Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Starzyny  (Przeczytany 6935 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline sz045

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 98
  • sz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezes
Starzyny
« dnia: 28 Kwietnia 2017, 17:58:22 »
Cześć :)

      Wraz z LisiczkiemPL przedstawiam Wam posterunek odgałęźny Starzyny. Opis ze strony semaforek.kolej.org.pl:

Spoiler: pokaż
Cytuj
Starzyny to obecnie jeden z dwóch posterunków ruchu, leżących na linii Kozłów - Koniecpol. Dawniej na linii znajdowała się stacja w Szczekocinach, jednak została zamknięta, a następnie zlikwidowana fizycznie w 2011 roku - wówczas powstał także nowy posterunek odgałęźny Sprowa. W Starzynach kończy się jednotorowa łącznica ze stacji Psary, położonej na CMK. Posterunek do 2011 roku posiadał 5 rozjazdów, które umożliwiały jazdę w każdym kierunku z prędkością do 100 km/h. Na posterunku znajduje się jedna nastawnia "St", wyposażona w urządzenia przekaźnikowe typu E.

W 2011 roku nastąpiła przebudowa posterunku, polegająca na dobudowaniu dodatkowego rozjazdu (nr 6), pełniącego m.in. funkcję ochronną dla przebiegów do i z Psar. W ramach prac modernizacyjnych wymienione zostały również wszystkie pozostałe rozjazdy, a na semaforach pojawiły się białe komory, umożliwiające wyświetlanie sygnałów zastępczych. Nadal jednak układ torowy w kierunku prostym prowadzi do Koniecpola, mimo że odbywa się tam szczątkowy ruch pociągów (w 2012 roku - 1 para TLK).

Posterunek w Starzynach zasłynął wypadkiem, który zdarzył się 25 lutego 1994 roku. Wskutek niezatrzymania się przed semaforem wjazdowym od strony Koniecpola pociągu pospiesznego "Giewont" nastąpiło czołowe zderzenie z pociągiem ekspresowym "Sawa", zmierzającym na CMK. W wypadku zginął maszynista pociągu pospiesznego. Drugi tragiczny wypadek wydarzył się 3 marca 2012 roku, gdy w czołowym zderzeniu pociągów na szlaku Sprowa - Starzyny zginęło 16 osób a około 50 zostało rannych.

W lutym 2013 roku wykonano kompleksową przebudowę sieci trakcyjnej w obrębie posterunku.
 
 
     Posterunek w ciągu miesiąca przeszedł bardzo duże zmiany. Zostało dodane otoczenie oraz poprawione jest torowisko na szlaku SK i SP. Rozjazdy umożliwiają jazdę z szybkością 60 km/h. W rzeczywistości jest to 100km/h, ale uznaliśmy, że na razie tak będzie dobrze. Gdy zostaną wydane rozjazdy do 100km/h to pojawią się na scenerii, a pasy semaforów zostaną zmienione na zielone.

    Szlaki wokół posterunku:
  • SS - (Starzyny - Sprowa) - szlak z szybkością 160 km/h, brak ograniczeń stałych i doraźnych
  • SK - (Starzyny - Koniecpol) - szlak z szybkością 100km/h, brak ograniczeń stałych i doraźnych. Znajduje się na nim nieczynny przystanek osobowy Wola Kuczkowska oraz przejazd kategorii D
  • SP - (Starzyny - Psary) - szlak z szybkością 100km/h, brak ograniczeń stałych i doraźnych. Na szlaku jest przejazd/przejście zastawione na stałe stalową barierą.

Warunki dyżurowania na scenerii:
  • wyprawionych min. 100 pociągów, przejechane 50 km
  • brak ostrzeżeń na SWDR
Jeśli ktoś zostanie przyłapany na dyżurowaniu przy niespełnionych warunkach trafi na czarną listę. Jeżeli ktoś dalej będzie dyżurował, zostanie złożona skarga.
Czarna lista:
Spoiler: pokaż
Cytuj
Td 2000
ISDR Patryk
isedr22081 - dyżurowanie bez SWDR (post. nie wpisany), doprowadzenie do czołówki


Posterunek posiada tzw. "spawny awaryjne". Podczas dyżuru proszę mieć je wyłączone (na podg. pociągi nie rozpoczynają kursu).

ZABRANIA SIĘ EDYTOWANIA SCENERII

Uwaga!: aby umożliwić wjazd pociągowi na szlak SP, należy zaznaczyć na zielono semafor 15 na pasku na dole.

Aktualny numer na SWDR: e84d8726

Spokojnych dyżurów ;)


« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2017, 19:00:33 wysłana przez sz045 »
http://sz09013.flog.pl
,,Przestańcie pisać skargi na siebie wzajemnie. Więcej uśmiechu, empatii. Zyskujmy wirtualnych przyjaciół a wyjdzie to nam i Train Driver 2 na dobre." ~ Andy

Offline kam55

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Wiadomości: 296
  • Siła reputacji: 188
  • kam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezes
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Kwietnia 2017, 21:58:17 »
Mapa ląduje w dziale "Prace w trakcie", bo;
- złe wysięgniki na łukach.
- drzewa blb zbyt blisko toru,
- rozstrzelone odległości między słupami trakcji na prostym torze,
- nienaturalny spadek toru przed semaforem C
- droga ochronna semaforów ze szlaku SS prawie pół kilometra? Tak jest w rzeczywistości?

