Lekki raport tego co do tej pory zostało zrobione w nowej wersji:
- zabudowany szlak na linii kolejowej 148 od Żor do Suszcza oraz wyjazd w kierunku mijanki Radostowice do tego miejsca
- zabudowany odcinek od podg Suszec Rudziczka do końca linii 878 (Suszec Kopalnia)
- poprawki w ograniczeniach prędkości
- zrekonstruowana trakcja na odcinku Kleszczów - Żory oraz część stacji Żory
- sukcesywnie wprowadzane są przechyłki na łukach torów szlakowych (obecnie wykonane są łuki LK874 Ciepłownia-Kleszczów oraz odcinek Ciepłownia-Żory.
Na podstawie tego możecie się domyślać ile pracy jeszcze zostało do wykonania. Szacując obecną sytuację dokończenia tego co zaplanowałem w temacie Żor nie jestem w stanie określić konkretnymi ramami czasowymi. Ponadto pragnę wypowiedzieć się w temacie niezadowolenia jakie poprzednia wersja tej scenerii generuje. Nie jest dla mnie problemem usunięcie jej z forum oraz SWDR jednak, ponieważ stacji ogólnie jest mało na razie staram się powstrzymywać, lecz jeśli narzekań będzie więcej zrobię co trzeba. Pozdrawiam i wracam do swoich zajęć.
Dodano: 12 Kwietnia 2017, 13:57:48
Prace nad trakcją. Oryginał i próba odwzorowania.
Dodano: 12 Kwietnia 2017, 14:22:07
Nowinki z dnia 12/04:
- dalsze prace trakcyjne (m. in. screen wyżej)
- poprawki położenia i typu semaforów wyjazdowych w kierunku Orzesza i Rybnika (przesunięto bliżej głowicy zwiększając dokładność odwzorowania rzeczywistości i zastąpiono semafory proste wychylonymi)
- poprawki w torze odstawczym nr 7, przesunięta Tm4, dodana wykolejnica Wk2
Dodano: 12 Kwietnia 2017, 20:20:53
Dalsze prace nad reelektryfikacją Żor dotarły do ciekawego punktu. Widać go na
tym filmie po lewej stronie na bramkach. Znajduje się tam wskaźnik We8, z tym że pojawia również na kolejnej bramce. Jak to interpretować?