Train Driver 2

Dział ogólny => Scenerie => Wasza Twórczość => Porzucone / Nieaktualne => Wątek zaczęty przez: greg86 w 21 Grudnia 2015, 13:36:58

Tytuł: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 21 Grudnia 2015, 13:36:58
Specyfikacja:
Prędkość w obrębie stacji - 50 km/h

Prędkości szlakowe:
Kierunek Szczejkowice, Rybnik (LK148) - 50km/h
Kierunek Suszec Rudziczka, Pszczyna (LK148) oraz Orzesze (LK159) - 60km/h
Bocznica ERG - 40km/h
Łącznica 874 Kleszczów-Ciepłownia - 40km/h
Szlak Żory-Warszowice(-Pawłowice) - 50km/h
Szlak Suszec Rudziczka-Suszec Kopalnia - 40km/h

Spawny:
Semafory P15, P13, O w kierunku Warszowic i Suszca oraz D15, D13 i D11 w kierunku Orzesza i Rybnika - trakcja elektryczna, 800m
Semafory N w Kierunku Warszowic i Suszca oraz E w kierunku Orzesza i Rybnika - trakcja elektryczna, 360m (pociągi pasażerskie)
Tm4 dla wszystkich kierunków - EZT, 580m
Tm10 dla wszystkich kierunków - trakcja spalinowa, 85m (lokomotywy luzem)

Prowadzenie ruchu w obrębie stacji:
Wjazdy z torów szlakowych lewych do stacji Żory odbywają się zawsze z zatrzymaniem w obrębie stacji.
Brak przelotów przez tory postojowe nr 13 i 15 z obu stron oraz tor 11 od strony Kleszczowa i Ciepłowni.

Szczegółowe wytyczne dot. prowadzenia prac manewrowych w obrębie stacji zamieszczone zostały na pulpicie SCS w opisach rejonów nastawczych (Bocznica ERG, bocznica FAMUR, bocznica w rozwidleniu szlaków 148 i 159 oraz tory stacyjne 2, 2a, 4, 6, 6b)

Wykaz Ostrzeżeń Stałych:
LK159 - Zły stan techniczny mostu - 20km/h po torze nr 2 od km 14,170 do 14,230
LK159 - Zły stan toru - 30km/h po torze nr 1 od km 15,100 do końca scenerii (km 17,900)
LK148 - Zły stan toru - 30km/h od km 15,200 do 17,600
             Nierówność pionowa na czynnych szkodach górniczych - 30km/h od km 17,600 do 18,350
             Nierówność pionowa na czynnych szkodach górniczych - 30km/h od km 18,350 do 19,000
             Zły stan toru - 30km/h od km 19,000 do 21,600
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 05 Stycznia 2016, 10:54:43
Released

Jak zawsze proszę o wszelkie uwagi dot. wyłapanych błędów.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: sgate w 05 Stycznia 2016, 13:52:50
Przetestowałem trochę i podam o co mi wyszło z błędów:

Brak informacji zwrotnej o stanie CIISpC
Brak informacji zwrotnej o stanie Zo_Tm3
Brak informacji zwrotnej o stanie Zo_ISpG

No i w załączniku screen pulpitu co jest na czerwono.


Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: mikson w 05 Stycznia 2016, 17:53:26
Trochę ode mnie:

- Zwrotnica 19 działa na odwrót (+ to -, a - to +)
- Tm1, Tm2 i Tm3 nie istnieją :o
 ;)
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 06 Stycznia 2016, 10:32:02
Update:

Poprawki zgłoszonych błędów, wstawione wskaźniki We.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: uetam w 06 Stycznia 2016, 11:23:06
W Rudziczce odsuń trochę od siebie tory bo nie widać przejścia rozjazdowego w położeniu plus.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: danio w 06 Stycznia 2016, 11:30:41
Na wyjeździe z Żor na Pszczynę to 30 jest, albo nawet 20 na tym łuku :)
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 06 Stycznia 2016, 15:09:06
Update:

Klika poprawek kosmetycznych w pulpicie, poprawki odcinka izolowanego w Kleszczowie, wstawiona zwrotnica ręczna nr 17 w ciągu toru nr 1, wstawione wskaźniki W5, poprawki w podwieszeniu sieci trakcyjnej.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: sgate w 07 Stycznia 2016, 00:10:27
Jeszcze jedna mała rzecz :)
Zmieniając zwrotnicę 15ab lub cd zmienia się od razu zwrotnica nr. 12.
Może to szczegól ale mi się by przydała ta krótka odnoga do trzymania np stonki do manewrów;)
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 11 Stycznia 2016, 09:59:16
Update

Poprawki semaforów A w Ciepłowni i B w Kleszczowie na pulpicie SCS.
Poprawki kosmetyczne, wstawiona zabudowa na bocznicy FADOM.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 19 Stycznia 2016, 13:42:06
Update:

Poprawki związane z wypiętrzeniem terenu na wyjeździe do Kleszczowa, poprawki kosmetyczne
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 07 Lutego 2016, 12:49:06
Update:

Dostosowanie do najnowszej wersji, poprawka pulpitu SCS mająca na celu odpowiednie zorientowanie rozjazdów krzyżowych, urozmaicenie otoczenia o wiadukty drogowe (w końcu nasyp już tam po coś był), przebudowa głowic rozjazdowych.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Glinek w 07 Lutego 2016, 23:24:30
Witam,

rozjazd 27 ma odwrotne położenia względem scs.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 08 Lutego 2016, 06:39:25
Poprawione.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: mikson w 10 Lutego 2016, 18:02:12
Coś się rogatki połamały w nowej wersji. :D
Zawsze są plusy, można sobie przypomnieć treść rozkazu O. :P
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 10 Lutego 2016, 18:12:43
Rogatki się połamały, samochód się zapadł... :D no to do pracy.

