Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Witaszyczki  (Przeczytany 1117 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysiek_Polish_Driver

  • User
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 62
  • Krzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezes
  • Distance Travelled: 8174 km
  • Trains Routed: 202
Witaszyczki
« dnia: 12 Maja 2019, 16:54:23 »
Witam.

Przedstawiam Wam stację Witaszyczki. Witaszyczki to stacja wzorowana na realnej stacji Witaszyce, niewielkiej stacji pośredniej znajdującej się na linii 272 Kluczbork - Poznań Główny.
Ze stacji możemy wyjechać na szlaki dwutorowe Ja oraz Ow na których prędkości maksymalne wynoszą 120 km/h. Stacja składa się z 2 części - pasażerskiej, położonej po wschodniej stronie przejazdu kat. A oraz towarowej z 2 torami głównymi zasadniczymi i 2 głównymi dodatkowymi. Na stacji znajduje się także kilka torów bocznych, umożliwiających obsługę miejscowego placu ładunkowego oraz rampy. Ruch pociągów na stacji prowadzony jest przez nastawnię "Wi", która posiada urządzenia przekaźnikowe z sygnalizacją świetlną. Od strony szlaku Ow znajduje się posterunek SKP, obsługujący rogatki na przejeździe ale w tym przypadku ze względu na jedną osobę dyżurującą, przejazd ten jest również obsługiwany przez nastawnię "Wi".



Schemat Witaszyc: https://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php?title=Witaszyce



Na chwilę obecną układ torowy oraz elektryfikację uznałem za zakończoną (do momentu sprawdzenia scenerii). Po pomyślnym przejściu scenerii przez etap 1 będę myślał nad otoczeniem a do tego momentu wygląda to mniej więcej tak:









Offline Krzys292

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Siła reputacji: 40
  • Krzys292 starszy dyżurny ruchuKrzys292 starszy dyżurny ruchuKrzys292 starszy dyżurny ruchuKrzys292 starszy dyżurny ruchuKrzys292 starszy dyżurny ruchuKrzys292 starszy dyżurny ruchuKrzys292 starszy dyżurny ruchuKrzys292 starszy dyżurny ruchu
  • Kochaj ludzi tak, jak chcesz by oni Cię kochali.
  • Distance Travelled: 2349 km
  • Trains Routed: 444
Odp: Witaszyczki
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Maja 2019, 21:53:35 »
Wygląda to nawet ładnie, tylko międzytorze chyba 5 m i ten krótki wysięgnik na screenie 2 razi  8)
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
~Albert Einstein

Offline Krzysiek_Polish_Driver

  • User
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 62
  • Krzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezes
  • Distance Travelled: 8174 km
  • Trains Routed: 202
Odp: Witaszyczki
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Maja 2019, 22:18:15 »
Akurat co do międzytorza na szlakach to przez chwilę miało nawet 3,75 m ale to już się zmieniło na 4 m ;D. Z drugiej strony jeśli chodzi o międzytorze w stacji to ma 4,75 m - dopuszczalna odległość aby wstawić semafory i w 2 przypadkach 4,9 m - dopuszczalna odległość aby wstawić słupy sieci trakcyjnej, a co do wysięgnika to w rzeczywistości taki krótki też się tam znajduje więc nie kombinowałem i dałem taki, żeby wyglądało autentycznie :). Swoją drogą sceneria przeszła pomyślnie etap 1 i niedługo powinny się pojawić screeny z otoczenia ale kiedy dokładnie to sam pojęcia nie mam, zobaczymy jak czas pozwoli :D.

Offline Krzysiek_Polish_Driver

  • User
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 62
  • Krzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezes
  • Distance Travelled: 8174 km
  • Trains Routed: 202
Odp: Witaszyczki
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Maja 2019, 23:15:30 »
No witam.

Dużo mówić nie będę bo w sumie obrazki najwięcej treści przekazują ale prace cały czas idą do przodu. Na chwile obecną pierwszy kilometr otoczenia od szlaku Ow jest w dużej mierze zrobiony, jedyne co pozostało do dodania w tej części to budynki oraz trochę "życia". Zdaję sobie sprawę, że pewne rzeczy będzie trzeba poprawić ale ogólny zarys raczej dużo się nie zmieni. Z góry uprzedzając pytania czemu jest tak pusto albo czemu jest tyle wolnego pola to niestety ale ta okolica faktycznie tak wygląda a ze względu na możliwości TD-ka jedyne co by mogło na ten moment to zapełnić to kukurydza z którą też nie chcę przesadzać ale koniec gadania, pora na screeny ;).








Offline Krzysiek_Polish_Driver

  • User
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 62
  • Krzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezesKrzysiek_Polish_Driver prezes
  • Distance Travelled: 8174 km
  • Trains Routed: 202
Odp: Witaszyczki
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Czerwca 2019, 00:55:15 »
Witam ponownie.

W końcu nadszedł czas aby trochę zaktualizować temat. Z mojego punktu widzenia prace nad jedną z najbardziej żmudnych rzeczy czyli otoczeniem pod względem roślinności są praktycznie na wykończeniu, jedyne co zostało do dodania to trawa z jednej strony wzdłuż szlaku "Ja" i drzewa wraz z krzakami znajdujące się w pobliżu budynków. Do zrobienia zostały jeszcze rozszerzenie infrastruktury drogowej o znaki drogowe, a w obrębie stacji dodatkowo zrobienie chodników. Jeśli chodzi o zabudowania to gospodarstwa domowe, wszystkie inne budynki oraz fabryki aktualnie są na pierwszym planie. W teorii zrobienie tego powinno zająć parę dni ale znając życie chęć dobrego odwzorowania otoczenia sprawi, że czas wykonania będzie można liczyć w tygodniach :P

Dobrze, w takim razie czas na esencję całej tej wypowiedzi czyli co się wizualnie zmieniło:


Otoczenie w okolicy tarcz ostrzegawczych na szlaku "Ow"



Tarcze ostrzegawcze na szlaku "Ja", a w oddali semafory wjazdowe do Witaszyczek


Powtórka z rozrywki czyli semafory wjazdowe z pierwszego posta na szlaku "Ow" tylko teraz z otoczeniem


Widok z nastawni "Wi" na znajdujące się w oddali dworzec i perony


Widok z peronu 2 na znajdujące się w oddali semafory wyjazdowe na szlak "Ja"


I na koniec widok z dachu dworca na już nieczynną Cukrownię i rafinerię "Witaszyczki"