Po naprawie tych błędów temat wróci na swoje miejsce.

Offline Wiedenka

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Siła reputacji: 1549
  • Wiedenka prezesWiedenka prezesWiedenka prezesWiedenka prezesWiedenka prezesWiedenka prezesWiedenka prezesWiedenka prezesWiedenka prezesWiedenka prezesWiedenka prezesWiedenka prezes
  • Ekspert ds. SCS, majster ds. SPK
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Kwietnia 2017, 08:36:56 »
SCS też należałoby poprawić.
1. Trochę dziwna nazwa izolacji za wyjazdem na Psary.
2. Po uruchomieniu pulpitu zwrotnice powinny być w stanie zasadniczym, a tak trzeba pamiętać o ich przedstawieniu (po co?).
3. Symbol zakończenia jazdy pociągowej "kC" powinien być oznaczony jako "Ck" - nie współgra to z resztą.

To tyle ode mnie, ale p. odg. ciekawy.

Offline MaciejakS

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 353
  • Siła reputacji: 405
  • MaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezes
  • Tekst osobisty
    • MaciejakS
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Kwietnia 2017, 08:39:39 »
Oprócz "Bujawki" tzn krzywych torów które NALEŻY poprawić to semafory można ok. 100 metrów przybliżyć, bo to jednak trochę za daleko, mimo że droga ochronna ma swoje metry
Ps. dopóki nie wyjdzie 0.9.2 dalej będzie to stacja WiP, bo to niemożliwe jechać na 60siątkach
Priorytet kolejności instalacji wskaźników pod latarnią sygnałową jest następujący:
W21, W24, W20, W19, W26a lub W26b. ~ Ie117

Offline sz045

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 98
  • sz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezes
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Kwietnia 2017, 09:26:41 »
Postaram się poprawić te błędy. @MaciejakS: co to znaczy, że
to niemożliwe jechać na 60siątkach
Czytałeś dokładnie pierwszy post?
http://sz09013.flog.pl
,,Przestańcie pisać skargi na siebie wzajemnie. Więcej uśmiechu, empatii. Zyskujmy wirtualnych przyjaciół a wyjdzie to nam i Train Driver 2 na dobre." ~ Andy

Offline LisiczekPL

  • Weteran
  • Wiadomości: 221
  • Siła reputacji: 44
  • LisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchu
  • ET22
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Kwietnia 2017, 09:43:42 »
Oprócz "Bujawki" tzn krzywych torów które NALEŻY poprawić to semafory można ok. 100 metrów przybliżyć, bo to jednak trochę za daleko, mimo że droga ochronna ma swoje metry
Ps. dopóki nie wyjdzie 0.9.2 dalej będzie to stacja WiP, bo to niemożliwe jechać na 60siątkach

Możliwe, wczoraj przejechałeś bez jęku. Jeżeli moderatorzy nie zaakceptują tych zwrotek, a raczej kam55 o nich nie wspomniał to wtedy zostanie w WiP. Narazie naprawimy błędy wymienione przez kam'a. My chcemy te zwrotki jak najbardziej, tylko że symek jeszcze tego nie oferuje. Mam nadzieje że zwrotki na 100 wyjdą jak najszybciej. Pozdrawiam

Offline Zdebu

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 309
  • Siła reputacji: 155
  • Zdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezes
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Kwietnia 2017, 10:19:50 »
Zwrotki na 100 mozna mieć juz od paru tygodni, ale i tak sobie nie po dyżurujesz. Z tymi starzynami bym się wstrzymał do 0.9.2 jak już oficjalnie wejdą R1200.

Offline MaciejakS

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 353
  • Siła reputacji: 405
  • MaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezesMaciejakS prezes
  • Tekst osobisty
    • MaciejakS
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Kwietnia 2017, 10:46:12 »
Zwrotki na 100 mozna mieć juz od paru tygodni, ale i tak sobie nie po dyżurujesz. Z tymi starzynami bym się wstrzymał do 0.9.2 jak już oficjalnie wejdą R1200.
W jaki sposób? My nie developerzy, a wersja test. nie jest dostępna
Priorytet kolejności instalacji wskaźników pod latarnią sygnałową jest następujący:
W21, W24, W20, W19, W26a lub W26b. ~ Ie117

Offline KomandosKamil

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 75
  • Siła reputacji: 119
  • KomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezesKomandosKamil prezes
  • Przyszły Maszynista
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #8 dnia: 01 Maja 2017, 12:42:42 »
Myślę że mój pomysł zostanie uwzględniony aby zrobić LCS Szczekociny czyli mamy Straszyny i zrobić jeszcze Sprowe