Dodano: 10 Lutego 2016, 18:28:46


Updated
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 16 Lutego 2016, 09:50:54
Update:

Zmiany prędkości szlakowych wg danych PKP PLK. Proszę zapoznać się z nowymi parametrami linii. Usunąłem też wskaźniki W27 z wjazdów. Wjeżdżając na scenerię z innych stacji niż prawdziwe obowiązują prędkości szlakowe stacji, którą opuszczamy.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Glinek w 20 Lutego 2016, 21:40:26
Witam,

wyjazd na Warszowice jest wskaźnik 10, a zaraz po nim 5.

Druga sprawa, przy ustawienie przebiegu przez semafor C i B, scs igoruje sygnal na tych semaforach. Czyli po mimo S1 na tych semafory od K do P15 pokazują następny droga wolna.

Dziękuję
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 21 Lutego 2016, 07:34:48
Zbędny wskaźnik zaraz się usunie. Ale sprecyzuj o które semafory C i B chodzi? Są 4 takie pary.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Glinek w 21 Lutego 2016, 08:16:32
Przepraszam źle sformułowałem wypowiedź. Oczywiście chodzi o wyjazd w kierunku Warszowic.

Semafory S,R,C,B w kierunku do i z Warszowic sygnały podane na nich są ignorowane przez semafory od K do P15 oraz G i H.
Podobna sytuacja jest na łącznicy, czyli ignorowane są sygnały na semaforach A i B

Semafory S,R oraz H, G, A,B w kierunku Szczejkowic wydaje mi się, że powinny mieć zieloną belkę, gdyż istnieją przebiegi przez rozjazdy krzyżowe. W takiej sytuacji podczas jazdy na wprost maksymalna prędkość to 100 km/h.

SCS pozwala ułożyć przebieg od semafora R "na przelot" do Szczejkowic. W związku z tym brakuje na semaforze R komory zielonej, a tarcza ToR powinna być dwukomorowa.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 21 Lutego 2016, 09:19:41
Odsyłam zatem do pierwszego postu. Z torów lewych nie podaje się przelotów w Żorach. Wymagane jest zatrzymanie składu w obrębie stacji. Zielona belka jest zbędna (Vmax szlakowa jest mniejsza niż 100). Sygnał Wolna droga na semaforach wyjazdowych z Żor w kierunku Warszowic podaje sygnały zezwalające z możliwością kontynuowania z największą dozwoloną prędkością są prawidłowe, ponieważ Ciepłownia jest niezależnym posterunkiem posiadającym własne To. Na łącznicy także są To więc jest sytuacja analogiczna. Jedynie na linii 140 od Żor do Kleszczowa brakuje drogi hamowania, więc semafory wyjazdowe w Żorach oraz wjazdowy w Kleszczowie od Suszca może podawać sygnały S4, S5, S12 i S13.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Glinek w 21 Lutego 2016, 09:40:33
Ok, dzięki za info. Czy semafory są realnym odzwierciedleniem sytuacji w Żorach?
Tak pytam, bo kilku sytuacjach, w których szlakowa była <=100 i tak był podawany sygnał np. S6
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 21 Lutego 2016, 11:40:26
Na chwilę obecną i semafory, i prędkości rzędu 50-60.

Update
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Ra w 21 Lutego 2016, 17:56:59
Prędkości podawane przez semafory nie uwzględniają prędkości drogowej. Ale są też wyjątki, np. na PMPPW prędkość maksymalna była 40km/h i nawet na bok zwrotnicy jechało się na S2.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: kam55 w 01 Marca 2016, 18:51:40
Greg pora łatać dziury  :D

Podczas ładowania scenerii wyskoczyło ,że fikaja 3 tory "100m" - z fotek jednak wynika ze nie są to aż tak długie tory, ale tu już nie znam się.
Udało mi się znaleźć wszystkie 3, (w załączniku2 są dwa na raz ukazane - boczny i przed zwrotką)
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 01 Marca 2016, 20:07:38
Załatane. :) Można zasysać. O ile mnie pamięć nie myli to były to głównie odcinki Auto. Jak mi ktoś odpisze na temat prędkości w edytorze to tym też docelowo się zajmę.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: mikson w 02 Marca 2016, 19:59:24
W najnowszej wersji Żor są jakieś niewidzialne ściany powodujące rozbijanie się pociągów. Jedna z nich jest zaraz za wjazdowym po torze prawym ze szlaku Sz, a druga w okolicach p.o. jadąc prawym torem w stronę szlaku Wa. Podejrzewam, że mogą tam być jakieś minimalnie niepodłączone tory powodujące wykolejenia pociągów. Oczywiście w/w tory nie nadają się do prowadzenia ruchu, więc stacja tymczasowo ma 4 szlaki jednotorowe. :D
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 03 Marca 2016, 06:43:52
Dostarczcie jakieś screeny z miejscami zdarzeń, bo nie umiem tego namierzyć tradycyjnymi metodami.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Dariuszek w 03 Marca 2016, 10:15:57
Z tego co ja zauważyłem
Na pierwszym screenie mniej wiecej na tym odcinku na lewym torze się wykolejają. A na drugim to widać, nie trzeba pisać nawet, a jest to wyjazd za Baranowicami
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: sgate w 03 Marca 2016, 10:18:59
Mi się wydaje że to jest problem z tym AUTO TRACK . U mnie też mam z tym problem.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: MarcinW w 03 Marca 2016, 11:09:48
Faktycznie, jak nie wybierzecie u na tym pasku u góry torów, to autottrack nie łączy. W następnej wersji powinno być ok.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 03 Marca 2016, 18:49:19
Update:

Poprawki w scenerii i SCS, pobrać oba pliki.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 17 Marca 2016, 10:35:20
Szybka poprawka odwróconego rozjazdu nr 11.

