Uuuu.. no troszkę się tu zakurzyło, ale temat nie umarł. Powoli, ale coraz bardziej się rozkręca.
Chłopaki modelarze odwalają kawał dobrej roboty, dzięki temu sceneria zyskuje coraz więcej dedyków. Pracy zostało bardzo dużo, od odświeżenia sieci trakcyjnej po całe otoczenie skończywszy.
Sceneria troszkę się rozrosła od pierwotnych założeń i do gry dołączają st. Warszawa Jelonki, po. Warszawa Ursus Północny oraz st. Ożarów Mazowiecki. Długość scenerii po najdłuższej "trasie", czyli od szlaku łączącego st. W. Jelonki z st. W. Gdańska do szlaku pomiędzy st. Ożarów Maz, a st. Błonie, na wys. bocznicy szlakowej do Polmosu wynosi około 16-17km.
Co za tym idzie sceneria łącznie będzie zawierać fragmenty następujących numerów linii: D29: 003, 019, 020, 507, 509, 510 i 938.
Szlaki łączące scenerię prezentują się następująco [stacja lub posterunek obsługujący dany szlak]:
- szlak
WG (w kierunku Warszawy Gdańskiej - dwutorowy zelektryfikowany) [W. Jelonki]
- szlak
RH (w kierunku Radiowa - jednotorowy niezelektryfikowany) [W. Jelonki]
- szlak
WCz (w kierunku Warszawy Czyste - dwutorowy zelektryfikowany) [WOB]
- szlak
WAl (w kierunku Warszawy Al. Jerozolimskie - dwutorowy zelektryfikowany) [WOB]
- szlak
Jz (w kierunku Józefinowa - dwutorowy zelektryfikowany) [WOA]
- szlak
Wwł (w kierunku Warszawy Włochy - dwutorowy zelektryfikowany) [W. Gołąbki]
- szlak
Bł (w kierunku Błonie - dwutorowy zelektryfikowany) [Ożarów Maz.]
Sceneria jest już całkowicie przejezdna, sterowana za pomocą pulpitów SPK w liczbie pięciu sztuk.
Spis osób wspomagające mnie w tym projekcie oczywiście opublikuje po ukończeniu scenerii.
A tym czasem kilka screenów: