Po 1. pozwole sobie zacytować własną wiadomośc którą napisałemw identycznym wątku parę godzin temu:
Na warsztacie mam scenerie "Wyżyna Kaszubska" która obejmuje swoim zasięgiem trójkąt Somonino-Kartuzy-Glincz. Znacznie lepszym rozwiązaniem byłoby dobudować ZW do tej scenerii z racji tego, iż moja sceneria urywa się tuż przed Wschodnim oraz z uwagi na fakt, iż podg Glincz jest zdalnie sterowany z ZW.
Po 2. Przecież ten układ jest krzywy jak cholera. na wysokości przystanku Żukowo tor biegnie prosto jak strzała. Takie nienaturalne wygięcie podkładów w tym miejscu jest pochodną błędu spowodowanego dużymi różnicami wysokości (w tym miejscu tor biegnie w ponad 10m przekopie).
Po 3. Szlak So powinien mieć nazwę Gl bo w rzeczywistości między Somoninem a ZW jest jeszcze podg Glincz.
Daleko mi do postawy "ja zacząłem robić ta linie, więc ty nie możesz jej robić!!" ale w tym wypadku na prawdę polecam, żebyście się z drugim kolegą zgłosili do mnie na MM i koordynowali prace, a może na prawdę zdecydowali się dobudować ZW do mojej scenerii. Posiadam też dokumentacje i niweletę całej węglówki, przez co znacznie łatwiej i dokładniej można oddać w tej kwestii układ torowy i profil pionowy linii. Natomiast ze względu na rozmiar scenerii przydadzą się tam na pewno dodatkowe ręce do pracy przy otoczeniu. Razem z Żukowem mielibyśmy wtedy ładny ponad 20km odcinek toru na jednej scenerii.