Dodano: 17 Marca 2016, 10:33:41


Update

Sceneria pod SWDR, aktualizacja wg WOS ZAPOZNAĆ SIĘ Z PIERWSZYM POSTEM.

Ponieważ wprowadzono poprawnie nazwę stacji do SWDR, poprzednie wersje scenerii nie będą więcej działać przy tworzeniu rozkładu jazdy.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: kam55 w 17 Marca 2016, 23:13:07
Wyjazd na Wa po właściwym. Ograniczenie 30km/h powinno być tylko do Baranowic wpisane w tor. gdyby zaszła konieczność wpuszczenia składu po niewłaściwym wywrotka gwarantowana (z nawet 50/60 będzie ciężko wyhamować).
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 18 Marca 2016, 17:55:42
Mały update:

Wyprostowałem przejścia rozjazdowe w głowicy od strony Sz i Or.

@Tomaszek_Lodz: w ograniczeniach na SR wszystko jest w porządku.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: zolwik w 18 Marca 2016, 23:16:02
dałeś dwa razy plik stc
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 19 Marca 2016, 07:25:41
Poprawione.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Glinek w 19 Marca 2016, 10:39:58
Czy tylko u mnie sieć trakcyjna ze słupa schodzi do środka toru? Np rozjazd nr 19, 18 i kilka innych.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 19 Marca 2016, 11:09:41
Nie, wersja 0.8.2.n zjadła kotwy (na wszystkich sceneriach), nowa ma problem załatwić.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: zolwik w 20 Marca 2016, 22:34:07
taka uwaga delikatna,
czy semafory wjazdowe są dobrze ustawione? bo jak tak patrze do wskaźniki w5 są zaraz przy wjazdowych a powinno tam być 100m
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 21 Marca 2016, 07:33:43
Możliwe że W5 za daleko wyciągnąłem. Semafory są na swoich miejscach.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: zolwik w 21 Marca 2016, 09:23:13
Jeżeli w5 dasz bliżej rozjazdów to już całkiem zmniejszy sie pole manewrów
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: bartek w 21 Marca 2016, 10:17:56
A od czego są rozkazy S?
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 21 Marca 2016, 10:53:43
Jeżeli w5 dasz bliżej rozjazdów to już całkiem zmniejszy sie pole manewrów

I właśnie dlatego ustawiłem je tak a nie inaczej. Semafory ustawiałem wg zdjęć lotniczych map google i geoportalu. Wyjątkiem był semafor A od Orzesza, gdzie szlak właściwie już zarósł, i widać jedynie zarys dawnego szlaku kolejowego.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Slayer66 w 21 Marca 2016, 11:51:00
A od czego są rozkazy S?
Jakby byl gotowy juz SRP :p
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 21 Marca 2016, 12:06:08
Jak nie ma to zawsze można napisać ręcznie.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Slayer66 w 21 Marca 2016, 12:07:20
Jak nie ma to zawsze można napisać ręcznie.
Nie kazdemu sie chce i nie kazdy ma na to czas jak jest sieczka na stacji
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 21 Marca 2016, 12:13:17
Manewry zawsze mogą poczekać, aż sieczka się skończy ;) A tak na poważnie to jak w końcu, cofać te W5 czy nie? Ankieta otwarta na 3 dni.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: zolwik w 21 Marca 2016, 14:56:38
sprawdziłem teraz na geoportalu te odlegóści, i od ostatniego rozjazdu do semafora wjazdowego ( po torze lewym szlak Sz) jest 188m. w TD2 wchodzi mi tam ledwo 9 eaosów, czyli 126m, brakuje 52m
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 21 Marca 2016, 21:53:10
Masz słuszność :) Faktycznie "zjadłem" kilka metrów toru :) Stosowna poprawka już leci.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: zolwik w 26 Marca 2016, 08:35:49
wczoraj zauważyłem jeszcze, że na szlaku Sz zniknęły wskaźniki w27
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 26 Marca 2016, 09:26:09
A no zniknęły bo nie zmieniają prędkości szlakowej ;)
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: zolwik w 26 Marca 2016, 09:37:12
ale informacyjnie się przydaje, więc dobrze by było jak by wróciły:)
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Lutek w 26 Marca 2016, 09:38:54
Cytuj
Kierunek Suszec Rudziczka, Pszczyna (LK148) oraz Orzesze (LK159) - 60km/h