Offline LisiczekPL

  • Weteran
  • Wiadomości: 221
  • Siła reputacji: 44
  • LisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchu
  • ET22
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #9 dnia: 01 Maja 2017, 12:51:18 »
Komandoos, rozmyślamy nad Psarami bardziej

Dodano: 01 Maja 2017, 23:02:25


@kam55

- złe wysięgniki na łukach.     +
- drzewa blb zbyt blisko toru,  +
- rozstrzelone odległości między słupami trakcji na prostym torze,  +
- nienaturalny spadek toru przed semaforem C  +
- droga ochronna semaforów ze szlaku SS prawie pół kilometra? Tak jest w rzeczywistości? TAK JEST W RZECZYWISTOŚCI
1. Trochę dziwna nazwa izolacji za wyjazdem na Psary. NORMALNA
2. Po uruchomieniu pulpitu zwrotnice powinny być w stanie zasadniczym, a tak trzeba pamiętać o ich przedstawieniu (po co?). TAK JEST ZROBIONE W EDYTORZE I TEGO NIE ZMIENIMY
3. Symbol zakończenia jazdy pociągowej "kC" powinien być oznaczony jako "Ck" - nie współgra to z resztą. +

Dziękuję.
« Ostatnia zmiana: 01 Maja 2017, 23:02:25 wysłana przez LisiczekPL »

Offline kam55

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Wiadomości: 296
  • Siła reputacji: 188
  • kam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezes
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #10 dnia: 02 Maja 2017, 00:06:47 »
To wrzuć chociaż zdjęcia tego co poprawiliście lub w załącznik plik w pierwszy post, bo "+" o niczym nie świadczy.
Cytuj
- droga ochronna semaforów ze szlaku SS prawie pół kilometra? Tak jest w rzeczywistości? TAK JEST W RZECZYWISTOŚCI
Radzę uważać z tym Capsem.

A i zapomniałem - kotwy. Drut znikał tak po prostu w powietrzu. To też trzeba poprawić jeśli nie jest.

Offline sz045

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 98
  • sz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezes
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #11 dnia: 02 Maja 2017, 13:22:27 »
Aktualizacja plików .sc i .scs w pierwszym poście.
http://sz09013.flog.pl
,,Przestańcie pisać skargi na siebie wzajemnie. Więcej uśmiechu, empatii. Zyskujmy wirtualnych przyjaciół a wyjdzie to nam i Train Driver 2 na dobre." ~ Andy

Offline kam55

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Wiadomości: 296
  • Siła reputacji: 188
  • kam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezes
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #12 dnia: 02 Maja 2017, 14:51:30 »
Cytuj
- złe wysięgniki na łukach.

Na jednym z łuków nadal są złe. W załączniku widać: słup na pierwszym planie jest prawidłowy, ale ten w oddali już nie.

Cytuj
- rozstrzelone odległości między słupami trakcji na prostym torze,

Nie zostało poprawione. Nadal odległości między słupami wynoszą ok 100m.
Co do kotwień (załacznik), lepiej kotwę przyczepić do słupu obok niż stawiać kolejny metr od niego.

Cytuj
- drzewa blb zbyt blisko toru, 

Blb stawiać minimum 250 metrów od toru.

Cytuj
2. Po uruchomieniu pulpitu zwrotnice powinny być w stanie zasadniczym, a tak trzeba pamiętać o ich przedstawieniu (po co?). TAK JEST ZROBIONE W EDYTORZE I TEGO NIE ZMIENIMY

To zmienić stan zasadniczy rozjazdu w notatniku.

Dodatkowo przedłużcie ten szlak z SBL, bo jest zdecydowanie za krótki dla dłuższych składów.

A w pobliżu nastawni niektóre części torów wpadają pod ziemię, trzeba obniżyć teren bo to nie wygląda ładnie.
http://td2.info.pl/wiki/index.php/SWDR_2:Dodawanie_stacji_i_numer%C3%B3w_scenerii#Zatwierdzanie_stacji a tu jest napisane co jest brane pod uwagę.



I takim furgonem w krzaki na piwo? A gałęzie nie zarysują?  :o

Offline ISEDR_GCA

  • Sponsor
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 401
  • Siła reputacji: 664
  • ISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezes
  • WARS S.A. Oddział Północ
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #13 dnia: 05 Maja 2017, 16:49:16 »
Nie jestem zbytnio obeznany jeśli chodzi o nachylenie torowiska, ale mam wrażenie, że na szlaku SP jest ono dziwnie zaczęte:

Mam normalnie wrażenie, że wózek idzie na tym połamać :P

Offline sz045

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 98
  • sz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezes
Odp: Starzyny
« Odpowiedź #14 dnia: 05 Maja 2017, 16:58:49 »
To znany błąd. Zmniejszyliśmy to, choć niestety raczej nie wyeliminowaliśmy.
http://sz09013.flog.pl
,,Przestańcie pisać skargi na siebie wzajemnie. Więcej uśmiechu, empatii. Zyskujmy wirtualnych przyjaciół a wyjdzie to nam i Train Driver 2 na dobre." ~ Andy