magazynu. Dawniej od jednego z torów bocznych odgałęziała się bocznica w kierunku Zwardonia, jednak obecnie już nie istnieje. Ruchem na stacji steruje się z jednej nastawni dysponującej, która znajduje się w budynku stacyjnym i posiada urządzenia przekaźnikowe. W nastawni umieszczony jest manipulator, za pomocą którego zamykamy przejazd stacyjny od strony Milówki. W rzeczywistości przejazd ten obsługuje zwrotniczy stacjonujący w posterunku Skp, na polecenie dyżurnego. W obrębie scenerii znajduje się również przystanek osobowy
Rajcza Centrum. Na stacji zatrzymują się tylko pociągi osobowe, lecz na przystanku osobowym postój mają również pociągi pośpieszne oraz osobowe przyśpieszone.ZABRANIAM MODYFIKOWANIA SCENERII BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY
Prędkości drogowe:Szlak
Mil - 50km/h
Szlak
Sl - 50km/h
Sceneria dostępna jest dla użytkowników posiadających minimum L poziom dyżurnego ruchu
Autorzy:Kacperek754: Układ torowy, sygnalizacja, sieć trakcyjna oraz otoczenie
Trichlor: izolacje, pulpit SPK oraz poprawki sieci trakcyjnej
Uwagi dotyczące scenerii:
- Pulpit SPK został odwzorowany na podstawie realnego pulpitu, który posiada mnóstwo zależności, które zostały również ujęte w wirtualnym pulpicie. Przed uruchomieniem scenerii radzę zapoznać się dokładnie z pulpitem SPK.
- Na scenerii występuje trochę specyficzny układ torowy spowodowany maksymalnym wydłużeniem torów stacyjnych. Z tego powodu został zainstalowany niespotykany na tak małych sceneriach semafor wyjazdowy grupowy B. Radzę unikać przebiegów pociągowych z pod tego semafora.
- Najdłuższy tor stacyjny ma długość 360 metrów, jest to tor numer 1.
- Z uwagi na charakter stacji oraz krótkie tory stacyjne między semaforami nie ma wymaganej drogi hamowania. Z tego powodu podając wjazd do stacji na prosto bez podania wyjazdu na semaforze wjazdowym pojawi się sygnał S13 zamiast S5. Gdy przelot się pojawi na semaforze wjazdowym wyświetli się normalnie sygnał S2. Proszę nie traktować tego jako błąd.
Screeny:(https://img.ttsk.ngo/images/2020/03/12/1.md.png) (https://img.ttsk.ngo/image/krcOm)
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/03/12/2.md.png) (https://img.ttsk.ngo/image/kr4Z2)
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/03/12/3.md.png) (https://img.ttsk.ngo/image/kr73W)
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/03/12/4.md.png) (https://img.ttsk.ngo/image/kruzM)
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/03/12/5.md.png) (https://img.ttsk.ngo/image/krK5d)
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/03/12/6.md.png) (https://img.ttsk.ngo/image/kr9d9)
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/03/12/7.md.png) (https://img.ttsk.ngo/image/krDDy)
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/03/12/8.md.png) (https://img.ttsk.ngo/image/krnUQ)
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/03/12/10.md.png) (https://img.ttsk.ngo/image/krp4F)
(https://img.ttsk.ngo/images/2020/03/12/11.md.png) (https://img.ttsk.ngo/image/krrOf)
Sceneria wchodzi w skład oficjalnej paczki scenerii