A z Kleszczowa do Żor jaka jest drogowa? 60 km/h?
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 26 Marca 2016, 13:36:31
Wg postawionego tam wskaźnika jest 50.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Lutek w 26 Marca 2016, 14:32:49
Czyli Żory- Kleszczów- 50 km/h i Żory- Ciepłownia również 50 km/h?
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 26 Marca 2016, 19:07:18
Tak. Z ograniczeniem do 20 po dwójce na mostku za przejazdem i 30 po jedynce na szlaku do Warszowic na razie nadal z początkiem za głowicą rozjazdową Ciepłowni.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Slayer66 w 02 Kwietnia 2016, 22:08:50
Takie cudo w Żorach w stronę szlaku Sz :D
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: bartek w 02 Kwietnia 2016, 22:32:51
Co w tym takiego? Nie mogą być 3xS2 +W24?
Edit: Nie zauważyłem że środkowy ma dłuższą głowicę niż jest szkieł.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Slayer66 w 02 Kwietnia 2016, 22:33:37
Co w tym takiego? Nie mogą być 3xS2 +W24?
Patrz na S2 środkowego :D Coś tu nie pasuje co nie? :P
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 02 Kwietnia 2016, 22:34:21
Zrobione jak na gruncie ;P
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: bartek w 02 Kwietnia 2016, 22:35:01
Jest pusta komora?
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Slayer66 w 02 Kwietnia 2016, 22:36:00
Jest pusta komora?
Powinien podać na pierwszą komorę a nie na druga :P

Popraw ten S2 :D I jakby sie dało to It peronowe podzielić na kawałki by dokładnie widzieć jak dużo toru zajmuje? :D
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: mikson w 03 Kwietnia 2016, 00:49:36
A co za różnica która komora świeci? Liczy się sygnał, "ogólny obraz". ;)
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Slayer66 w 03 Kwietnia 2016, 00:51:14
A co za różnica która komora świeci? Liczy się sygnał, "ogólny obraz". ;)
To bede podawal S2 z komory na Sz/Ms2 :p
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: kam55 w 03 Kwietnia 2016, 01:06:40
Ciekawe ,że dopiero teraz wyłapano to.

Swoją drogą, macie szczęście ,że zgiąłem rzeczywistość u siebie, bo byście widzieli takie cuś:
http://images47.fotosik.pl/147/b1b1d6f3414e85eb.jpg  ;D
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: mikson w 03 Kwietnia 2016, 01:08:56
A co za różnica która komora świeci? Liczy się sygnał, "ogólny obraz". ;)
To bede podawal S2 z komory na Sz/Ms2 :p
"S2 - Jedno zielone światło ciągłe na semaforze" - intrukcja Ie1. Jakaś wzmianka o komorach? ;)
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Retrato1989 w 03 Kwietnia 2016, 01:12:12
Miksonowi chodziło o to, że nie układ, a kolor komór sie liczy. Niektóre semafory, szczególnie na starszych lub rzadko używanych liniach mają nietypowe układy komór, na przykład szesciokomorowce z dwoma zielonymi komorami (dolna zamiast pasa)
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: mikson w 03 Kwietnia 2016, 01:24:38
@Retrato, faktycznie, pierwsze zdanie przypadkiem napisałem trochę niejasno, ale tak, o to mi chodziło. :D
Podsumowując, z punktu widzenia przepisów, nie ma tu żadnego błędu. ;)
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 03 Kwietnia 2016, 07:53:41
Jest pusta komora?
Powinien podać na pierwszą komorę a nie na druga :P

Popraw ten S2 :D I jakby sie dało to It peronowe podzielić na kawałki by dokładnie widzieć jak dużo toru zajmuje? :D

Ten S2 taki ma być. Górna komora została zaspawana. Co do It, na pulpitach raczej takie rzeczy nie występują, a wystarczy że jeden wagon wyjdzie poza izolację i znów będziesz miał cały tor zajęty.

Ciekawe ,że dopiero teraz wyłapano to.

Swoją drogą, macie szczęście ,że zgiąłem rzeczywistość u siebie, bo byście widzieli takie cuś:
http://images47.fotosik.pl/147/b1b1d6f3414e85eb.jpg  ;D

Takie coś to stara sygnalizacja kolejowa obowiązująca przejściowo (do przebudowy). Sygnał widoczny pozwala przejechać z prędkością do 40km/h potem z najwyższą możliwą.

A co za różnica która komora świeci? Liczy się sygnał, "ogólny obraz". ;)
To bede podawal S2 z komory na Sz/Ms2 :p

Podawanie S2 z dolnej komory to już nie do końca dobry pomysł. Poniżej powinno być jeszcze miejsce na żółtą lampę do ograniczania prędkości.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Lutek w 03 Kwietnia 2016, 10:29:14
Takie cudo w Żorach w stronę szlaku Sz :D

I co w tym jest dziwnego? Obraz jest zgodny z instrukcją Ie-1.

Cytuj
Takie coś to stara sygnalizacja kolejowa obowiązująca przejściowo (do przebudowy). Sygnał widoczny pozwala przejechać z prędkością do 40km/h potem z najwyższą możliwą.

Nie ma czegoś takiego jak sygnalizacja przejściowa. Są to sygnały, które obowiązuję do odwołania, a nie do czasu jakiejś przebudowy o której piszesz.

Cytuj
Podawanie S2 z dolnej komory to już nie do końca dobry pomysł. Poniżej powinno być jeszcze miejsce na żółtą lampę do ograniczania prędkości.

Rozumiem, że gdyby S2 pojawił się w środku semafora to wtedy należy to traktować jako... sygnał wątpliwy?  ;)
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 03 Kwietnia 2016, 10:43:44
Sam S2 pewnie nie, ale już na przykład S10 z komorą żółtą nad zieloną byłby... dziwny.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Lutek w 03 Kwietnia 2016, 11:11:21
Sam S2 pewnie nie, ale już na przykład S10 z komorą żółtą nad zieloną byłby... dziwny.

