Można wiedzieć co jeszcze jest do wykonania na tej scenerii?Obecnie sceneria jest na drugim etapie sprawdzania, do wykonania pozostało mi jeszcze otoczenie na szlakach.
Wschodna nie jest przypadkiem wzorowana na realnej stacji Wschowa?Zgadza się, lecz tylko układ torowy jest podobny do rzeczywistego, reszta jest fikcyjna.
Railcontact znajdowałby się tam, gdyby przed rozjazdem 24 w kierunku szlaku Mt stał semafor. Obecnie sytuacja jest podobna jak w Witaszyczkach. Przebiegi kończą się za peronem na torach 3 i 5, tam też znajdują się railcontacty.
Moim zdaniem tor 7 powinien zostać zelektryfikowany ponieważ prowadzenie ruchu bez tego toru jest dość uciążliwe.Tor 7 zelektryfikuję. Przez najbliższy tydzień/dwa będę jeszcze przyjmował jeszcze inne pomysły na usprawnienie ruchu na stacji.
Moim zdaniem (i to w moim przemyśleniu jest najważniejsze) lvl minimalny powinien zatrzymać się na 10.Przez najbliższy czas będę kontrolował ruch na stacji. Jeśli dyżurni nie będą radzić sobie z prowadzeniem ruchu na stacji podwyższę wymagany poziom lub do uruchomienia scenerii wymagana będzie autoryzacja.
Wydłużenie peronu przy torze numer 3, przesunięcie rozjazdu, jakiekolwiek po prostu przedłużenie peronu.Decyzję o wydłużeniu toru 3b podejmę przed rozpoczęciem elektryfikacji toru 7. Wydłużenie tego toru wymagać będzie sprawdzenia zmian w etapie 1 i 2.
Powiązana bezpośrednio z 3. punktem - wydłużenie przynajmniej jednej krawędzi dla kończących pociągów MPE/EIE lub usunąć możliwość kończenia przez takie pociągi biegu.Obecnie można wyłączyć możliwość kończenia biegu przez pociągi pasażerskie bez podziału na kategorie, czego nie zrobię. Żaden z peronów nie zostanie wydłużony do 300m, lecz można spodziewać się przedłużenia peronów o 20-50m.
Przypominam tylko, że Witaszyczki nie są sterowane przez urządzenia mechaniczne scentralizowane, więc railcontacty nic tam nie robią.Pisząc o podobnej sytuacji miałem na myśli przebiegi ze szlaku Ow na tory stacyjne. Tak samo jak we Wschodnej nie kończą się one na torze, przy którym stoi peron, tylko za rozjazdami.