Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Nigowo  (Przeczytany 3349 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Emoji

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 215
  • Siła reputacji: 6
  • Emoji pracownik torowy
  • Pomorskie! Enjoyer
Nigowo
« dnia: 03 Kwietnia 2019, 19:35:16 »
Stacja którą chce przedstawić to jest Nigowo!


O stacji
Spoiler: pokaż
Stacja, którą chce wam przedstawić jest Nigowo. To mała, fikcyjna, spalinowa Przelotówka Sterowana za pomocą urządzeń mechanicznych, scentralizowanych w dwóch nastawniach - Dysponującej Ng i Wykonawczej Ng1.


Postęp Prac:
Spoiler: pokaż

- Układ Torowy - 99%
- SHP - 80%
- Wskaźniki i sygnalizacja - 80%
- SCS - BRAK, SCENERIA STEROWANA MECHANICZNIE
- Trakcja - Brak
- Kilometraż - 0%


Szlaki:
Spoiler: pokaż

- Rm - nieezelektryfikowany, jednotorowy vmax 70km/h
- Op - Niezelektryfikowany, jednotorowy, vmax 70km/h

WOS:
Spoiler: pokaż

- Na Przejeździe (km nieznany) od szlaku Op Obowiązuje ograniczenie do 30km/h ze względu na osoby z personelu, stojące na bliskiej odległości.

Screeny:
Spoiler: pokaż



Nastawnia Dysponująca i widok na Wajchy Ng

Nastawnia Wykonawcza Ng1

Semafor Wjazdowy od strony Szlaku Rm

Tarcza Manewrowa Toru Bocznego

Widok z międzytorza Obok peronów.

Widok z Nastawni Ng1

Tarcza Ostrzegawcza semafora Wjazdowego szlaku Op

Posterunek Dróżnika Przejazdowego

Uwagi:
-Sceneria Nie zawiera żadnych fleksów (takie info, bo na reszcie moich scenerii było ich 10000000000)
-Sceneria Bardzo Łatwa W obsłudze (serio)

Offline Matijas12

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Siła reputacji: 252
  • Matijas12 prezesMatijas12 prezesMatijas12 prezesMatijas12 prezesMatijas12 prezesMatijas12 prezesMatijas12 prezesMatijas12 prezesMatijas12 prezesMatijas12 prezesMatijas12 prezesMatijas12 prezes
Odp: Nigowo
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Kwietnia 2019, 19:48:44 »
Ile razy można pisać,  nie nazywamy tarcz manewrowych np.Tm07 tylko Tm7, brakuje Ci dźwnigni  z semaforów wyjazdowych oraz dlaczego na screenie 1 i 2 blok przebiegowo utwierdzający dla semafora A piszę  "z toru SZLAK RM na tory 1,2 oraz semafora F "z toru SZLAK OP na tory 1,2 coś nie pykło.
« Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2019, 20:12:26 wysłana przez Matijas12 »

Offline UAZownik

  • Konstruktor
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa VI
  • *
  • Wiadomości: 460
  • Siła reputacji: 276
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
    • www.nastawnicownia.pl
Odp: Nigowo
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Kwietnia 2019, 19:59:25 »
To się nadaje tylko do śmietnika.

brakuje Ci wajch z semaforów wyjazdowych

Tyś sam jak taka wajcha. Wajcha to jest zwrotnica z niemieckiego.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline Emoji

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 215
  • Siła reputacji: 6
  • Emoji pracownik torowy
  • Pomorskie! Enjoyer
Odp: Nigowo
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Kwietnia 2019, 20:10:59 »
Ile razy można pisać,  nie nazywamy tarcz manewrowych np.Tm07 tylko Tm7, brakuje Ci wajch z semaforów wyjazdowych oraz dlaczego na screenie 1 i 2 blok przebiegowo utwierdzający dla semafora A piszę  "z toru SZLAK RM na tory 1,2 oraz semafora F "z toru SZLAK OP na tory 1,2 coś nie pykło.

Tarcze się poprawi, a co do wajch semaforów wyjazdowych robiłem wszystko ale nic. Nie wiem czemu tak się dzieje

To się nadaje tylko do śmietnika.

brakuje Ci wajch z semaforów wyjazdowych

Tyś sam jak taka wajcha. Wajcha to jest zwrotnica z niemieckiego.

Wymień mi kilka błędów które się tu znajdują to się poprawi.

Offline chinczyk

  • Weteran
  • Wiadomości: 240
  • Siła reputacji: 313
  • chinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezes
  • am Strand in Misdroy.
Odp: Nigowo
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Kwietnia 2019, 20:50:09 »
-Sceneria Bardzo Łatwa W obsłudze (serio)
Gdybyś tego nie napisał żyłbym w przekonaniu, że mijanka na urządzenia mechaniczne jest trudna.

Nic sie w tej Polsce nie zmieni, POPiS wiecznie żywy.
Od pięciu lat w symulatorze.

Offline emik

  • Konstruktor
  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 191
  • Siła reputacji: 90
  • emik prezesemik prezesemik prezesemik prezesemik prezesemik prezesemik prezesemik prezesemik prezesemik prezesemik prezesemik prezes
Odp: Nigowo
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Kwietnia 2019, 21:02:45 »
Cytat: Instrukcja Ie-4 (WTB-E10)
§ 7 pkt 3
Tarcze manewrowe należy ustawiać możliwie najbliżej punktu oddziaływania, np. złącza izolowanego, z tolerancją od -1 m do +30 m.
Jeżeli tarcza manewrowa (§ 18 ust. 2) stanowi ochronę boczną dla przebiegów pociągowych wówczas należy ją ustawiać w odległości min. 15 m od miejsca niebezpiecznego.

Offline deletet

  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 134
  • Siła reputacji: 228
  • deletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezes
  • To się zateguje i bedzie.
Odp: Nigowo
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Kwietnia 2019, 21:19:53 »
W imieniu kolektywu: daj że se siana
Ten od Bargowic

Offline trichlor

  • Moderator
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa XI
  • *
  • Wiadomości: 375
  • Siła reputacji: 671
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
Odp: Nigowo
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Kwietnia 2019, 22:04:54 »
no co Wy chcecie chłopiec sobie buduje i się bawi, widać że już opanował podział na okręgi bo się poprawnie w nastawniach "WAJCHY" generują

kiedyś nauczy się czytać instrukcje zrozumie znaczenie 7524267 fachowych słów i wtedy zbuduje coś rozsądnego ... do tego czasu musimy wykazać się cierpliwością

Chlorek
"znafaca" od SPK wg Matz32

Offline Zdebu

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 309
  • Siła reputacji: 156
  • Zdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezes
Odp: Nigowo
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Kwietnia 2019, 22:09:10 »
Cytuj
Na Przejeździe (km nieznany) od szlaku Op Obowiązuje ograniczenie do 30km/h ze względu na osoby z personelu, stojące na bliskiej odległości.

Ten powód ograniczenia też nie zbyt, jakby to ująć... realny.

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 937
  • Siła reputacji: 739
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Nigowo
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Kwietnia 2019, 22:13:41 »
Cytuj
Na Przejeździe (km nieznany) od szlaku Op Obowiązuje ograniczenie do 30km/h ze względu na osoby z personelu, stojące na bliskiej odległości.

Ten powód ograniczenia też nie zbyt, jakby to ująć... realny.

Przecież ostrzeżenia stałe to takie które wymagają zwolnienia długoterminowego. Po prostu tamci panowie będą kilka miesięcy stali w skrajni bez przerwy, więc jak najbardziej pasuje ostrzeżenie stałe.