Akurat taki sygnał istnieje jako stosowany do odwołania, chociażby na SBL.

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12249567_1047176135346134_2279082242301776796_n.jpg?oh=22d8a5bc4ba3671ab56a4c407121e8b0&oe=57745BA3
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 03 Kwietnia 2016, 11:21:06
Ale na nowych semaforach nie wystąpi. Ale dość tego offtopa :D
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Lutek w 03 Kwietnia 2016, 11:26:02
Ale na nowych semaforach może występować różny układ komór, niekoniecznie taki, gdzie komora od żarówki pomarańczowej będzie umieszczona najwyżej itp. Więc układ jaki jest na przedstawionym skrinie jest dobry. Ja bym nic nie zmieniał.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 03 Kwietnia 2016, 12:55:42
My tu gadu-gadu o semaforach i nietypowych układach komór, a mi urodziły się nowe dane, na podstawie których wrzucam aktualizację. Tor boczny nr 7 otrzymał trakcję elektryczną. Tor 7a pozostaje niezelektryfikowany.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Slayer66 w 03 Kwietnia 2016, 13:11:30
Te W5 przesunąłeś?
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 03 Kwietnia 2016, 17:17:52
Przesunąłem semy, już jakiś czas temu.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 20 Kwietnia 2016, 20:11:09
Update

Poprawki w izolacjach (wyłapane martwe punkty)
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 05 Listopada 2016, 12:59:48
Mały update eliminujący długie oczekiwanie na połączenie z kierunku Orzesza.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: pt4765 w 28 Grudnia 2016, 22:00:17
Jechalem dzis przez Żory i na wyjezdzie OR pomiedzy dwoma slupami trakcyjnymi brakowalo trakcji. Takie info jesli ktos sie bawi w szczegoly to moze poprawic.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 29 Grudnia 2016, 09:11:20
Do czasu ustabilizowania wersji 084 jedynie zbieram informacje. Gdy ta się ustabilizuje (w tym wróci wyrównanie słupów trakcyjnych na szlakach dwutorowych) poprawię zaobserwowane błędy.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: jas777_PL w 17 Stycznia 2017, 19:58:34
Witam czemu mam tylko jedną cżęść stacji na SCSie :/
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: Glinek w 17 Stycznia 2017, 20:06:36
Przełączyłeś na dole ekrany?  Stacja jest podzielona na dwie części.
Tytuł: Re: Żory/podg Kleszczów/podg Ciepłownia LK148/159/874
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 06 Lutego 2017, 15:11:01
Ostatnie update przed 0.8.4. Poprawiony powtarzacz SpE, wprowadzono zamknięcie toru szlakowego od Żor do Ciepłowni, w związku z remontem.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 04 Marca 2017, 13:44:02
W związku z premierą wersji 0.9.0 (właściwie już 0.9.1) ruszają prace nad rozbudową scenerii w kierunku Suszca. Pojawią się posterunki Suszec, Suszec Rudziczka wraz z p.o. oraz KWK Krupiński (Suszec Kopalnia). Równolegle przebudowie ulegnie sieć trakcyjna w rejonie stacji Żory (zmiana podwójnych na pojedyncze druty poza torami głównymi, zmiana bramownic), w miarę możliwości poprawa otoczenia.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: danio w 04 Marca 2017, 13:48:33
A jest jakaś szansa na dostosowanie tego co jest do 0.9.0 i udostępnienie z miarę normalnymi wymaganiami?
Jedna z moich ulubionych scenerii, dlatego pytam.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 04 Marca 2017, 20:04:03
W pierwszym wątku dostępna jest spakowana dotychczasowa wersja scenerii bez Suszca. Wersja rozbudowana udostępniona zostanie, za jakiś czas. Aktualnie prace torowe dotarły do semafora wjazdowego podg Suszec Rudziczka.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Lightning53 w 04 Marca 2017, 21:02:35
Nie można się zrespić pod żadnym semaforem ani tarczą. Wyświetla się komunikat, że skład jest za długi i maksymalna długość składu wynosi 0.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Ryszard-san w 04 Marca 2017, 21:27:18
Stacja do poprawy - patrz info o nowej wersji, nawet się nie chciało przeczytać
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 04 Marca 2017, 21:29:24
Poprawiłem, paczka w pierwszym poście.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: ICC w 04 Marca 2017, 21:34:17
To za chwilę do Pszczyny dojedziesz. ;)
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 04 Marca 2017, 21:42:35
Na Suszcu tu skończę. Radostowice będą na odrębnej scenerii, bardzo dobrej dla początkujących (ot, taki Cis tylko z możliwością manewrów zapewnioną przez istniejącą infrastrukturę, choć wątpię, żeby na tej mijance manewry często robili). No a potem już tylko Pszczyna... kiedyś.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: mistersix w 04 Marca 2017, 22:19:32
Proszę popracuj nad otoczeniem, bo narazie nie wygląda to zbyt zachęcająco.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 05 Marca 2017, 08:58:44
Dlatego nie mam artist pod nickiem. Otoczenie to nie jest moja najmocniejsza strona. Z resztą mojego komputera też nie. Już to co jest obecnie w Żorach sprawia problemy.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: IC_MajorWcislo w 05 Marca 2017, 11:29:42
Wczoraj miałem okazje przejechać się po żorach. Wiele wskażników wisi w powietrzu zaś TMka od strony zachodniej a dokładniej od jednotoru stoi w torze sąsiednim. Przyznam się , że ją rozjechałem swoim składem  :o
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 11 Marca 2017, 17:21:29
Update do wersji 0.9.1p2:

