No więc tak, od szlaku B
-740m lasek, stosuje się 5m
-brak tarczy ostrzegawczej
-zastosowanie po złej stronie słupów trakcyjnych, ustawia się je zewnętrznie od szlaku, nie wewnętrznie
-5m międzytorze
-jednakowe wysięgniki rurowe, bez znaczenia, czy na łuku, czy na torze prostym
W stacji
-Ustawienie wjazdowych za rozjazdami
-W17 w byle jakim miejscu (dla p.o Słomy Wieś)
-brak w8 poprzedzającej następujące prędkości: 70km/h (strona p.o) i 100km/h.
-międzytorze
-flex między rozjazdami w strone Słomy Głównej, nie za estetycznie to wygląda
-niepotrzebne W17, też postawione jako ozdoba
-bramka wchodząca w skrajnie na torze 4 patrząc od strony szlaku B
-kawałek hali wchodzący w skrajnie
-dwie bramki 30m wchodzące, a raczej przebijające okno hali na stacji Słoma Główna
-odchodzące tory w peronie na stacji Słoma Główna
Jednotor
-łuki pozwalają na jazdę co najwyżej z predkościa 30km/h
-brak nazwy szlaku
-kilometrowy lasek
Prowizoryczna bocznica
-bramki (?)
-międzytorze
-brak jakiejkolwiek wstawki między rozjazdami
No więc, daleka droga do jeżdżenia, chyba, że na pl2, to trzeba potworzyć izolacje, coby telepatycznie pociągów nie kierować i dorobić szlak z drugiej strony
Święta niedługo, w prezencie ode mnie lekturka
https://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Wydruk/Ie-4.pdfWidzimy się, mam nadzieję, niedługo, z lepszym dziełem, bo to, sam wiesz... Generalna przebudowa, to już lepiej zacząć od nowa