- uruchomienie i poprawki przejazdów by Kacper9
- wprowadzenie detali spawnów
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Glizdorpl w 19 Marca 2017, 12:40:33
polecam oglądać od 1:50 co sie wczoraj działo na Żory
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Kowalson w 19 Marca 2017, 18:43:51
emmm pozdrawiam wszystkich co byli wtedy :) ( może dzisaj replay albo kiedy w  tygodniu XDDD )
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Zdebu w 26 Marca 2017, 13:16:17
Znalazłem 2 błedy: tarcza manewrowa przy wjedzdzie na szlak or stoi na środku toru, oraz brak powtarzacza SpE.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 26 Marca 2017, 22:01:53
O tarczy nie wiedziałem :) Co do SpE cały czas mi nerwy psuje, bo wywala brak mimo, że jest poprawnie wstawiony, a czasem wręcz znika. Niemniej jednak mam nadzieję, że w końcu zadziała poprawnie. Na razie niestety musicie go jeszcze jakiś czas ignorować. Tarczę postaram się poprawić na dniach w miarę dostępności czasu na odpalenie edytora, co zajmuje mi około 200 razy tyle czasu co sama edycja To (uwzględniając jej odnalezienie na szlaku, z aktualnego położenia kamery).
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Aderian94 w 26 Marca 2017, 23:52:10
Na tym szlaku, co stoi Tm na środku toru, brakuje też części sieci trakcyjnej.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Zdebu w 27 Marca 2017, 10:24:34
Jesli to nie problem to moge poprawić ta tarcze i brak trakcji o którym wspominał Aderian, przy okazji zrobił bym troche otoczenia i tchnął zycie w te Żory :p
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Kacper9 w 27 Marca 2017, 10:28:59
Ale otoczenie realne?
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Zdebu w 27 Marca 2017, 10:53:08
Ale otoczenie realne?
Tia widizalem tam pare filmów z Żor a nawet cabviewa. Z tego co wiem całe torowisko jest w trawie a u nas pustynia a to troche psuje klimat.
Tytuł: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 27 Marca 2017, 11:29:00
Jesli to nie problem to moge poprawić ta tarcze i brak trakcji o którym wspominał Aderian, przy okazji zrobił bym troche otoczenia i tchnął zycie w te Żory :p

Jestem jak najbardziej za, ale w tym wydaniu nie ma sensu męczyć się już z otoczeniem, gdyż na kompie mam obecnie prawie kompletny układ torowy z trakcją po sam Suszec i jeśli czujesz się na siłach to mogę Ci to do otoczenia podesłać. Na tej wersji jedynie warto poprawić tarczę i tą trakcję. Jak coś to podeślij, wkleję poprawkę w pierwszy post i nr na SWDR.

Dodano: 27 Marca 2017, 20:50:37


Wrzuciłem poprawkę. Powtarzacz Zo_SpE stoi i w zasadzie nie wiem dlaczego się nie zgłasza. ??? Ktoś może zobaczyć czemu tak jest?
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Zdebu w 28 Marca 2017, 00:03:10
Wysłałem ci poprawke na priv, co do powtarzacza to jak u mnie patrzyłem to stał, jeśli błąd się powtórzy to postaram się coś pokombinować.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 28 Marca 2017, 07:01:28
Poprawki by Zdebu do pobrania w poście pierwszym plus bonus. Wprowadzenie ograniczenia doraźnego przy przejeździe obok miejsca robót.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Zdebu w 28 Marca 2017, 20:20:50
Pozwole dodać sobie autoexec z składami które dodałem na bocznicach dla zainteresowanych :)
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 09 Kwietnia 2017, 20:41:25
Lekki raport tego co do tej pory zostało zrobione w nowej wersji:
Na podstawie tego możecie się domyślać ile pracy jeszcze zostało do wykonania. Szacując obecną sytuację dokończenia tego co zaplanowałem w temacie Żor nie jestem w stanie określić konkretnymi ramami czasowymi. Ponadto pragnę wypowiedzieć się w temacie niezadowolenia jakie poprzednia wersja tej scenerii generuje. Nie jest dla mnie problemem usunięcie jej z forum oraz SWDR jednak, ponieważ stacji ogólnie jest mało na razie staram się powstrzymywać, lecz jeśli narzekań będzie więcej zrobię co trzeba. Pozdrawiam i wracam do swoich zajęć.

Dodano: 12 Kwietnia 2017, 13:57:48


Prace nad trakcją. Oryginał i próba odwzorowania.

(https://img.ttsk.ngo/images/2017/04/12/Beztytulu.th.png) (https://img.ttsk.ngo/image/IVQ0)

Dodano: 12 Kwietnia 2017, 14:22:07


Nowinki z dnia 12/04:

Dodano: 12 Kwietnia 2017, 20:20:53


Dalsze prace nad reelektryfikacją Żor dotarły do ciekawego punktu. Widać go na tym (http://youtu.be/9c-OY_gT1rA?t=49s) filmie po lewej stronie na bramkach. Znajduje się tam wskaźnik We8, z tym że pojawia również na kolejnej bramce. Jak to interpretować?
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 15 Kwietnia 2017, 16:55:59
Postęp prac na dzień 15/04:

Pojawił się też niestety jeden minus, ale to już nie zostanie naprawione, mianowicie nieco skażona jest długość stacji na plus.

Dodano: 15 Kwietnia 2017, 18:53:14


Na zakończenie dnia ekipa PKP Energetyka dotarła do podg Suszec Rudziczka, przy okazji człowieki z PKP PLK wkopali słupek na początku LK878.

(https://img.ttsk.ngo/images/2017/04/15/SR.th.png) (https://img.ttsk.ngo/image/UuH3)
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: niemiec w 16 Kwietnia 2017, 15:49:08
Jak połączyć obie części pulpitu w jeden?
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Matias00 w 16 Kwietnia 2017, 16:03:00
Jak autor wyrazi zgodę mogę wstawić pulpit po mojej edycji która mieści się na 1 ekranie (Rozdzielczość FullHD)
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 16 Kwietnia 2017, 16:05:13
Do obecnie dostępnej wersji Żor można takowy dodać. Do nowej mam już pulpit na 4 ekranach, więc jak będzie dopieszczony do końca, to również możesz przeprowadzić taki zabieg.

Dodano: 16 Kwietnia 2017, 17:13:15


Kolejny dzień prac. Trwa elektryfikacja kopalni.
(https://img.ttsk.ngo/images/2017/04/16/Kopalnia.th.png) (https://img.ttsk.ngo/image/VcuC)

Dodano: 16 Kwietnia 2017, 17:56:07


W pierwszym poście pulpit do "starych" Żor w wersji FullHD by Matias00 :)
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Kacper9 w 16 Kwietnia 2017, 21:33:37
Greg, a otoczenie będzie realne? Chciałbym pojechać w takich krzakach :D
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 16 Kwietnia 2017, 21:41:52
Otoczenie w miarę możliwości i czasu się zrobi. I raczej nie będzie to moje dzieło. ;) mój kalkulator na pustyni obecnie ma zadyszkę. Modernizacji jak już gdzieś pisałem nie będzie prędko.

Dodano: 17 Kwietnia 2017, 17:25:50


Święta, święta i po świętach. Z Lanym Poniedziałkiem kończę wieszanie drutów w kierunku Pszczyny. Teraz kolej na tabliczki kilometrażowe. Potem dekoracje świata. :) Zdebu, dalej masz ochotę na zdobienie?
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 21 Kwietnia 2017, 16:21:14
Taka ot proteza braku słupka pod wskaźnikami We, spotkacie ją na odg Kleszczów w nowym wydaniu.
(https://img.ttsk.ngo/images/2017/04/21/Beztytulu.th.png) (https://img.ttsk.ngo/image/MvbF)
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Matz32 w 21 Kwietnia 2017, 16:31:34
Bardzo fajnie. Milo slyszec ze mimo ograniczeń sprzętowych robota idzie do przodu.
Jak dobrze pójdzie to w połowie Maja, rusza prace nad łącznikiem twoich scenerii z  Czechowicami, czyli Pszczyna wraz  z Radostowicami na LK148 i Kobiórem na LK1. Podkłady już czekają na ułożenie, no ale najpierw muszę wstępnie ten mój LCS ogarnąć na tyle żeby szlo po nim jedzic  ::)
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 21 Kwietnia 2017, 16:37:37
Później tylko Chybie i Zabrzeg zrobić, i ta część regionu będzie kompletna. A robota idzie bo na razie sceneria dalej pozostaje względnie pustynna.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: shafter w 21 Kwietnia 2017, 18:08:59
Mapa Okręg Czechowice Dziedzice ma pkt 0,0,0 dokładnie na rozjazdach podg Ochodza, więc spokojnie można by podciągniąc przynajmniej do Zabrzega.
Przejazd z Czechowic przez Pszczynę do Żor to będzie coś  :D
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: MaciejakS w 21 Kwietnia 2017, 18:13:32
Mapa Okręg Czechowice Dziedzice ma pkt 0,0,0 dokładnie na zwrotnicach podg Ochodza, więc spokojnie można by podciągniąc przynajmniej do Zabrzega.
Przejazd z Czechowic przez Pszczynę do Żor to będzie coś  :D

A dla chcącego puścić z Dankowic Osob relacji Czechowice-Pszczyna-Żory i ewentualnie puścić do Orzesza :D
I to będzie jazda :D
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: niemiec w 21 Kwietnia 2017, 19:33:00
shafter, skoro już o Czechowicach mówisz, to nie kojarzę, aby między między nimi i Ochodzą była SBLka.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 21 Kwietnia 2017, 19:42:30
Mapa Okręg Czechowice Dziedzice ma pkt 0,0,0 dokładnie na rozjazdach podg Ochodza, więc spokojnie można by podciągniąc przynajmniej do Zabrzega.
Przejazd z Czechowic przez Pszczynę do Żor to będzie coś  :D
Jak tam się posterunki układają? Przeanalizowałem film od Woku8 (Chybie-Czechowice) i wynika z niego, że, aby utrzymać realne odwzorowanie, od Czechowic trzebaby pociągnąć aż za Chybie. O ile LK93 posiada SBL i można w każdej chwili urwać między Zabrzegiem i Bronowem, tak LK150 i LK693 będą problematyczne.

@niemiec: analizując dalej film od Woku8 :) między Ochodzą a Czechowicami są dwa odstępy.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: niemiec w 21 Kwietnia 2017, 20:23:47
Dobrze wiedzieć. Byłem święcie przekonany, że jest tam półsamoczynna blokada.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: ICC w 22 Kwietnia 2017, 01:04:32
To jak będzie Pszczyna i Czechowice, to już tylko ciągnąć do Bielska. ☺ Ja z Pawlowicami stoję od paru m-cy. Brak weny,i jakiejs stabilnej wersji... a i nowe gry uprzymilaja mi czas. Zapomnialem juz jak Td2 wygląda. 😅
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: danio w 22 Kwietnia 2017, 07:20:29
To tak jak ja, nie mam ochoty kompletnie na multiplayera wchodzić. Gra zrobiła się nieprzyjemna, ekipa nie ta sama. Brak przyjemności z gry.
Nawet powstających Czechowic nie mam chęci testować.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 22 Kwietnia 2017, 08:48:54
To jak będzie Pszczyna i Czechowice, to już tylko ciągnąć do Bielska. ☺ Ja z Pawlowicami stoję od paru m-cy. Brak weny,i jakiejs stabilnej wersji... a i nowe gry uprzymilaja mi czas. Zapomnialem juz jak Td2 wygląda. 😅
Jak nie skończymy Pawłowic to *&%$ będzie :P
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: shafter w 22 Kwietnia 2017, 16:14:27
Czechowice już chyba zostaną takie jakie są czyli stacja + 2xpodg, a Zabrzeg z Chybiem lepiej zrobić na osobnej mapie ?
Bardziej mnie interesuje kierunek bielski, jakieś tam prace wstępne przy podkładach chyba kacper dalej robi ;)
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 22 Kwietnia 2017, 16:46:24
Zobaczymy jak to wyjdzie ;) Jak będzie trzeba to układ torowy mogę ogarnąć zarówno na scenerii osobnej jak i włączony w Okręg Czechowicki. Wracając do tematu Żor, oto co znaczy dobro matematyki i geometrii (szlak Żory-Orzesze robiony był z "palca" w notatniku z pomiarami na google maps):

(https://img.ttsk.ngo/images/2017/04/22/PalowiceKolonia7.750.th.png) (https://img.ttsk.ngo/image/MLbn)

i położenie przystanku w rzeczywistości:
https://www.bazakolejowa.pl/index.php?dzial=stacje&id=2828&okno=start
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: kam55 w 22 Kwietnia 2017, 17:44:25
Jeżeli już się bawić w tabliczki to na "prawdziwych" słupach a nie na generowanych. Ja bym w ogóle skrócił cały ten generowany do jednego-dwóch segmentów a resztę wymienił na ręcznej roboty tory.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: shafter w 22 Kwietnia 2017, 18:12:50
Otoz to, odcinki autogen max 100m i dalej zwykle tory
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Matz32 w 22 Kwietnia 2017, 18:28:46
i zaden nie wjedzie....zapomnieli o problemach z dugimi skladami  i crasham bo dlugo przelacza ?i u mnie na LCs wjazdy maja z 1km na polaczenie  i tak zostaje co maksymalnie zwiekstza wykorzystanie rozpietosci mapy.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 22 Kwietnia 2017, 18:54:02
W zasadzie jestem w stanie to dość sprawnie ogarnąć, wystarczy wklepać odcinki na wzór już istniejących. Sęk w tym, że ten odcinek i tak jest w lesie, więc tak najzwyczajniej jest prościej i mniej zasobożernie IMO. Kwestia podłączenia została rozwiązana ukrytą TMką kilkaset metrów od początku scenerii. Kolejnym argumentem za pozostawieniem obecnego układu jest w pewnym sensie fikcyjność tego odcinka.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: kam55 w 22 Kwietnia 2017, 19:25:23
i zaden nie wjedzie....zapomnieli o problemach z dugimi skladami  i crasham bo dlugo przelacza ?i u mnie na LCs wjazdy maja z 1km na polaczenie  i tak zostaje co maksymalnie zwiekstza wykorzystanie rozpietosci mapy.

Co ma długość szlaku generowanego do połaczenia? Musi być tylko bity tor od wjazdu na mapę do semafora ten 1km.
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: Matz32 w 23 Kwietnia 2017, 12:49:51

Tu masz filmik Chrisa od tylu jakbys jeszcze cos chial podejrzec. Wiem ze wzorujesz sie na jednym od przodu ale od tylu mozesz  se podejrzec prespektywe  w druga strone ;)
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: shafter w 23 Kwietnia 2017, 14:54:31
i zaden nie wjedzie....zapomnieli o problemach z dugimi skladami  i crasham bo dlugo przelacza ?i u mnie na LCs wjazdy maja z 1km na polaczenie  i tak zostaje co maksymalnie zwiekstza wykorzystanie rozpietosci mapy.

Co ma długość szlaku generowanego do połaczenia? Musi być tylko bity tor od wjazdu na mapę do semafora ten 1km.

A moim zdaniem nawet te dojazdy do semafora mozna robic dluzsze po 1.5-2km zeby nie bylo tak, ze goscia laczy od razu pod To.
I wtedy odcinek autogen 100m zadziala i nic nie bedzie crashiwac

Sceneria w budowie. Przenoszę na: "W tracie prac" //Marcin S
Tytuł: Odp: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878
Wiadomość wysłana przez: greg86 w 19 Września 2017, 10:18:42
Do czasu zakonczenia prac usuwam załączniki scenerii. Termin udostępnienia nowej wersji pozostaje nieznany.